1. aug 2008 Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 126 Svar: 482
Føler mig helt fortabt :o( {{forumTopicSubject}}
Vi har en datter på 17 mdr.
Alle dage har det været svært for mig at få hende til at sove til middag, men der har dog været perioder hvor det er gået meget godt...disse har dog været korte.
Om aften/natten sover hun fint, hun får en flaske og så lægger hun sig, som oftest.
Vågner i løbet af natten, hvis sutten er blevet væk for hende.
I disse dage hoster hun også meget, så der vågner hun selvfølgelig også engang imellem.
I dagplejen sover hun 3 timer i barnevognen i garagen.
Herhjemme er jeg begyndt at lægge hende i sin egen seng, da hun bestemt ikke ville sove i barnevognen ude på den overdækkede terrasse.
Det er også gået fint et par gange, men nu går den ikke mere, hun hyler og HYLER.....skriger nærmest.
Når man går ind for at lægge hende, så er hun oppe igen inden du har lagt hende.
Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre.
Her den 14. skal hun ha lagt dræn i ørene, kan det ha noget med den væske at gøre....men burde der så ikke også være noget om aftenen????????
Hvis jeg tager hende op, så kan hun simpelthen ikke holde til om aftenen hvor hun skal i seng (18:30-19:00).
HVAD GØR JEG??????
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 126 Svar: 482
Hun er jo også lige blevet storesøster, men en reaktion derpå har vi haft og så var det begyndt at blive bedre igen....
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
aug 2008
aug 2008
Igen...burde der så ikke være problemer hos dagplejen også...det er der jo ikke....hun siger bare GODNAT og så lægger tøsen sig til at sove.
aug 2008
Om aftenen faldt hun i søvn med det samme....bum.
Jeg venter og ser om ikke det bliver bedre, når hun får dræn.
Føler mig helt fortabt :o(