4.010 visninger
|
Oprettet:
Silikone bryster {{forumTopicSubject}}
Ja.. Mangler noget rådgivning.. Her efter jeg ikke ammer mere, synes jeg virkelig hele brystpartiet er blevet slemt.. ville godt have fyldt en smule i, så huden er fyldt op igen...
Men jeg er lidt bange for alle de der svindlere der nu ellers er.. Så ville meget gerne have noget rådgivning og priser af vide...
Håber i kan hjælpe mig.. Og God Jul til jer alle
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 87
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Hvis du kommer fra jylland kan jeg i hvert fald anbefale et sted..
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 47 Svar: 299
der skulle ligge mange godt i jylland i hvertfald
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Det er det her sted jeg kan anbefale.. Det er helt vild dygtige, især Ole Momsen, også går de meget op i at man kommer til sin undersøgeslser efter operationen..
Efter at jeg havde søgt en del og havde fået en masse anbefalinger fra folk enten valget på dem.. Grymer i skejby var også oppe at vende, men jeg valgte dem fra pga. at de ikke havde en 3 mdr. undersøgelse..
Jeg gav 32.000 kr for min brystforstørrelse.. Jeg har fået lagt implantatet under brystmusklen, hvilket hedder lavprofil, og så har jeg ført dem igennem armhulen.. Hvilket jeg klart kan anbefale, det gør mindre ondt (fik jeg at vide) og jeg var på arbejde 5 dage efter.. nu har jeg også et stille siddende arbejde, men jeg tudet mig ikke i søvn eller noget som jeg har hørt nogle sige..
Derud over er de bare vildt flotte.. Og arene var ikke til at se efter 6 mdr. hvis man ikke viste det.. Folk idag ( 1½ år efter) tror ikke på at min ar sidder i armhulen, da det i dag bare ligner en hudfold.. Nogle gange er jeg sku selv i tvivl om hvor de er henne
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 377 Svar: 1.527
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
mar 2008
Kommer fra sydfyn.. men er villig til at kører danmark rundt:)
mar 2008
Hjælpe-Administrator
Du har lige beskrevet hvordan jeg har det !!! Dejligt der er nogen der kan sætte sig ind i det.. Manden siger han kan lide dem, og han ikke synes de"hænger" osv.. MEN det kan jeg.. Selvom de er så små(str.70a) Kan det altså godt lade dig gøre alligevel...
Mette L
Jeg ahr også snakket om at få det lavet under arnhulen, da jeg ikke vil have det der lange grimme ar.. så kan det være det samme for mig nemlig.. Jeg vil helt sikkert ringe til dem du har anbefalet og få snakket med dem !!
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 78 Svar: 490
Jeg blev opereret ved Daph.dk og er super glad for det både servicen og alt der er forgået.
Jeg har fået det lagt så jeg kan amme igen og blev gravid kort tid eftre jeg fik det lavet. og spurgte til samtale med lægen om de ville blive grimme. og det regnede han bestemt ikke med. jeg har medium profil, men ville egentlig heller ha haft high hihi men kan anbefales
jan 2014
Følger: 1 Svar: 5
Silikone bryster