{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.546 visninger | Oprettet:

silikone bryster... {{forumTopicSubject}}

Håber på at kunne få noget hjælp, fra andre her inde...

Jeg er en pige på 20, som længe har haft et ønske om at få lavet større bryster, fordi jeg ingen har.
Men mit spørgsmål er så, kan man amme når man har fået lavet bryster, og er der andre ting man skal tage højde for, inden man får dem lavet, med hensyn til børn.

Ville dog ikke kunne finde på det hvis jeg ikke ville kunne amme mit barn, når den tid kommer, da det betyder meget for mig og godt ville kunne dette..

Håber på lidt hjælp fra nogle som har prøvet eller som kender nogle....

På forhånd tak... og go aften til jer alle..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  silikone bryster...
  • #1   13. aug 2008 hvis du ikke skal have rettet brysterne, men kun "fyldt dem ud" er der en rimelig chance for at du kan amme, der er dog ingen garanti, personligt ville jeg vente til jeg var færdig med at få børn

• #2   13. aug 2008 Jeg ville helt klart os vente hvis det var mig der skulle have lavet bryster..

• #4   13. aug 2008 mange tak for de fine svar.....

• #5   13. aug 2008 Noahs mormor: Vil lige rette dig, man har 50 procent chance for og amme når man har fået lavet mindre bryster:o)

• #6   13. aug 2008 Min søster vil osse gerne ha lavet større bryster... men først, når hun har fået de børn, hun skal ha....

• #8   13. aug 2008 hmm...jeg er vokset fra C til E skål og er kun i uge 14..og jeg ville da have været ked af hvis jeg havde fået lavet større bryster og at de så var vokset 3 størrelser pga en graviditet efterfølgende

• #9   13. aug 2008 jeg prøver at få en tid hos en læge, der ved noget om det, og så høre hvad de vil forslå.....

Men tak for de gode svar....

• #10   14. aug 2008 Ja lægen kigger nok på dig og kan nok bedømme bedst. Hvordan og hvorledes med børn?

er du gravid eller overvejer du at blive inden så længe for så var det måske bedst at vente til bagefter.
    nu ved jeg heller ikke hvor store du gerne vil have dem. Om de skal forstørres lidt eller du gerne vil have puttet noget ordentligt fyld i?
    ved ikke om chancerne bliver mindre for at amme jo større de bliver?

men jeg har normalt en B skål og jeg er kun i 14 uge og selvom de ikke var de største før så kan jeg slet ikke være i mine BHer mere, skålen borer sig ind midt i brystet hvor den skulle slutte før og de kan ikke engang dække brystvorterne. men de begyndte også at spænde lige fra jeg blev gravid næsten, det var sådan jeg opdagede det.
    Så hvis du tænker på at blive gravid først (det ved jeg ikke om du gør) så vokser de også en del for da jeg var i undertøjsbutik i dag skulle jeg have D skål. Det lød helt usansynligt og underligt for mig i mine ører for det er jeg jo ikke vant til. Så under graviditet vokser de også en pæn del men jeg vil nok også gerne have fyldt dem ud bagefter hvis de taber fyldet igen

• #11   14. aug 2008 Jeg fik lavet mine bryster da jeg var 21, og er spændt på om det hele kommer til at gå som det skal mht. amning.
    Men kirurgen sagde dengang at de lagde implantatet bag brystmusklen og alle mælkekirtler, så jeg ikke ville få problemer med at amme, så det burde jeg ikke få smiley

• #12   14. aug 2008 Jeg fik lavet bryster marts sidste år.. Og har fået lagt mine ind under brystmusklen, det var ffor at få lidt mere fylde.. Min kirurger sagde at man skulle ik blive gravid et år efter operationen, så havde implantaterne sat sig 100 % fast.. og selve brystet var kommet sig over "ruske turen", sandsynligheden er meget lille for at man ikke kan amme når man får dem lavet på denne måde..

Hvis de ik er pæne efter graviliteten går jeg gerne under kniven igen for det resultat jeg er endt med..

• #13   14. aug 2008 jeg ville også vente, til jeg havde fået de børn ,jeg skulle ha.. jeg havde de flotteste bryster i stor B, så fik jeg første barn og mine bryster var stadig i B efter 3 mdr amning, så fik jeg andet barn og fik de lækreste bryster i stor C , efter 4 mdr med amning, meget lille A, de er næsten væk smiley jeg overvejer at få lagt plantat i, men manden syntes det er mange penge og han er tilfreds med mine bryster som de er nu, men det er jeg ikke.... er der andre med det problem?

• #14   14. aug 2008
    Ang. bryst reduktion, så kommer det helt an på hvordan den er foregået om man kan komme til at amme.

Er selv fået en bryst reduktion , og jeg kan godt amme, indtil mine børn har nået en vis vægt, så har mælken ikke kunne ud i den mængde mine børn har harft behov for, selv om jeg har haft masser af mælk i brysterne, så har de skulle ligge til brystet i meget langtid (timer) for at få nok. med meget korte pauser mellem måltiderne, så det føldtes at jeg sad og ammede i døgndrift.
    Har ingen som helst andre problemmer med at amme, somme mange andre med sår, det gør ondt, og ikke vil tage fat osv.

• #16   14. aug 2008 Fik under min reduktion, også løsftet brysterne - Det kan man ikke se idag. øvvøv efter 2 børn.
    Det kunne jeg godt finde på at gjordt igen, altså løftet dem. (har rigeligt af bryst) - når jeg engang er færdig med at få børn. - for nøj hvor de bare sad hvor de skulle ;O)

• #17   14. aug 2008 Lisbeth L efter 3 børn har min mor også meget små bryster.. Hun er tilfreds med dem og ser ingen grund til at få dem lavet.. Men kan sagtens følge sig smiley

Min Mike nu er det jo ikke alle der er så heldige fra naturens side smiley Og vil gerne have lavet mine så tidligt som muligt - da jeg sys silikone passer bedre til en yngre krop.. Og forstå da 100 % at du heller vil ha din søn frem for perfekte bryster - så får jeg det forhåbentligt også selv..

• #18   14. aug 2008 mette L... i hverdagen er jeg ligeglad, men når vi skal i byen og man skal have pæn kjole på, ser det bare ike særlig godt ud, når man er flad og så bhér i str mini A str 85 rundt, er ikke så nemme at finde....men der er kommet noget godt ud af det at få børn og så må jeg på sigt få lavet nogle nye bryster.....

• #19   14. aug 2008 Ja det kan jeg godt forstille mig ser lidt træls ud, når der ikke er noget til se fylde overdelen ud.. ja helt sikkert og det er da også det min mike siger at hun da heller vil have hendes søn end perfekte bryster.. Og det er da også forståligt..

• #20   14. aug 2008 Til dem der har fået lavet.. Hvad koster det?

• #21   14. aug 2008 mine skal ikke være større, bare løftes meget lidt..

• #22   14. aug 2008 anita... tak fordi du spurgte smiley
    hvor længe holder de ca, inden de skal skiftes igen....???

• #23   14. aug 2008 (link fjernet)

Her står priser osv.. Her fik jeg lavet mine.. Ved ikke hva en løftning koster men en forstørrelse koster 31.000 gav jeg, men er heller ik stor men meget normale.. Også har jeg fået mit ar i begge armhuler, så efter ca 1½ år er mine ar fuldstændig væk - kun mig og kæresten kan se dem.. For vi ved det smiley Så det kan jeg godt anbefale hvis man allevel ska ha det lavet..

• #24   14. aug 2008 De implantater jeg har i er der "livs garanti" på - hvis de går i stykker eller noget bliver de skiftet ud.. Ellers skal de ikke ud, men mindre jeg vil have lavet nogen nye..

• #25   16. aug 2008 mener der er 50/50 ½ for om man kan amme.. men jeg har selv valgt at hvis mine ikke bliver meget større når de er helt færdig udvokset, så vil jeg nok os hvis jeg har råd få gjort dem større, men først når jeg har fået de børn jeg skal have, kan godt vente lidt endnu hehe;P så om en 4 år måske;P

Kommentér på:
silikone bryster...

Annonce