{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

3 børn indenfor 3 år !! {{forumTopicSubject}}

er der nogle der har det eller kender nogen der har? og hvordan er det gået.. hvordan klare i hverdagen kan det lade sig gøre? Jeg har i forvejen 2 piger på 2 år & 7 måneder og har lige opdaget at jeg er gravid igen.. Jeg er blevet gravid på prævention alle 3 gange og aner ikke hvad jeg skal stille op.. Jeg har ikke lyst til at få en abort men tanken om 3 børn under 3 år skræmmer mig.. Min kæreste har sagt at valget er mit og at han støtter mig uanset hvad..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 børn indenfor 3 år !!
  • #1   11. sep 2010 Ja, kender en familie med en dreng på 6, en på 5, 2 på 3 og en på 1. Mener det er sådan de er fordelt aldersmæssigt. Det går super godt for dem og ungerne nyder hinanden

• #2   11. sep 2010 Jep min mors veninde har 3 drenge på 17,16 & 15, ja de er selvfølgelig store nu men jeg kam tydelig huske da de var mindre! De var rigtige drenge hva det nu hører med til det og jeg kan huske at jeg havde at komme derned for de var altid så vilde.. Men trods det havde moren altid hjemmebag klar og var aldrig smadret og fuld af overskud.. Og idag er de super søde og hjælpsomme drenge smiley og har tit hørt hende fortælle at hun var rigtig glad for det for det, men var endnu mere glad for at hun var ung da hun fik dem så hun havde overskud til det hele..

• #3   11. sep 2010 vores er nu 2,3 og 4 år.. og det kan sagtens lade sig gøre.. det kan måske godt virke lidt som om da de var helt små at ble skiftene blev på samlebånd men ikke på nogen negativ måde. de "store" lære hurtigt at hjælpe til.. det kan feks bare være at hente en sut når den mindste græder og det er en stor hjælp hvis man feks sidder og ammer eller står og laver mad.. det kan også godt lade sig gøre at have allesammen med ud og handle.. det kræver bare man sidder tiden af til det.. smiley
    Og de har så meget glæde af hinanden.. jeg ville ønske vi have en lille mere på vej da jeg ønsker at have 4 børn.. men det kommer forhåbeligt.. jeg er bare lidt ked af at den måske bliver "lidt" efternøgler... (staves)

• #4   11. sep 2010 mine forældre har 4 børn fordelt på 4½ år og det har de været rigtige glade for har min mor sagt.. det var hård med 3 blebørn en overgang men det bliver bedre med tiden smiley

• #5   12. sep 2010 kan følge dig 100 % har en dreng på 3 år og en pige på 10 mdr og venter en pige mere til januar. sys også det er alt for vildt og ved heller ik lige hvordan det kommer til og gå og min første tanke var også bare at den skulle ud for det ku jeg simpelthen ik overskue, hverken mig eller mandens jobsituation er ideel lige nu, jeg havde mega bækkenløsning med nr 2 og er det overhovedet helet og mit ks ar og ny bil for der kan ik være 3 autostole og 2 voksne i vores bil. jamen tusind tanker frem og tilbage.

men nu er den sunket ind og vi har fundet de positive ting frem i situationen og nu er vi bare glade og så tager vi tingene som de kommer smiley det skal jo nok gå når først den kommer og man kommer ind i en rytme igen smiley

Kommentér på:
3 børn indenfor 3 år !!

Annonce