{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

14 LANGE uger tilbage {{forumTopicSubject}}

Uha hvor er de sidste 14 uger bare lange synes jeg smiley Glæder mig så meget og synes tiden flyver alt for langsomt afsted !!

Dog har jeg nok at tænke på imorgen - skal passe min søster's børn - 3 stk under 4 år... skal lige love for at det bliver en mundfuld !! Men hvad gør man ikk for at hjælpe ens søster.

men tiden flyver stadig langsomt... Men en milepæl er nået 24+0


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  14 LANGE uger tilbage
  • #1   14. feb 2011 Jeg kan godt huske at på dette tidspunkt føles det som en evighed, men tror mig tiden flyver afsted. Så nyd gravditeten fordi du vil savne det når guldklumperne kommer :o)

  • #2   14. feb 2011 Ja folk siger jeg skal nyde tiden inden osv. Men ja jeg glæder mig bare så meget at jeg er ved at være utålmodig *G* det måtte gerne snart blive maj NU!! men altså de skal først komme til maj - så de er klar til verden og dens udfordringer. men for fanden man kan bare ikk vente - når man har kæmpet i 3 år med at blive gravid *G*

    Men det er dejligt at de sparker og man kan mærke dem selvom jeg ikk kan mærke forskel på deres spark. Men bare det at mærke liv i maven er fantastisk.

    Den med man skal nyde at man kan sove - kan jeg heller ikk rigitg bruge til noget. sover ikk meget i forvejen om natten desværre smiley


  • #3   14. feb 2011 Ja nemlig :o) Man skal nyde den tid hvor man kan går hvad man har lyst når man har lyst til det, fordi når man bliver mor er det slut med at adminstre sin egen tid :o)

  • #4   14. feb 2011 Ja jeg ved da os godt at jeg vil sige om nogle mdr - kan godt savne tiden med babyerne i maven - men for fanden ventetiden er bare ikk til at holde ud alligevel *G* Glæder mig så meget til at vi kan begynde og få ting herhjem og gøre klar til dem - så man føler der er noget at lave imens smiley

  • #6   14. feb 2011 Har du ikk fået spyttet den unge ud endnu *G* skulle du ikk sættes igang eller noget idag eller er det først næste mandag ???

    Ja altså jeg synes os tiden går hurtig når man nærmer sig weekenden fordi så er det næsten snart ugeskifte og så synes tiden er gået hurtig alligevel.

    Men altså jeg glæder mig os til at skal planlægge alt for at få familien til at køre rundt. Men igen nu har jeg været vant til at planlægge ting i forhold til hunden ikk må være for meget alene hjemme - hunden ska dit og dat..

    Men igen jeg har os tilbragt 18 uger på sofaen snart føler jeg.. er du sindsyg jeg glæder mig til at komme ud at gå med hundene - tage bussen og komme rundt omkring osv.


  • #7   14. feb 2011 Jeg vil lige nu 10 gange heller være højgravid og have bækkenløsning!!! fordi jeg har ikke sovet mere end et par timer i alt om natten og har en søn der har kollik. Og han sover kun når han er i armene på enten mig eller kæresten. Puha lige nu savner jeg min gravditet!!!

  • #8   14. feb 2011 Ja oki det kan jeg godt se smiley det er os så trist at have et kolikbarn - men altså man må tage det med i købet smiley selvom det er hårdt.

    Jeg har os bækkenløsning - plus har fået at vide fra lægerne at jeg skal være "sengeliggende" og holde mig i ro.. men kan ikk holde mig mere i ro end jeg gør uden at jeg bliver tosset i hovedet *G*


  • #9   14. feb 2011 Trælst at du har fået bækkenløsning. Jeg havde også en slem bækkenløsning og var sygmeldt fra uge 12. Jeg fik akupunktur hvilket jeg kan varmt anbefale.
    At have en kolikbarn er da ikke noget der hører med når man bliver forældre. Det er ikke det med at jeg ikke får meget søvn fordi det har jeg vænnet mig til, men det at have en barn der er utrøstelig. Det er virkeligt hårdt.


  • #11   14. feb 2011 Nej det er ikk den måde jeg mener - jeg mener at man må holde ud indtil det er over eller hvad man kan sige.. Min søster var kolikbarn der gik de til zoneteropi (staves) det hjalp rigtigt meget og hurtigt !! smiley Men ja det er hårdt at ingenting virker selvom man gør alt hvad der står i sin magt !! Føler med dig !! Håber det snart er over !!

    Ja er os lidt ked af at jeg har fået BL. men det tager jeg gerne med så længe jeg får 2 smukke sunde raske velskabte babyer ud af det smiley



  • #12   14. feb 2011 Wishful- Selvfølgelig er græsset altid grønnere på den anden side. :O)

  • #14   14. feb 2011 Kan du så få den lille ud !! men ja du har godt nok os gået længe !! føler med dig selvom jeg ikk kommer til at gå så længe smiley

    Men håber den lille kommer ud onsdag aften !!


  • #15   14. feb 2011 Jeg syntes det var endnu værre at ramme terminen og der STADIG ingen baby var *g* jeg måtte pænt vente til 42+0 smiley

  • #17   14. feb 2011 *G* ja der er nogle dage endnu - men glæder mig godt nok til at høre hvornår du har født !! spændende - men ja du må sku da blive sat igang noget før næste gang !!

  • #19   14. feb 2011 Ja, jeg har 17 uger igen...
    Men starter med at se frem til jeg skal fra på barsel - det er der 3 måneder til.


Kommentér på:
14 LANGE uger tilbage

Annonce