{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

Træt af det hele.. ! {{forumTopicSubject}}

Hej piger..

Alle siger det er så skønt og være gravid og det er en tid man skal nyde, osv..
Men Men så er der så lige mig der bestemt ikk syns det er skønt ihvertfald ikk lige pt, jeg føler mig slet ikk sexet eller noget som helst..
Jeg har ondt konstant når jeg har siddet stille og rejser mig, har ondt om morgen når jeg står op, ja generelt så syns jeg bare ikk det er sjovt..

Og nu ska det ikk forståes sån at jeg ikk glæder mig, for det gør jeg virkelig, glæder mig så meget til jeg har min pige i mine arme og alt det, men alt det lyserøde man altid har hørt om med en graviditet det kan jeg bare ikk finde..

Undskyld mit udbrud, har bare brug for at høre om der er andre der har/ har haft det sån i deres graviditet??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træt af det hele.. !
  • #2   20. jul 2011 Hehe hvor sødt... smiley

    Jaa, det er helt normalt... Jeg føler mig heller ikke sexet, og går allerede nu, som om jeg har sk*dt i bukserne, pga. ondt i lænden...

    Nogle dage hvor jeg lige har det rigtige tøj på, og kigger i spejlet, tænker jeg... Ååå wauw, hvor er min mave flot... Men lige så snart jeg bevæger mig væk fra spejlet, gør det så ondt , og så er det, det samme.. hehe..

    Jeg kan anbefale dig og tage i svømmehallen, det er godt hvis man har ondt i lænden.. Ja godt for hele kroppen, at være lidt vægtløs... smiley


  • #3   20. jul 2011 Ved ikk om det er pga smerterne jeg syns det er øv, men nok bare det hele..
    Syns mine hormoner fiser rundt i kroppen på mig, kan græde og over ingenting, og blive hysterisk ja jeg er nok bare rigtig skøn og være sammen med..
    Stakkels min kæreste siger jeg bare! Syns faktisk det synd for ham..


  • #4   20. jul 2011 Lea : lige præcis, nu har jeg lige bestilt en bunke tøj og været ude og shoppe og igår prøver jeg så det hele, men ikk engang det ku hjælpe..
    Og min kæreste er ellers sød til og sige jeg ser godt ud, men det hjælper bare ikk, jeg føler mig bare slet ikk sexet..


  • #5   20. jul 2011 Camilla : godt og høre.. smiley

  • #6   20. jul 2011 jeg kan fuld ud tilslutte mig dit indlæg. jeg syntes absolut heller ik det er rosenrødt at være gravid og glæder mig efterhånden bare til at det er overstået. da jeg os bare har ondt 24/7 samt er svimmel døgnet rundt. og utilpas.

  • #7   20. jul 2011 Er glad for der er andre der heller ikk syns det er så romantisk som man altid høre smiley

    Jeg glæder mig rigtig meget til det er overstået og jeg kan nyde min pige..


  • #8   20. jul 2011 Jeg havde også kun talt med de kvinder der syntes det hele var såå fantastisk.. Jeg nød det heller ikke.. Jo når min søn sparkede men alt det andet var røv-træls.. smiley Jeg havde BL..

    Må dog være enig med Camilla, jeg gør det gerne igen.. smiley


  • #9   20. jul 2011 Jeg elsker også når jeg mærker spark det er så skønt, men det stort set også det..

    i starten havde jeg det fint indtil min kvalme kom og efter det stoppede så syns jeg faktisk det var skønt indtil jeg begyndte og vokse, så stoppede det.. smiley


  • #10   20. jul 2011 det er meget normal... jeg startede de første 3 mdr med de dejlige torilet besøg havde så en md hvor det git rimelig godt og så kom BL. så jeg var sygemeldt hele min gravilitet undtagen den måned hvor jeg havde det rimelig var mega udkørt syntes ikke jeg var sexet eller noget til sidst glædede jeg mig bare til hun kom ud... så ikke nogen glædelig gravilitet

  • #11   20. jul 2011 Jeg tror at rigtig mange kvinder bliver meget skuffede over at være gravid. For så fantastisk er det bare slet ikke..

    Jeg syntes de første 6 mdr var okay.. Det var slet ikke fedt, og jeg var ikke på lyserøde skyer, men dagene gik fint..
    Men det sidste trimester var forfærdeligt..

    Da jeg var gået over tid, sad jeg få dage inden fødslen og bare stortudede ved tanken om at det barn stadig var inde i mig, og min krop var så forfærdelig umulig at samarbejde med.
    Jeg havde det bare SÅ skidt fysisk og psykisk..

    Min søster hadede hvert et minut af graviditeten. Hun ville hellere føde tusinde gange, end at være gravid igen..


  • #14   20. jul 2011 Du skal ikke være ked af du føler sådan, for har det på fuldstændig samme måde ..

  • #15   20. jul 2011 jeg har det også på den måde, synes når det lige begynder at se okay lyst ud, og jeg har accepteret at der er skavanker osv. så kommer der bare en ny ting til, tror ikke engang jeg nærmest kan huske alle de gener jeg har haft denne gang, jeg har som sådan haft det bedre end første graviditet, men så alligevel ikke da det bare har været meget anderledes og istedet for det har været et par ting der har generet, så har jeg været næsten samtlige gener igennem efterhånden tror jeg... jeg synes bestemt heller ikke det er sjovt og dejligt at være gravid, og ville meget gerne hoppe den del over, men for pokker jeg glæder mig til at blive mor igen ;o)

    nogen mener det er lidt tabu at sige man synes det er træls, men jeg kan ikke se hvorfor man ikke bare skal være ærlig overfor sig selv og andre..

    jeg glæder mig også enormt til at kunne føle mig sexet, flot og meget mere selvsikker igen, og selvfølgeligt til at kunne klare dagen lidt bedre igen..


  • #16   20. jul 2011 Dina,
    sådan havde min mor det også.. Hun husker det som noget nær den bedste tid i hendes liv.. smiley

    Det er meget forskellige hvordan man opfatter en graviditet..


  • #18   21. jul 2011 Tak allesammen, det rart og høre man ikk er den eneste der har det sån..

    Ville ønske jeg også bare kunne elske det, men det gør jeg jo som sån også, men bare ikk alle de ting der følger med..
    Elsker tanken om at jeg ska være mor og det skønt når jeg mærker liv..

    Ditte : Ja lige præcis følte faktisk lidt at det var et tabu, for alle jeg snakker med elsker det bare, men tænkte at jeg kunne da vel ikk være den eneste der har det sån, men det rart man ikk er den eneste smiley


Kommentér på:
Træt af det hele.. !

Annonce