{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

´søskende problemer.. langt.. {{forumTopicSubject}}

viste ikk lige hvad jeg sku kalde emnet..
men andre som har haft problemer med større søskende line elsker sin nye lille bror som er 15 dage idag hun kysser og krammer ham hele tiden og fortæller mig når han græder.. men hun er simpehen blevet fuldstændigt urimelig og skrub umulig over for oz specielt mig hun gør hele tiden modsat a hva jeg ber hende om hvis hun ikk ingorere mig eller bare lader som om ikk høre mig.. og det er bare så frustrende for vil hende rigtigt gerne og alt min tid jeg ikk ammer vil jeg gene bruge på hende men det ender hele tiden med jeg ska skælde hende ud og prøver oz a indvoldvere hende i lille bror feks når jeg ska amme så siger jeg nu ska vi hygge oz 3 og prøver a læse eller se film med hende og snakke med hende men hun gider ikk a sidde ved oz og vil hellre lave balade hun har prøvet a være med til a skifte ham en gang med så fordi han havde skidt syntes hun dety var ulækkert og vil ikk være med til mere .. hva fanden ska jeg gøre foor hende ? udskyder tit det med a rydde op til de begge er i seng fordi jeg så gerne vil hygge med hende oz så hun ikk føler sig over set men hu n slå bider oh vil ingen ting .. nogen goe råd ? og det hjælper ikk på, over skudet lille bror faktis vågener og græder til en times tid før hun står op om morgen .. han græder faktis fra ca 23 30 til ved 4 5 tiden og hun står op kl 6..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ´søskende problemer.. langt..
  • #1   30. dec 2010 det kan være hun er sød ved lillebror fordi når hun er det får hun positiv respons fra dig ellers får hun skæld ud! smiley

  • #2   30. dec 2010 og ellers er det vel meget normalt hun lige skal vænne sig til det hele smiley men spot så vidt muligt ikke at skælde hende for meget ud, for det kan resultere i hun kommer til at føle sig forkert smiley

  • #3   30. dec 2010 er ikk helt sikker på jeg helt forstår hva du mener:=) det jo ikk fordi jeg vil skælde hende ud men det bliver jeg jo nødt til når hun bevist gør lige det modsatte a hva jeg ber hende om.. tænker lidt nu måske vil jeg hende måske bare for meget.. så hunn måske føler sig presset og samtidig så er der jo oz sket meget hun er blevet store søster og så blev jeg indlagt igen et par dage efter vi kom hjem med styrt blødning.. og sp julen ..

    men tror du man kan sit barn for meget så hun måske føler sig presset..


  • #4   30. dec 2010 nå oki.. på den måde.. smiler.. prøver oz så godt jeg kan ..

  • #5   30. dec 2010 hvor gammel er din ældste datter :)? men det lader jo til hun reagere på alt det der er slet og det er jo sundt smiley men når den lille ny sover leger du så med hende eller? for det kan være hun har brug for lidt opmærksomhed uden den lille bare en lille smule engang i mellem smiley


  • #6   30. dec 2010 hun er lige blevet 3 i okt.. ja det er jo det jeg gør ellr ihvert fald prøver og nogen gang går det rigtigt godt og er hyggeligt men de fleste gange ender det i kaos.. håber lidt på det går i sig selv igen når det bliver hverdag og hun kommer ind i sin rytme igen.. må vel bare holde ud.. ja du har ret smiler endlige er det vel bare sundt hun regrer .. men ret hårdt..:=)

  • #7   30. dec 2010 ja tror os bare hun skal vænne sig til det smiley det jo noget af en omvæltning at først have mor for sig selv og skal til at dele men det jo os en god ting hun lærer der. at selvom der er kommet endnu en lille ny i familien bliver hun stadig elsket lige højt smiley så hold hovedet oppe og sig dette er en fase som hun skal igennem og det skal i klare sammen begge to smiley nogen gange er det mere positivt end andre men sådan er det jo smiley

  • #8   31. dec 2010 Det er meget naturlig reaktion hun har, det er en stor omvæltning pludselig at blive storesøster og at skulle forholde sig til den lille ny. Det bedste du kan gøre er at indrage hende i det omfang hun selv ønsker at deltage og ikke presse hende til noget. Og anerkende hende og rose hende for alt det hun gør godt både i forhold til dig og til lillebror. Da jeg fik min søn lod jeg min datter hjælpe til i det omfang hun selv ville være med om det så var at hjælpe med at skifte ble, give ham sutten når han var ked af det eller andet. Og så sørg for at lave noget hyggeligt med hende når den lille sover. Gå igang med at lave nogen af de ting du ved hun kan lide at lave, sidde og tegne, lege med perler eller hvad ved jeg men så hun får en fornemmelse af at når lillebror sover er det jeres tid sammen alene uden babyen.

    Og husk det kun er en overgang, snart vil det være en del af hendes hverdag og hun vil helt have glemt tiden uden lillebror. Børn er gode til at omstille sig til mange ting hvis de ellers har en tryg og stabil hverdag. Det skal nok gå alt sammen.

    Og tillykke med den lille ny iøvrigt. smiley


  • #9   31. dec 2010 ja feks i dag så sidder vi oh hygger og lige pludselig midt i det hele så får jeg et ordenligt los i maven og kigger på hende bestemt og siger nej det vil jewg ikk ha og så kigger hun bare på og griner og gør det igen.. så er det sgu lidt svært ikk a blive sur..

    mette ja det lyder som en go ide..


Kommentér på:
´søskende problemer.. langt..

Annonce