{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

børn og sorg? {{forumTopicSubject}}

ja hvordan forklare man et barn på 3 år at folk de dør?

det ligger sådan at min morfar døde i sidste uge og det var egentlig min plan at fortælle victor det, men valgte og lade være, da jeg vitterligt ik viste hvordan jeg skulle forklare ham det, jeg ku simpelthen ik få mig selv til og fortælle ham det og blev enig med mig selvom at når det ik er et menneske han som sådan havde noget med at gøre og ikke ville spørge efter, savne osv. så var der ingen grund til det.

og det er jeg da glad for nu jeg ik gjorde, da hans papfarfar eller hav man kalder sådan en, blev indlagt i lørdags og havde 2 hjertestop igår, de fik så liv i ham, men han ligger nu respirator og han dør jo nok snart. og 2 dødsfald inden for så kort tid er nok meget at kapere for sådan en lille størrrelse smiley

men når han nu dør, så blir jeg jo nød til og fortælle ham at han er død og ikke kommer tilbage.for de 2 har altid haft det godt sammen, så ham vil han jo savne og spørge efter. og det vil jeg jo gerne gøre så skånsomt som muligt, men aner virkelig ik hvordan man forklare små børn sådan noget og på hvilket niveau 3 årig børn overhovedet forstår sådan ting?

som mor sku man jo gerne være klog og have svarene på al ting og jeg sys ik bare det er at sige at x er død og nu er han oppe i himlen!?! og jeg kan jo heller ikke bare tie stille og sige de næste 100 gange vi besøger farmor at han er ude og handle osv :s sys virkelig det er svært og også med begravelse er han for ung til og komme med eller har de samme behov for et ordentligt farvel som os andre???

arghhh træls altså. nogle der ligger inde med nogle gode råd eller erfaringer de har lyst til og dele???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  børn og sorg?
Kommentér på:
børn og sorg?

Annonce