{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.440 visninger | Oprettet:

Slut med flaske om natten? {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg har besluttet at fra på torsdag af stopper vi med at give viktor flaske efter vi er gået i seng.. Vi starter med at tage den flaske fra ham og når han så ikke mangler den mere tager vi den han får inden vi går i seng, også får han lov til at beholde sin flaske til natten når han går i seng..

Hvordan vænnede I jeres børn af med at spise om natten?

Jeg vil tilbyde ham vand da han jo sikkert er tørstig i løbet af natten da han jo normalt vil være vant til at få mm..

Men er det bedst i flaske eller kop? Er mest for flaske da jeg er nervøs for han bliver lyst vågen af at ska op og sidde for at drikke af kop..

Håber i har nogle gode råd som har virket for jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slut med flaske om natten?
  • #1   22. nov 2010 Vi starter med at tage den flaske fra ham og når han så ikke mangler den mere tager vi den han får inden vi går i seng, også får han lov til at beholde sin flaske til natten når han går i seng..

    Forstår altså ikke helt hvad du mener her?

    Men her kom det hetl af sig selv, frida gad ikke længere spise om natten da hun var 5-6mdr måske endda før. Hun får stadig sin godnat flaske, og den får hun bare til hun selv vælger den fra. hun er 14 mdr


  • #2   22. nov 2010 vi havde ikk nogen problemer her med at vænne af med flasken...

    vi gjorde det at det i starten kun var hver anden dag hun fik flaske og tilsidst, var hun faktisk ligeglad med om hun fik den....


  • #3   22. nov 2010 MArianne.. Han får en flaske kl 19 når han går i seng, så får han en flaske igen kl 23 når vi går i seng, så får han en flaske midt nat mellem kl 02-03.. Og det er så den midt nat vi vil tage fra ham til at starte med, og derefter tage den han får når vi går i seng..

    Han er 9 mdr og spiser stadig om natten og tror det er fordi han er vant til det og ikke fordi han er disideret sulten..


  • #5   22. nov 2010 FAmilien Petersen.. Kan han godt ligge ned og drikke af den.. Tror det vil blive et problem at hvis han sku op og sidde..

  • #7   22. nov 2010 TAk det vil jeg prøve..

  • #8   22. nov 2010 Annabell er 13 mdr, og hun får stadig sin sutteflaske om aftenen kun.. Tror hun synes det hyggen i hun ligger ved mig of får den, og bliver så lagt i seng bagefter.. Har det fint med det, for er sikker på de vænner sig af med den af sig selv smiley Har ikke mødt nogen hvor det har været en kamp..

  • #9   23. nov 2010 Hvad med at give ham noget grød inden han skal i seng og så bare en smule vand ???!!!!

    Ja malthe var 21 mrd inden vi droppede hans godnat flaske...... hvis han skulle vågne om natten for han vand fra hans flaske af..... malthe er meget glad for sin flaske men har heller aldrig brugt sut !

    Jeres dreng skulle gerne kunne sove om natten uden mme..... ellers bare kun vand ikke saftevand det er der en masse sukker i og det er ikke så smart for deres tænder heller.


  • #10   23. nov 2010 hmm emil er næsten 8 mdr og han for også stadig en flaske eller to om natten .. Skulle være man bare skulle prøve og give vand i stedet for ..

  • #11   23. nov 2010 Det er altid godt at ligge en bund i deres mave inden de skal sove,,,,,, og der er grød en go ting at give dem.... så lidt at drikke og så godnat :0)

  • #12   23. nov 2010 Vælling mætter ikke viktor bedre eller længere end mme..

    Han får aftensmad kl mellem 17-18 og får så tilbudt havregrød som det sidste inden han skal i nattøjet.. Så han skulle jo være mæt nok inden han kom i seng..

    Jeg vil heller ikke droppe hans godnat falske, men de to flasker han får efter han er blevet puttet..


Kommentér på:
Slut med flaske om natten?

Annonce