{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Sikke en dag ..! Pyha.. {{forumTopicSubject}}

Ja, der skal meget til at ødelægge mit humør, men fredag morgen da uret ringede kl 5, var jeg ok frisk..

Nå, men så vælger min hårtørre at stå af lii som da jeg tænder den, lidt øv ! Da vi så kommer ned til bilen vil den ikke starte smiley øv tænker jeg, men typisk på en fredag... Dagen på jobbet er ok, men vi har lidt mange børn der er kede, så det tager det meste af tiden. ENDELIG FRI tænker jeg, op og hente Cecilie, som er DØD træt.. jaja tænker jeg, det er jo også fredag...

Vi får lavet mad og hygget og puttet hende. kl 1 vågner jeg ved at hun græder, går ind til hende, og ja hun har OVERBRÆKKET hele sengen smiley øv tænker jeg.. nå men får skiftet sengetøj og nattøj og puttet hende igen.. kl 3 vågner jeg ved en lyd, går ud på badeværelset, og det SEJLER i vand ! Har åbenbart fået stoppet vasken da jeg skyllede hendes nattøj og det... Nå, men må så erkende, at jeg nok er nød til at vække manden nu... Og han griner bare af mig ! Argh siger jeg bare.. Nå, men vi får renset vasken og gjort ok rent derinde inden vi går i seng igen. og kl 5.30 stod vi op igen!

Men ja, nu KAN weekenden da umuligt blive værre, eller hvad siger i tøser..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en dag ..! Pyha..
Kommentér på:
Sikke en dag ..! Pyha..

Annonce