1.168 visninger
|
Oprettet:
Silikone bryster.... {{forumTopicSubject}}
For og imod.....
Erfaringer....osv.....
Lige et spørgsmål - kan man amme normalt med silikonebryster?
nov 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 44 Svar: 165
Havde en veninde som brugte en d skål på daværende tidspunkt, og hun ville ha lavet dem større da de ikke var ret store (mente hun) i dette tilfælde er jeg imod.
Men så er der så min mor, hun var li så flad som et strygebrædt hun fik så lavet nogle fra intet til B skål , og så er jeg for, da det gjorde meget ved hendes selvtillid at føle sig mere kvindelig igen..
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
så er for hvis man bruger fornuften - og dertil vil jeg sige at jeg altid syntes man kan se ,lavede bryster,
nov 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 44 Svar: 165
nov 2010
Følger: 1 Svar: 55
Og jeg syntes ikk man lige kan se nogen har dem. En del i min omgangs kreds har fået lavet og du kan stort set ikk se på nogen af dem de har fået lavet dem.
Man skal gøre det man selv syntes og ikk hvad andre mener
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
Jeg mener ikke at det kommer andre ved om man vil have lavet bryster ... fordi en anden synes man har fine bryster, så betyder det jo ikke at man synes det selv.
Jeg vil gerne have lavet mindre bryster, skulle jeg så lade være med det fordi min kæreste synes det er en fin størrelse?
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 39 Svar: 440
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Er mest til ægte fyldige bryster - de er flottest og føles bare bedre.....
Men har altid synes mine er for små - er altid blevet mobbet med det og det har sat sig.... Føler ikke helt de passer til resten.... Jeg elskede dem under graviditeten....
Og nu her efter graviditet og amning - synes jeg du mangler lidt ekstra fylde - men andre dage synes jeg de er smukke som de er..... Min mand ELSKER dem og mig som jeg nu en gang er ....
Jeg er ved at tabe mig - har tabt de først 4-5 kg og skal stadig tabe 14-15 kg....og så kan jeg ikke lade være med at frygte at de forsvinder helt.... ???
apr 2008
Det er ikke noget spontant og det er langt fra sikker det nogensinde bliver til noget.... Har været ked af mine siden teenage årene og er idag 30...
Men jeg kan ikke finde ud af om de er vær at løbe så mange risici for....altså silikone brysterne... Vil ikke have de skriger til himlen af kunstige bryster, jeg vil ikke sende de forkerte signaler.... Jeg vil ikke miste følsomheden...og jeg vil have de skal være skønne at røre ved for min mand - jeg vil kunne amme næste barn/børn..... Og jeg ønsker ikke at vise min datter at man skal have silikone bryster for at være "rigtig" kvinde....
apr 2008
jun 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 65 Svar: 736
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Jeg vil dog ikke selv have det lavet da mine er (enorme) store i forvejen.
Dog har jeg stærkt en reduktion i tankerne, når jeg en gang får mig taget sammen til at tabe mig.
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Jeg havde 2 gajoler på et strygebræt, som efter jeg har været gravid er blevet til 2 babysokker med en blyklump i enden.
Jeg er meget ked af mine bryster. Før var de måske små, men de var spænstige og strikkede godt. Det gør de så IKKE mere. Er gået ned i bh str efter fødsel.
Ville gerne ha lavet, men ved ikke om jeg tør. Har hørt om mange gode resultater, men har desværre set et par dårlige med egne øjne.
+ at pengene bare ikke er til det.
apr 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 40 Svar: 911
Jeg er selv igang med at spare op til en operation, og det er noget som jeg har gjort længe. Min vægt pendlede meget da jeg var 17-18 år, og det har mine bryster lidt under.
I min graviditet var jeg så glad for mine bryster som var en D-skål, men efter endt graviditet og amning passer jeg en A-skål.
Jeg har det rigtig dårligt med det, og jeg vil helt uden tøven have en operation, når jeg er færdig med at få børn
Silikone bryster....