{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

Søvn 10 måneder {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg faktisk ved at blive en lille bitte smule frustreret. Hector er knap 11 måneder og en djævlens bølle ved sengetid. Langt de fleste aftener VIL han simpelthen ikke sove. Han kæmper til han falder omkuld af udmattelse og det uanset om jeg sidder hos ham eller går når han er puttet og kommer ind når han græder. Jeg ved godt jeg bør vælge én måde at gøre det på og siden han var helt lille har jeg siddet hos ham indtil han faldt i søvn - hvilket nemt kunne tage 45-60 min eller mere på en dårlig dag. Jeg forsøger så godt jeg kan at have en fast putterutine så ved ikke rigtig hvad mere jeg ka gøre.
Overvejer at prøve at når han er puttet så sige godnat, gå ud og så komme tilbage når han græder permanent. Jeg er IKKE interesseret i at han skal græde sig i søvn, men han er snart et år, så det vel næppe for tidlig han lære at falde i søvn af sig selv...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søvn 10 måneder
  • #1   23. aug 2013 Jeg læste en artikel af hende lola, om at set værste man kunne gøre var at sidde ved siden af sengen eller ligge sig hos barnet til det faldt i søvn.. det gjorde vi selv og axl var EVIGHEDER om t falde i søvn, ofte ikke under halvanden time..
    Vi tog kampen op og fulgte det råd hun gav..
    Lav en fast putterutine som passer ind i din familie, her kommer axl i seng kl 19, får læst en bog, sunget den SAMME godnatsang, siger godnat til hans lampe med fisk der svømmer rundt også går vi ud.. Når han så rejser sig, græder eller kalder går vi ind og siger godnat, ligger ham igen pg går.. Ikke noget som helst andet..
    De første 5-7 dage var et helvede uden lige og vi var nok inde og ligge ham 1527 gange inden han sov.. Men nu efter 14 dage, så sover han på 15 min og vi er kun inde 2-3 gange og sige godnat..

• #2   23. aug 2013 Jeg brugte samme metode som Lisette til mine børn

• #3   23. aug 2013 Ville jeg også gerne prøve. Blir en kæmpe kamp for han griner bare når man lægger ham, selvom han lige har grædt den lille flab smiley

• #4   23. aug 2013 Det gør axl også.. Han prøvede alt af.. Hjalp det ene ikke så fik han over til det andet, og han var jo desværre blevet vant til at en af os kom og lå hos ham til sidst fordi vi opgav.. Men ikke denne gang..
    Han endte faktisk en dag med at være så hidsig at han med fuldt overlæg knaldede hovedet ned i sengekanten for at komme op og ud af sengen for trøst.. Men det hjalp ikke.. Han blev trøstet nede i sengen tæ han faldt til ro også Gik vi igen..
    Ingen snak, ingen leg, ingen miner og mimik..
    Bare et godnat og ned at ligge, evt et par strøg på kind/ mave og et kys.. Så lidt kontakt som muligt

• #5   24. aug 2013 Vi har osse fast putte rutine,

Inden vi går ovenpå skal hun putte den sut hun har brugt i løbede af dagen i vasken også finder hun to friske i køleskabet, mens jeg finder vand frem, så går hun ind og siger god nat til far og hunden også kravler hun op af trappen mens jeg går bag ved, og op af trappen siger vi god nat flere gange til far,

Så fr hun lov lege lidt rundt o vores seng mens jeg lukker vinduer og trækker for osv, også ligger jeg mig i vores seng hvor vi synger en sang eller to eller ligger i en bog.

Så går vi ind på hendes værelse hvor jeg står med hende på armen og synger to sange og det altid den samme først vugge visen også lille Peter edderkop, så drikker hun et glas vand og vi kysser nat nat, også ligger jeg hende i sengen og vi klapper hænder og siger god nat også går jeg ud, nogen dage efter ca en halv time skal hun have mere vand men ellers ligger hun sig til sove,

Det lyder dom om det tager meget lang tid men det tager ca 15-20 min fra vi går op ril hun sover ..

Kommentér på:
Søvn 10 måneder

Annonce