{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

træt af det hele {{forumTopicSubject}}

Kære dig hvor er jeg træt ad det hele nu ikke at jeg er træt af min familin min omgangs kreds og andre omkring mig jeg er træt af at det hele skal planlægges ned i mindste detalje nu er det ikke bare noget med at man ringer og høre om farmor og farfar vel have ungerne til overnatning næ nu skal det helst være til 2 overnatninger da jeg ved at skal vi noget bruger jeg hele den første dag bare på at sove og stadigvæk kan jeg da nemt sover igen når vi køre os en tur.... jeg savner mit gamle liv hvor planlægning og kalender var en by i rusland det jeg skulle huske husket jeg og jeg var hjenren i vores lille familie dette er jeg ikke mere jeg jeg har det elendigt med det savner at jeg ikke har overskud til at lave noget med ungerne for efter en timer er jeg bare så træt at jeg bare har lyst til at ligge mig til at sove og det kan ungerne ikke forstå de forstår ikke at når de lige leger bedst skal de hjem de forstår ikke at jeg ikke har så meget tålmodighed med dem som jeg har haft alt min energi er bare forsvundet alt sammen pga af en sygdomshelvede gid det aldrig var sket gid jeg var den samme glad smilene og fyld med energi i stede for en træt mor som ikke har overskud


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træt af det hele
  • #1   6. sep 2008 Har du ikke en god veninde og snakke med,du lyder som om du godt kunne bruge noget hjælp,har haft lige som dig,om har det igen,du trænger nok til og komme væk fra det hele og blive puslet lidt om,og gøre noget som virkelig gør dig glad

  • #2   6. sep 2008 desværre har jeg haft en uhenldig oplevelse i sommeren 07JEg vel fortælle hvor galt det kan gå med en graviditet efterføgler jeg stadig døjer med her 1 år efter..

    En dag i maj var mine 3 drenge og jeg ude og køre på vej hjem for jeg ondt i min mave hjemme igen ringer vi til vagtlægen som mener det er ægløsning og at jeg skulle spise nogen panodiler og gik smerten ikke væk måtte jeg jo ringe igen som sagt så gjort 3 timer efter er smerten taget til og en vagtlæge komme og kigger på mig men mener det er alm. maveonde og at jeg skal spise nogen flere panodiler falder i søvn men hen på aftnen gøre det endnu mere ondt og jeg prøver med et karbad for varmt vand plejer jo at hjælpe det gjord det her bare ikke og vi ringer igen efter vagtlægen som mener min blindtarm er sprunget og jeg bliver kørt på sygehuset det er så 8 timer siden vi førstegang havet fat på en vagtlæge. på sygehuset finder de ud af at jeg er gravid i uge 16 men barnet er død de tager temp på mig som siger 41.7 et blodtryk på 55/88 puls 142 jeg bliver indlagt på gyn. på kolding sygehus hvor jeg ligger til obs har læst i min jounal at de har trykket på brystbenet hvilket jeg ikke reger på og jeg ryger ind og ud af bevidsthedenklokken 3 om natten kommer jeg akut på operationsbordet efter de havet fået gjort mig stabil inden da havet de forsøgt at få barnet ud men i og men jeg ikke kunne presse for smerte var det ikke lykkes de havet fået en fod ud lidt af en arm og hoved derefter kommer jeg på op for at lavet en udskrabning og barnet havet været dødt længe det var begyndt at gå i forrådensele bliver indlagt på intensiv hvor min mand for af vide jeg har blodforgiftning og at var vi kommet 36 timer sener havet jeg været død i løbet af dagen havet jeg det så fint men om natten for jeg så ondt i maven igen og jeg ryger igen akut op OP her tømmer man min bughule for 1 liter betændelse her vægler de så at ligge mig i raspirator i 48 timer for at min hjerne ikke skal tage skade 3 døgn sener vågner jeg og i løbet af nogen dage havet jeg det så godt at jeg komme fra intensiv tilbage til gyn. her finder man mig desværre ud tale,synke eller bevægelse i kroppen det har vist sig jeg har haft 5-6 blodpropper i begge hjernehalvdele og har midstet min korttidshukommelse





  • #3   6. sep 2008 hej sara j
    Hvis jeg var dig ville jeg sælge hesten,man får ikke rigtig tid til den,har også heste,og dem har jeg ikke rigtig tid til stadig,selv om min søn er snart 3,man får dårlig samvittighed over for ens barn og lige pludselig er der gået lang tid før man har brugt den,og det har kun været en udgift for en,og dårlig samvittighed,køb en hest når barnet kan klare og undvære sin mor,og de har deres egne interesser,så svigter man ikke nogle af dem,ellers held og lykke : )


  • #4   6. sep 2008 synes du skal kontakte en psykolog og få snakket din grimme oplevelse igennem og de ting du har oplevet i livet,der er ingen som fortjener og gå og være ked af,få noget ud af livet

  • #5   7. sep 2008 Hey Birgit H... Sikke en grim oplevelse... Føler virkelig med dig... De varmeste tanker herfra...

  • #6   7. sep 2008 Hiv ikke hovedet af mig, men det er godt nok ikke nemt at læse, når der ingen punktummer og kommaer er.

  • #7   7. sep 2008 sara j
    Det er jo noget du helt selv bestemmer,du spurte om et godt råd : )har selv redet i over 20,og har haft min i 8 år,har været konkurance rytter på høj plan,som jeg må droppe forløbligt.jeg sætter mine behov tilside for mit barn,skal nok få det opfyldt igen og ride engang.Ja det er ikke altid nemt med bedsteforældre,men de gør det ikke for og være onde,de mener nok bare at det er mest rigtig for dem,så held og lykke med det hele.


Kommentér på:
træt af det hele

Annonce