{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Vågner konstant ! {{forumTopicSubject}}

Vores 7,5 måned gamle datter har sovet igennem i mange måneder efterhånden . Men nu er hun begyndt at vågne alt for mange gange ! Hun skriger og er fortvivlet og træt .

Det næsten hver time og er efterhånden godt brugt !

Nogen der har oplevet lignende , og kan det muligvis være flere tænder der er på vej ?
- sidst hun fik tænder sov nu dog fint ....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vågner konstant !
  • #2   18. feb 2012 Ja de perioder har vi også haft..Tror det er iforbindelse med et udviklingstring....

Der er begyndt at ske rigtig megtet i den alder, og det kan komme til udtryk i bla drømme.

Det eneste man kan gøre, er at være der og nusse og alt det der, jeg ved fra en anden tråd, at du/i allerede gør, og afvente det går over smiley

Men ja, det er hårdt imens det står på smiley

• #3   18. feb 2012 Hov, du var lige hurtigere end mig Gudrun hehe

• #4   18. feb 2012 Bare det går over til i nat , hehe smiley

Vi er bare trætte , men Emma er i fuld firspring om morgenen og total lykkeflip - og så har hun da også fundet ud af at man kan skrige og hvine ! Den kombination med manglende søvn = ens overbærenhed blir testet smiley

• #6   18. feb 2012 Ja..man skal have gode nerver som mor til en bettefis..hehe.....

Kæmper selv med en søvnbandit i de her dage...,Han finder søvn fuldstændig overvurderet og unødvendigt.:S

var ellers begyndt at sove så godt XD ..... men nu vågner han 4 gange i løbet af natten *GAAAAAAAAAAAAB* og vupti..Kl 6 nul dut, er han så i fuld firspring og klar til dagens narrestreger :S og sover max en time i alt i løbet af dagen *Hrmpf*

Overvejer lidt, om det er arrangeret ægteskab til Veramusen, inkluderer at jeg kan sende ham over ti

• #7   18. feb 2012 de kommende svigerfoældre en uges tid?? smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #9   18. feb 2012 Det er helt normalt, en periode... Vi havde den også her.. Op tilbyde vand sut hvis hun bruger det og så putte hende... Igen og igen..

• #10   18. feb 2012 Årh ha ,de unger altså ! smiley
    Heldigvis har ci lært at sove i limo'en så nu er der lidt fred om dagen .

Jeg tror vi må prøve det med sengen , men hun vågner nu også selvom hun liggen i vores seng - men så er der jo ikk så langt smiley

• #11   18. feb 2012 Årh bare det snart går over , og så er jeg bare en dør til at gå i seng om aftenen ! smiley

• #13   18. feb 2012 sådan en periode er vi også igennem herhjemme for gud ved hviken gang..... heheh.... men op bøvse og så i seng med en stykke legetøj, da han ikk bruger sut. og så går der alt fra 10 - 30 min og så sover han igen....

vores store pige har det der klades natteræsler, hvor hun vågner og er stortydende (stadigvæk sovende) det kan ske mange gange i løbet af en aften/nat hvis det er helt slemt... så kender udemærket godt det med ikk at få nok søvn.....

• #15   18. feb 2012 Jeg tror ikke det er ørene , hun har ikke andre tegn til det kunne være dem . Altså hun kan sagtens ligge og lege og pludre på ryggen uden problemer smiley

• #17   18. feb 2012 Ja , vi ser lige weekenden over ellers må vi afsted , tak smiley

Kommentér på:
Vågner konstant !

Annonce