{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

Frustreret!! :/ søvn {{forumTopicSubject}}

Jeg magter SERIØST ikke længere at få SÅ lidt søvn om natten.

Jonathan er begyndt at vågne 1 gang i timen!!!!
MEN han gør det ikke hos hans mormor eller hos hans far, der vågner han måske nok to gange om natten.

Jeg ved ikke om det har noget at gøre med at her, har jonathan sit eget værelse. Mens hos sin mormor og sin far sover han i samme rum?

Jeg hænger virkelig ikke sammen om dagen. Jeg er SÅ træt og synes det hele er uoverskueligt.
Er der nogen der har prøvet det eller?

Han er 13 mdr.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frustreret!! :/ søvn
  • #1   10. feb 2011 ja har jeg. virker en smule.
    men han skal jo også lære at sove på eget værelse. smiley

• #2   10. feb 2011 det gjorde vi med viktor altså tog ham intil os og det virkede, startede ca der 13-14 mdrs alderen nu er han 16 mdr og er på eget værelse igen uden problemer, tog ham kun ind når han vågnede første gang og var meget urolig ellers tog jeg ham ind anden gang... har virket og var basseret på tryghed ved jeg nu....

• thomas f
    thomas f Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #3   10. feb 2011 dit barn skal jo være tryg og det lyder som om han ikke er tag ham ind i dit soveværelse tror det vil hjælpe . og han skal nok snart kunne komme på eget værelse igen

• #5   10. feb 2011 jeg ville tage ham ind, dig og hans far er lige gået fra hinanden i er lige flyttet så der er jo sket meget i den lille fyrs liv, så måske han bare trænger til den tryghed pt :o)

• #6   10. feb 2011 vores har sovet sammen med os længe, de skal nok lærer at sove på eget værelse før eller siden, der er sjældent nogen der ligger hos forældrene når de er 18 smiley

• #7   10. feb 2011 jeg synes som udgangspunkt du skal putte ham i seng på sit eget værelse, så han lærer at det altså er her han skal være. Så er han hele tiden vant til at skal sove der. Men vågner han så i løbet af natten og bliver ked af det, så tag ham ind til dig.
    Han skal selvfølgelige ikke græde hvis du putter ham i hans eget værelse men være ok med det. Tit er det nemt at putte dem og så vågner de bare og er kede af det efter et par timer.

Det skal ikke være en kamp, måske der er noget der plager ham. Men har han det ok med at puttes i sit værelse så gør det og tag ham ind hvis han bliver ulykkelig i løbet af natten og han ikk VIL være i sit værelse.

Kommentér på:
Frustreret!! :/ søvn

Annonce