726 visninger
|
Oprettet:
Vågner konstant i tiden. {{forumTopicSubject}}
Hej Folkens¨
Min søn er blevet forfærdelig og natten vågner hver anden time og vil have noget at spise (Bliver ikke ammet mere) Det er super trættende i lægden, vi er begge udkørte herhjemme og orker snart ikke mere Idag vågnede han kl 20 i 4 og nægtede at sove mere.
Tænkte jeg så ville tage ham over i sengen så ville han måske nuppe et par timer mere men nej...
Sidder her og gaber og er røv træt Har lyst til bare at sove Han er 19 uger og er blevet en rigtig lille tyran
Hvad gjorde i andre?
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 187 Svar: 1.478
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
jun 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 7
hun sov igennem fra 5 mdr. af.
hvad får hun a´aftensmad?? virker som om hun måske heller ikk er mæt
jun 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 7
der er også noget der hedder forældre tid, hvornår skal der være tid til det?? . vores datter begyndte at blive lagt i seng fra 4 mdr alderen klokken 1930 da vi mente var klart det bedste. der kommer jo en dag hvor man skal starte på job igen, og de skal i seng ve den tid alligevel, også det måske ikke sjovt for den lille.
vores sover fra ca. 1945 til et sted mellem 5 og 6 næste dags morgen, det er jo også bedre at de vågner selv end og skal tvinges op i den alder.
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 520
Så fik jeg lige sovet 1 time
Han er skam mæt nok, han får vælling med pære banan inden han skal sove og vågner han nu og gerne vil have lidt at spise er dette også vælling Men han vågner jo hver anden time
Det med at holde ham vågen til 23 er umuligt da han er hammer træt omkring kl 20.30 og nyder altså den ene time mig og kæresten bare kan sidde og slappe af
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 43 Svar: 416
apr 2008
apr 2008
Ja kan mig og kæresten ikke skændes over små-ting så kan vi nu Eiii hvorfor er sønnike vendt på en tallerken??
Er virkelig desperat nu, i nat er han vågnet 12 gange fra kl. 21 igår aftes til kl. 05.20
Jeg er på grådens rand og manden med. Vi er fuldstændig udkørt
Argh vores dreng som ellers plejer at putte okay er pludselig blevet en tyran om natten.
Om dagen putter han fint.
apr 2008
Eiiii hvor er jeg træt gab gab gab
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
Sådan er det altså nogen gange i perioder.
Vågner konstant i tiden.