910 visninger
|
Oprettet:
prøve og blive gravid.. {{forumTopicSubject}}
årr jeg husker så tydeligt dengang mig og manden var blevet enig om at når vi fik hus så skal vi igang med projekt baby.. og en dag han kom sent hjem fra job. kom ha ind af døren startet med og spøger hvor mine p-piller var. jeg undert mig og sage over i skuffen hvor de plejer.
han gik hen og kigget lidtt på dem og smed dem så ud.. her stod jeg og kunne slet ikke følge med i hvad det var der skete for han fortalte vi hade fået huset. var bare så glad en helt famtastiak dag..
hvordan blev det besluttet hos jer?
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
anden og 3 gang har jeg været på p piller, men de virker åbenbart ikke på mig mere, så vi skal have fundet anden form for prævention fremover
men selvom de ik har været planlagte er de alle alligevel ønsket og elsket, selvom den sidste her var lidt svær at sluge i starten
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
2 gang. Vi viste at Malou skulle være storesøster en dag, det var bare mere hvornår, og vi havde tit taget snakken om hvornår det skulle være, og vi satte os en dag en dato, men den flyttede vi med dagene/tiden hele tiden flere og flere måneder tættere på, kunne ikke vente hehe, så da Malou var 10 mdr så gik vi igang med projektet, og tror og håber jo på gevinst MED DET SAMME ;D Så fik brugt riiiigtig mange test, da den positive med to streger først ville vise sig efter 6 måneder Nu venter vi os så nr 2 og med ankomst 3 dage efter Malou´s fødselsdag, termin d 9 januar 2011 Så der vil være 2 år + - nogle dage imellem hvis vi ikke føder før tid
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
Anden gang var noget af det samme, var dog aldrig startet op på p-piller igen efetr graviditeten med Lærke, fandt ud af i januar 2010 imens vi var i sommerhus at jeg var gravid, mistede dog kort efter.. Men stod så med en ny positiv test på min fødselsdag den 11 maj.. Og venter den bettes ankomst d. 14 januar
prøve og blive gravid..