{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Vågner konstant i tiden. {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens¨

Min søn er blevet forfærdelig og natten vågner hver anden time og vil have noget at spise (Bliver ikke ammet mere) Det er super trættende i lægden, vi er begge udkørte herhjemme og orker snart ikke mere smiley Idag vågnede han kl 20 i 4 og nægtede at sove mere.
Tænkte jeg så ville tage ham over i sengen så ville han måske nuppe et par timer mere men nej...

Sidder her og gaber og er røv træt smiley Har lyst til bare at sove smiley Han er 19 uger og er blevet en rigtig lille tyran smiley

Hvad gjorde i andre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vågner konstant i tiden.
  • #1   16. aug 2008 Rikke T : måske du skulle prøve og ligge ham senere i seng ?, lærke kommer først i seng ved 23.oo tiden, for så sover hun igennem, også skal du nok køre ham meget træt.. gør jeg med Lærke .. er du sikker på det mad han at det mætter ham nok ?...

• #2   16. aug 2008 får han vælling ?........ det mætter dem ekstra meget..... og når han vågner om natten så sørg for at du ikke tænder lys ikke støjer.. virker irreteret.. få det til at være som hvis det var i søvne ... en flaske og i seng igen ikke så meget andet så han får opfattelsen af at det drejer sig om at sove...... hvis han bliver ved at vågne mange gange vil jeg foreslå jeg at prøve KST... kranio sakral terapi meget blid form for massage hvor barnet bliver roligere.... det måtte vi med vores... 3 gange vr vi der så sov hun som en engel om natten smiley

• #3   16. aug 2008 voeres sundhedsplejerske sagde til os , at vi ikk kunne forvente hun ville sove igennem før ca. 6 mdr.
    hun sov igennem fra 5 mdr. af.
    hvad får hun a´aftensmad?? virker som om hun måske heller ikk er mæt

• #4   16. aug 2008 lykke --> det der med og først lægge dem i seng så sent kommer man måske til at fortryde.
    der er også noget der hedder forældre tid, hvornår skal der være tid til det?? . vores datter begyndte at blive lagt i seng fra 4 mdr alderen klokken 1930 da vi mente var klart det bedste. der kommer jo en dag hvor man skal starte på job igen, og de skal i seng ve den tid alligevel, også det måske ikke sjovt for den lille.
    vores sover fra ca. 1945 til et sted mellem 5 og 6 næste dags morgen, det er jo også bedre at de vågner selv end og skal tvinges op i den alder.

• #5   16. aug 2008 Hej igen

Så fik jeg lige sovet 1 time smiley

Han er skam mæt nok, han får vælling med pære banan inden han skal sove og vågner han nu og gerne vil have lidt at spise er dette også vælling smiley Men han vågner jo hver anden time

Det med at holde ham vågen til 23 er umuligt da han er hammer træt omkring kl 20.30 og nyder altså den ene time mig og kæresten bare kan sidde og slappe af smiley

• #6   16. aug 2008 Kunne du måske få ham til at spise lidt mere af gangen? Altså lave lidt mere mme i flasken? Han har jo åbenbart brug for noget ekstra mad smiley

• #7   16. aug 2008 han er ikke sulten han tager måske 20-30ml og så falder han i søvn igen...

• #8   17. aug 2008 Hej Igen

Ja kan mig og kæresten ikke skændes over små-ting så kan vi nu smiley Eiii hvorfor er sønnike vendt på en tallerken??
    Er virkelig desperat nu, i nat er han vågnet 12 gange smiley fra kl. 21 igår aftes til kl. 05.20

Jeg er på grådens rand og manden med. Vi er fuldstændig udkørt smiley

Argh vores dreng som ellers plejer at putte okay er pludselig blevet en tyran om natten.
    Om dagen putter han fint.

• #9   21. aug 2008 Øvøvøvøvøv så er den gal igen idag vågnede han 04:20 smiley Og kom i seng kl. 20.00 - Han kan simpelthen ikke holde sig vågen længere smiley

Eiiii hvor er jeg træt gab gab gab

• #10   21. aug 2008 Velkommen til livet som forælder. smiley

Sådan er det altså nogen gange i perioder.

Kommentér på:
Vågner konstant i tiden.

Annonce