{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Puha for en hård nat {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Hælder lige lidt vand ud af ørene..

Igår morges var sønnike okay tilpas så mor her fik lov til at putte lidt ekstra ovenpå en vellykket barnedåb. Da jeg vågner igen og kommer ned mødes jeg af en glad dreng men ser ikke helt ud som han plejer. Får ham så over til mig og kan mærke hans hovede er drøn varmt.

Tager temperaturen som siger 38.9 ringer så til lægen som gerne lige vil se ham da jeg ikke kan få ham til at spise eller noget som helst. Kl 14.40 er vi hos lægen som kan se han har feber men som hun siger det kan være så meget.

men børnepanodil kunne vi give ham lidt af, det gjorde vi så, men som aftenen skrider frem bliver han værre og værre han vil ikke sove vil bare INTET. - Skriger konstant i godt en time smiley

Normalt sover han i sin vugge men da vi ligger ham derned vågner han og sirenen er atter i gang. Nåh vi beslutter så at han kan putte hos mig i nat. MEN fik jeg sovet? - nej nej, men bettemand fik da sovet lidt men vågnede desværre konstant.

Til morgen tager kæresten ham så jeg kan få en time, har jo ikke sovet hele natten, vågner ved et meget ulykkeligt barn der skriger flyver ned af trapperne og kan se min kæreste er i færd med at trøste ham. Spurgte så hvad der skete, han havde lagt ham ud at sove i barnevognen som altid, efter 45 min vågner han skrigende og MEGET ulykkelig, hvad sker der lige for sønnike??

Nok har han været ked men ALDRIG på denne måde??? når han vågner græder han med tårene trillende ned af hans kinder....

Frygter virkelig natten smiley

VH Rikke

P.s han er 19 uger

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha for en hård nat
Kommentér på:
Puha for en hård nat

Annonce