{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

Han er umulig :( {{forumTopicSubject}}

Puha ved ikke hvordan jeg skal starte.

Normalt har jonathan været en super glad dreng og har kun været sur hvis han var træt eller sulten.
Men efter han er startet i vuggestue (han elsker det!) så er han total urolig når vi kommer hjem. Vi kommer ca hjem ved en 13.30 tiden og ved en 15 tiden ca er han træt igen. Men han VIL bare ikke overgive sig. Han græder hysterisk og spræller fuldstændig. Og hvis jeg endelig efter måske 1½ time får ham til at sove så er det måske kun 40 min også vågner han op og TUDBRØLER og det tager måske 10 min eller mere for at få ham til at falde til ro igen. Intet hjælper.

I dag gik jeg så ned og puttede ham i barnevognen og gik lidt med ham og vupti så sov han uden problemer. han sov så også kun i 40 min. men hellere det end ingenting. Men der igen vågnede han og græd fuldstændig hysterisk og faldt først til ro og legede efter 10 minutters græden.

Nede i vuggestuen vågner han ved at ligge og sparke og snakke. Det har han normalt også gjort herhjemme. men det gør han ikke længere.

Der er næsten ingen problemer med at få ham til at sove om aftenen.

Har tænkt på at det måske kunne være et tigerspring eller flere tænder på vej, da han konstant piller sig langt inde i munden nu.
Men synes ikke rigtig at "symptomerne" på et tigerspring passer.

Nogen der har prøvet dette.
Jeg vil gerne ha min glade søn igen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han er umulig :(
  • #2   30. sep 2010 siden den 16 september smiley

• #3   30. sep 2010 Pernille - Du skal lige huske på han skal vænne sig til at bruge sin energi på en HELT anden måde, det er hårdt for dem pludselig at bruge SÅ meget energi i forhold til hvad de er vant til.. Synes du skal give det noget tid, det er sikkert bare fordi han skal vænne sig til alt det her nye noget.. smiley

• #5   30. sep 2010 uha, kan udemærket godt huske den første tid da Oliver startede dagpleje, det er netop det samme som du skriver, og vi var næsten lige ved at gi op, men jeg gjorde det at når han blev hysterisk (træt) så gik jeg en lang tur i klapvognen, så han kunne sidde stille og nyde turen, sommetider faldt han i søvn andre blev det bare afslapning, og ja han sov kun ca 30 min hvis han faldt i søvn, og så var han også stadig lidt sur, men det vente stille og roligt, han er stadig træt når han kommer hjem, men vi kan lege med ham og hygge med ham nu, så jeg lover dig at pludselig så bliver det bedre, MEGET medre, der er ikke andet af gøre end at holde ved og ud, for det er altså fordi der sker en masse nye ting i deres liv som de skal arbejde/beabrejte.

• #6   30. sep 2010 jeg siger det samme som iben det er ihvertfald min erfaring med begge min og syntes oz mine veninder har haft den fase.. ellers prøv a få en snak med pædagoerne hva deres erfafing er og måske kan de oz gi dig nogen fif hvoradn du håndtere det .. de er ihvertfald goe til a gi råd i vore vuggestue om så noget..

• #7   30. sep 2010 okay.. tusind tak for gode råd smiley heh

Venter nr 2 - hvor lang tid dog det før han blev "sig selv" igen?

• #8   30. sep 2010 det tog nok ca en mdr. tid, og så fik vi stille og roligt vores dejlig glade søn tilbage =)

hehe, min kæreste var ved at gi´ op, han nåede og sige at måske vi skulle nøjes med hans intægt og tage Oliver hjem igen, men jeg mente jo bestemt at det måtte være en periode, så giver ikke så let op smiley

• #9   30. sep 2010 hihi hold da op smiley
    ej jeg giver heller ikke op. mente også selv det bare var en periode smiley hehe

Kommentér på:
Han er umulig :(

Annonce