{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

prøve og blive gravid.. {{forumTopicSubject}}

årr jeg husker så tydeligt dengang mig og manden var blevet enig om at når vi fik hus så skal vi igang med projekt baby.. og en dag han kom sent hjem fra job. kom ha ind af døren startet med og spøger hvor mine p-piller var. jeg undert mig og sage over i skuffen hvor de plejer.
han gik hen og kigget lidtt på dem og smed dem så ud.. her stod jeg og kunne slet ikke følge med i hvad det var der skete for han fortalte vi hade fået huset. var bare så glad en helt famtastiak dag..

hvordan blev det besluttet hos jer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  prøve og blive gravid..
  • #2   11. okt 2010 hehe ingen af vores er planlagte smiley men første gang jeg blev gravid, brugte vi ikke beskyttelse fordi jeg lige havde fået konstateret pcos og fik den besked jeg ikke skulle regne med og blive gravid uden hjælp. så fik man den smiley nå men de skulle så se hvordan min mens funger uden piller og blir bedt om at holde en pille pause på 3 mdr. vi brugte så ik noget eftersom vi havde fået at vide chancen var minimal. inden jeg nåede til samtalen jeg skulle til de 3 mdr efter var jeg gravid smiley og vi valgte jo så at beholde eftersom vi ik vidste hvordan chancerne ville være fremover.

anden og 3 gang har jeg været på p piller, men de virker åbenbart ikke på mig mere, så vi skal have fundet anden form for prævention fremover smiley

men selvom de ik har været planlagte er de alle alligevel ønsket og elsket, selvom den sidste her var lidt svær at sluge i starten smiley

• #3   11. okt 2010 mig og kæresten havde snakket med nogle af vores venner omkring det en aften, så et par dage senere var vi på vej over til svigermor hvor vi har 80 km, så der var masser af tid til at snakke , så der blev vi enige om at smide p-pillerne... det 1 år og en måned siden, en SA og et meget lille håb siden ..

• #4   11. okt 2010 1 gang var ikke planlagt, det var pga p-pille skift og min mens udblev i 6 måneder og pludselig var jeg gravid, men vi havde så heller ikke beskyttet os helt godt altid, men vi valgte selvfølgelig at beholde vores prinsesse, da det ikke var uønsket smiley

2 gang. Vi viste at Malou skulle være storesøster en dag, det var bare mere hvornår, og vi havde tit taget snakken om hvornår det skulle være, og vi satte os en dag en dato, men den flyttede vi med dagene/tiden hele tiden flere og flere måneder tættere på, kunne ikke vente hehe, så da Malou var 10 mdr så gik vi igang med projektet, og tror og håber jo på gevinst MED DET SAMME ;D Så fik brugt riiiigtig mange test, da den positive med to streger først ville vise sig efter 6 måneder smiley Nu venter vi os så nr 2 og med ankomst 3 dage efter Malou´s fødselsdag, termin d 9 januar 2011 smiley Så der vil være 2 år + - nogle dage imellem hvis vi ikke føder før tid smiley

• #6   11. okt 2010 Med den først her havde jeg snakket om det i 100 år, men manden følte sig ikek klar, men efter meget snak og en smugle overtagelse blev vi enige om at jeg skulle smide p-pillerne sidst i december først i januar, skulle bare køre pakken færdig, og vupti i febura stod vi med 2 streger..

Anden gang var noget af det samme, var dog aldrig startet op på p-piller igen efetr graviditeten med Lærke, fandt ud af i januar 2010 imens vi var i sommerhus at jeg var gravid, mistede dog kort efter.. Men stod så med en ny positiv test på min fødselsdag den 11 maj.. Og venter den bettes ankomst d. 14 januar

Kommentér på:
prøve og blive gravid..

Annonce