{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.959 visninger | Oprettet:

meka s
meka s
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9

prøve af blive gravid med syster {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg prøver af blive gravid sammen med min vidunderlige kæreste. Men jeg har syster på æggestokkerne. og min læge siger af det ikke brude gøre noget imod det. men nu har vi prøvet i snart et år. og der intet sket.. Kan det være der er nogle af jer der kender til det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  prøve af blive gravid med syster
  • #1   30. mar 2011 Det har jeg også men blev gravid efter 8 mdr. uden p-piller.

Jeg tror du kan være helt rolig, vedmindre de vokser burde de være helt ufarlige og det burde ikke have noget med din manglene gravidt at gøre.

Da jeg ikke blev gravid prøvet jeg med en æggeløsningstest og vupti næste mdr. var jeg gravid og nu har vi den skønneste datter smiley

• #2   30. mar 2011 alle kvinder har syster på æggestokkende jeg har på begge mine og de kloge mennesker på hospitalet siger at det er der æggende bliver modnet aner ik om det er korrekt med har rigtig mange syster på mine æggestokke og har været gravid 7 gange

• meka s
    meka s Tilmeldt:
    mar 2011

#3   30. mar 2011 Jeg fik Cyster i en meget tidlig alder. og det var derfor jeg frygtede det lidt.
    men Carola tror jeg vil prøve det samme smiley

• meka s
    meka s Tilmeldt:
    mar 2011

#4   30. mar 2011 ja alle har cyster. Men det var fordi der var en hun sagde til mig af man ikke kunne blive gravid når man havde voksne cyster

• #5   30. mar 2011 har du fået afvide hvor de sidder sidder de på æggestokkende eller sidder den i din livmor.?? sidder den i livmoren skal den fjernes dog skal du ha været til en vandscanningen før de kan se om den sidder i livmoren

• meka s
    meka s Tilmeldt:
    mar 2011

#6   30. mar 2011 nej smiley
    Men det var det jeg frygtet af jeg ikke kunne blive gravid for det er noget jeg virkelig ønsker

• #7   30. mar 2011 meka du kan sagtens blive gravid det er intet problem skulle den side i livmoren som den nok ik gør så skal du nok blive gravid men hvis i har prøvet længe uden der er sket noget så snak med lægen om i ik kan få testet hans sæd det kan jo være at den ik er god og det er derfor i ik kan få børn sammen

camillA jeg sys det er forkert af dig og skrive sådan det kan jo være de ved det skal være dem og de er klar til at få børn osv. jeg kender det fra mig selv har været sammen med min kæreste fra jeg var 12½ og er det stadigvæk den dag i dag og vi har ønsket os børn siden jeg var 17 så bare fordi man er ung betyder det altså ik at manb ik er klar til fast forhold eller at få børn tænk over det inden ik hækker ned på unge mennesker der ønsker sig børn de kan være mindst lige så gode forældre som en på 30

• #8   30. mar 2011 camilla jeg føler på inegn måde at du tråder mig over tærene jeg sys bare man skal tænke over hvor dan man får det skrevet for det er en møg træls ting og høre på som ung jeg kan selv idag bare lukke ørene og sige til mig selv det må de selv om men det er der altså ik alle der kan og det gør altså o ndt i hjertet hele tiden at blive dømt på ens alder

• #9   30. mar 2011 det er jo det camilia det er sq svært at se over nettet men derfor sys jeg os bare det er vigtigt at man får skrevet at det ik en mente som det blev skrivet men det bestemmer man jo selv:-)

• meka s
    meka s Tilmeldt:
    mar 2011

#10   30. mar 2011 anne vi har fået testet hans sæd og det fejler intet.

camilla.. mig og min kæreste har været sammen i 3 ½ år nu.. vi har det godt sammen. der er intet i vejen for os. og det er derfor vi har valgt af vi gerne vil have børn smiley

• meka s
    meka s Tilmeldt:
    mar 2011

#11   30. mar 2011 jeg håber. Men har aftalt med kæresten af hvis der ikke er sket noget om 1 månede så går jeg til lægen og får det tjekket smiley

• #12   30. mar 2011 meka har du fået en ´scanning?? og hvis den siger der ik er andet en cyster der er i en ok str og ik vokser er der intet i vejen for det. men har du reglmæssig mens?? hvis ja så find ud af hvornår du har æl ved at komme de der test man kan få så i er sikre på hvad dag den er:-) ellers gå i seng sammen hver anden dag det virker os

• meka s
    meka s Tilmeldt:
    mar 2011

#13   30. mar 2011 jamen vi bor sammen så vi i seng sammen sån ca. hveranden dag. også i min æl. periode.

• #14   30. mar 2011 nogen siger det hjælper og lægge en pude under numsen og så ha misonærstillengen og så blive læggende med numsen på puden så løber/finder sæden bedre frem om det virker ved jeg ik. dog er ridestillingen dum i mit tilfælde;-)

• meka s
    meka s Tilmeldt:
    mar 2011

#16   30. mar 2011 Camilla.
    Nej jeg tænker ikke sådan hele tiden over det.
    for jeg tænker også meget på andre ting..
    det er ikke sån af jeg er desparat for af blive det smiley

• #18   30. mar 2011 Først....projekt baby er en skønt projekt, men det kan blive hårdt og stressende - når ens største ønske ikke går i opfyldelse og man bliver gravid - men bare rolig, jeg er sikker på at det nok skal lykkes for jer på den ene eller den anden måde - hvis det er det I ønsker og det er meningen.

Jeg har selv døjet rigtig meget med cyster og har også fået skåret/fjernet en som sad på min venstre æggestok, men fik også atvide at det intet ville betyde i forhold til at blive gravid - det var i 2003.

Men vi fik altså hjælp til at få vores helt vidunderlige tvillinger, efter at have forsøgt et år selv (ca.) og været i behandling i et år..... Dog stoppede jeg med p-piller et år forinden, altså var jeg p-pille fri i 3 år inden jeg blev gravid.... Jeg tror personligt det er p-piller som har "skadet" mig - det var også dem som fik cysterne til at vokse sig store og blive flere...... Men de har aldrig fundet nogen årsag til hvorfor vi ikke kunne blive gravide, og de tror sagtens vi kan næste gang.....

Jeg fik mine to guldklumper som 29 årig og jeg føler mig stadig som en ung mor, men jeg er har prøvet alle de "vilde" ting som jeg ønskede - fundet mig selv og mit livs kærlighed.... Vi mødtes da jeg var 23 år og er også gift i dag.

Med risiko for at blive misforstået så vil jeg altså, være lidt på Camillas "side".... Når man er 17 år er man meget ung - man er teenager - man skal leve livet - få prøvet nogle ting - rejse - osv..... En hel masse som bestemt ikke svinger særlig godt med små børn eller børn generelt. Man skal ligge sine behov helt bagerst.

Jeg siger ikke unge mødre er dårlige mødre - men man har som 17 årig god tid til at få børn.....Jeg tror personligt først ens egen personlighed og selvforståelse er nogenlunde på plads efter de 20.... Man oplever meget igennem livet som former en og giver en livserfaringer.... Livserfaringer som bla ruster en til at blive forældre en gang og give kærlig og støtte... videre.....

Men vil slå fast at jeg ingen stempler - der er mange, gode, helt unge mødre (under 20) - men der er desværre også dem som finder ud af at de alligevel ikke er klar og ikke magter/kan overskue opgaven...

En anden stor og vigtig grund til, at jeg ikke mener man behøver at have så travlt med at få børn, er at man skal være sikker på at man kan forsørge dem og være deres evige sikkerhedsnet..... Det kan være svært hvis man er "meget" ung.....

Men intet ondt om jer og jeres projekt - I har sikkert gjort jer alle overvejelserne - er sikker på at I har økonomien - overskuddet og viljen til at ligge jeres behov til side......Er sikker på i har kærligheden, men det er desværre ikke altid nok.

Jeg synes du skal gå til din læge og snakke med Ham/hende om dine bekymringer omkring dine cyster og især hvis de påføre dig smerte - så du evt kan få dem fjernet.....

Held og lykke

• meka s
    meka s Tilmeldt:
    mar 2011

#19   30. mar 2011 tusind tak for opbakningen. jeg har bestilt en tid ved lægen så jeg kan finde ud af noget mere om mine cyster. jeg håber lidt de kan finde ud af noget om det.
    og ja vi har gjort vores overvejelser over det her fordi vi vil være sikre på af det er det rigtige vi gør smiley
    og indtil videre har vi fundet ud af at det er det smiley

• #20   31. mar 2011 Hvem siger at alle kvinder har cyster?
    Jeg er blevet scannet flere gange, og har fået at vide at der ikke er cyster på mine. Min mor har haft kræft i æggestokkene, så derfor undersøger de mig grundigt.

• meka s
    meka s Tilmeldt:
    mar 2011

#21   1. apr 2011 Jamen har rigtig gode nyheder smiley testen er posetiv og maven vokser smiley

• #22   1. apr 2011 Er det PCO? For jeg har hørt folk der er blevet gravid naturligt med PCO, men det var noget med de skulle undgå nogle bestemte ting i maden..

Der er lavet en bog der hedder Spis dig gravid som handler lidt om det

(link fjernet)

• #23   1. apr 2011 Jamen så er det vel på sin plads at sige Tillykke...

Tanja: PCO og cyster ha ikke noget med hinanden at gøre

Kommentér på:
prøve af blive gravid med syster

Annonce