{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.313 visninger | Oprettet:

Umulig om aftenen! {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind altså...
Theo er vidst inde i en forandringsfase, eller os er det tænder..
Og om aftenen når han skal sove, er han bar helt ulykkelig, og da jeg er den med mest tålmodighed i forholdet, er det os mig som gang på gang på gang på gang tager mig af sovetiderne smiley Jeg ved ikk hva jeg skal stille op, føler mig bare så udkørt og træt af at fordi jeg har mest tålmodighed er det som om tålmodighed er blevet en undskyldning fra min kærestes side, for at slippe for de "trælse" tider med den lille...
Undskyld min frustration, føler mig bare utroligt magtesløs for tiden...
Tak til jer der gad læse min frustrerede udbrud smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Umulig om aftenen!
  • #2   8. jan 2011 Han bliver 6mdr her d.17 januar..
    Han er altid kommet i seng ved 18.00-18.30 tiden, men her de sidste par dage vil han ikke sove hans eftermiddagslur heller, og har prøvet at rykke sengetiderne, både en time frem, og en time tilbage, det virker bar som om han slet slet ikk vil sove? smiley

    Min kæreste arbejder skiftevise uger, én uge aften, en uge dag, og jeg står bare så meget selv med ham, at jeg bar er ved at gå ud af mit gode skind... Der skal intet til før jeg bar bryder ud i gråd..
    Undskyld jeg piver sådan...


  • #4   8. jan 2011 Theo plejede altid at have et utroligt godt sovehjerte, han nærmest elskede når han blev lagt i seng..
    Ja, har os mistanke til tænderne, han savler helt ekstremt, har han gjort i et par måneder nu, men stadig ingen tænder, og om dagen er der intet.. smiley

    Sys bar de burde være der mere smiley men ja, du har fuldstændig ret i at vi er de heldige på den måde at vi skaber bånd med de små, sådan har jeg ikke set på det faktisk, udover de "gode" tider, uden skrig og tårer..
    Men ja, sys bare ikke at de snakke jeg har med ham heelt fiser ind på lystavlen.. Men må nok snart hæve stemmen, og få ham til at forstå jeg efterhånden er ved at være udkørt...


  • #5   8. jan 2011 Sådan en periode havde vi også for 14 dage siden. Det er bare smadder hårdt, og trækker tænder, men det er en periode.

    Gustav ville ingenting og var bare pylret. Jeg giver tigerspringet skylden (har du hørt om det?)
    Men nu sover han igen som han "plejer" og ingen skrig og skrål.

    Det går over, så hæng i smiley


  • #7   8. jan 2011 Maria Louise:
    Nej har ikke hørt om tigerspringet??? Vil meget gerne høre hvad det er for noget..

    Sabrina:
    Haha, nej sådan er de skide mænd vel bare smiley
    Nej, det er os det jeg siger til mig selv igen og igen.. De kan jo kun græde, hvis der er noget som går dem på.. Får os så ondt af ham, at jeg ikke kan være sur, bliver bar mere ja, ked af det, hvis jeg ikke kan få ham til at stoppe med at græde, eller skrige, eller det han nu gør.. smiley


  • #8   8. jan 2011 Hej igen Kristine

    Du kan læse om babys fantastiske tigerspring her

    http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring?Udvikling=



Kommentér på:
Umulig om aftenen!

Annonce