{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

Mit barn er umuligt {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at blive træt af min datter på 8mdr. Jeg kan næsten ikke lave en skid uden hun hyler og vil op til mig...hun skriger så snart jeg ligger hende på gulvet så hun kan lege. Hun gider heller ik rigtig sove i løbet af dagen. Tror højst hun sover 1½ time fra hun står op kl.9 til kl 23-01 natten...og selv om natten vågner hun en del gange og skriger...Syntes det er total unormalt at hun sover så skide lidt i løbet af dagen og først vil sove ved midnat..er der nogen der har nogen råd, til hvad jeg kan gøre, så hun måske kan falde i søvn lidt tidligere på aftenen??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit barn er umuligt
  • #1   4. mar 2011 det kan jo være hun har mælke allergi det sker ik så tit men det er en mulighed. hvis det så slemt som du skriver ville jeg da ta hende en tur med til lægen, nu skriver du ik hvorlænge det har stået på men har du fået tjekket hende øre??

  • #2   4. mar 2011 jeg læste et sted at børn omkring den alder starter på noget seperations angst, så det er en periode de skal igennem. måske det er sådan en periode i er på vej ind i.

  • #3   4. mar 2011 sabrina det kunne det selvfølgelig os være har dog ik selv oplevet den periode selv om vi har haft et plejebarn fra det var 4 til 20 mdr

  • #4   4. mar 2011 Føler med dig..det er så hårdt.

    Ida (1½år) opfører sig lidt derhen af.....hun VIL op og hænge, når der skal laves aftensmad og nogle gange er det ikke kun når der skal laves aftensmad, men det er vist det man kalder ulvetimen.

    Jeg har også altid haft problemer med at få hende til at sove til middag og her er det også kun dagplejeren der kan få hende til at tage 3 timer.
    Jeg er begyndt at accepterer at herhjemme er det kun 1 time, max 1½ time.

    Sundhedsplejersken snakkede om at vi kunne prøve noget der hedder Marte Meo (link fjernet)
    Kig på det og snak eventuelt med din sundhedsplejerske.
    Da Ida sover godt om natten, så har vi valgt ikke at bruge det.

    Ellers er det svært at rådgive, når man ikke kender jeres hverdag.
    Håber du finder ud af noget.


  • Kathrine´s moar .
    Kathrine´s moar . Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Svar: 19
    #6   4. mar 2011 Ja,sådan er det at have børn.. træls nogen gange,men husk ;ALT er en fase..

  • #7   4. mar 2011 anne: har selv tre børn og har ved de første 2 haft lidt samme oplevelse med at de kanstant mavede sig frem for at rende efter mig så man knap kunne komme ud og tisse lige omkring den alder men med hende vi har nu som er 10 mdr har der slet ikke været noget, alle børn er ikke ens :o)

  • #8   4. mar 2011 he he smiler.. vænd dig til det det er hverken første eller sidste og det havde næsten været unormalt hvis hun i en alder a 8 md ikk regeret sådan som sabrina skriver får de seprations angst i den alder hvergang du forlader hende tror hun du aldrig kommer tilbage og er forsvundtet..
    det er kun tegn på hun trives .. hvergang du går fra hende du ska jo tisse nogen gang så fortæl hende hva du ska og a du kommer tilbage igen efter et stykke tid vil hun opdage når du siger disse ord kommer du igen selv om hun ikk forstå hva de betyder ..
    det samme er når du putter hende sig gonat lad hende pive lidt seføli ikk la hende skrige og gå så tilbage efter 2 min og put hende igen ...

    men det kan være en lang og sej kamp ting tag tid men det kan oz være de kun går et par dage..
    men det er kun et tegn på hun trives og er tryg ved dig:_=)


  • #9   4. mar 2011 separationsangst. Hun kommer over det, men det trækker tænder hos jer begge to. Selvom du kommer til at hade det, så nyd det - om et par år gider dit barn slet ikke den samme nærhed.

  • #10   4. mar 2011 Freja er 1½ år, og hun er stadig sådan som du beskriver. I dagplejen leger hun fint hele dagen, uden nogen sut i munden, men lige så snart vi kommer hjem, så er hun pivet og vil have sin sut, op til mor, ned igen, et ordentligt hysterisk anfald fordi hun ikke får sin vilje osv osv indtil hun skal i seng .. Jeg er også ved at blive sindsyg. Ved desværre ikke hvorfor og hvornår det holder op? Bare jeg vidste det.

  • #11   4. mar 2011 ja puha det er ikk sjovt ..
    fandt et lille http://voresborn.dk/tumling-psykologi-og-udvikling/2673-nar-baby-far-personlighed?Udvikling= smule om det her..


  • #12   4. mar 2011 jeanett .. det er oz helt normalt det er det man kalder ulve timen i børne famileir ,, det plejer a stoppe når de kommer i skole.. så der er håb endu :=) men det er oz sejt

Kommentér på:
Mit barn er umuligt

Annonce