Han er umulig :( {{forumTopicSubject}}
Puha ved ikke hvordan jeg skal starte.
Normalt har jonathan været en super glad dreng og har kun været sur hvis han var træt eller sulten.
Men efter han er startet i vuggestue (han elsker det!) så er han total urolig når vi kommer hjem. Vi kommer ca hjem ved en 13.30 tiden og ved en 15 tiden ca er han træt igen. Men han VIL bare ikke overgive sig. Han græder hysterisk og spræller fuldstændig. Og hvis jeg endelig efter måske 1½ time får ham til at sove så er det måske kun 40 min også vågner han op og TUDBRØLER og det tager måske 10 min eller mere for at få ham til at falde til ro igen. Intet hjælper.
I dag gik jeg så ned og puttede ham i barnevognen og gik lidt med ham og vupti så sov han uden problemer. han sov så også kun i 40 min. men hellere det end ingenting. Men der igen vågnede han og græd fuldstændig hysterisk og faldt først til ro og legede efter 10 minutters græden.
Nede i vuggestuen vågner han ved at ligge og sparke og snakke. Det har han normalt også gjort herhjemme. men det gør han ikke længere.
Der er næsten ingen problemer med at få ham til at sove om aftenen.
Har tænkt på at det måske kunne være et tigerspring eller flere tænder på vej, da han konstant piller sig langt inde i munden nu.
Men synes ikke rigtig at "symptomerne" på et tigerspring passer.
Nogen der har prøvet dette.
Jeg vil gerne ha min glade søn igen
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
sep 2009
Venter nr 2 - hvor lang tid dog det før han blev "sig selv" igen?
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
hehe, min kæreste var ved at gi´ op, han nåede og sige at måske vi skulle nøjes med hans intægt og tage Oliver hjem igen, men jeg mente jo bestemt at det måtte være en periode, så giver ikke så let op
sep 2009
ej jeg giver heller ikke op. mente også selv det bare var en periode hehe
Han er umulig :(