{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.768 visninger | Oprettet:

Sandra H
Sandra H
Tilmeldt:
8. sep 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

p-stav {{forumTopicSubject}}

Jeg fik for lidt over en måned siden sat sådan en p-stav i armen og fik efter 2 uger så min mens, for første gang siden min fødsel (fødte 26/1/). Mit problem er så at jeg stadig har min mens og har nu haft det i lidt over 2 uger, hvilket er ret unormalt for mig:-/ Jeg har snakket med min læge som siger at jeg skal give det en uge eller 2 mere, fordi det er for at min krop lige skal vænne sig til p-staven.
Er der nogen som har oplevet noget lig? Stopper det af sig selv? Eller skal jeg have fjernet p-staven igen for at det stopper?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  p-stav
  • #2   2. maj 2011 Få den fjernet, jeg kan slet ikke forstå at den stadig bliver sat i, nu har efterhånden hørt mange frygtelige historier med den p-stav, og oplevet det på egen krop i 9 år, fordi min er forsvundet i kroppen, jeg er blevet opereret 3 gange i armen uden held for at få den ud, og har 3 store rigtig grimme ar på overarmen nu, uden grund. Mine blødninger var helt hen i vejret i de første 2 år, der blødte jeg som dig 2-3 uger af gangen med cirka 14 dages mellemrum, hvorefter min mens pludselig udeblev i et par år. Men så kom den stærkt tilbage igen, og forstsatte samme mønster med 2-3 ugers blødninger med 2-3 ugers mellemrum. Og da staven ikke kunne findes og mit ønske om at blive mor på samme tid, har det taget utrolig hårdt på mig, min stav er først stoppet med at virke i januar i år og jeg fik sat i augsust 2002. Skynd dig at få den fjernet mens den stadig kan findes, jeg ønsker ikke for nogen at gå igennem det mareridt det har været for mig.

  • #3   2. maj 2011 jeg har ikke haft p-stav
    men sidst jeg prøvede p-piller blødte jeg uafbrudt 1 mdr og pletblødte derefter i 2 mdr, sådan on/off min læge sagde at det var helt normalt når man starter på hormonpræparat (jeg har dog ikke prøvet det de andre gange jeg har været på p-piller)
    jeg kan så slet ikke tåle hormn præparater så nu bruger jeg ikke noget smiley


  • Sandra H
    Sandra H Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #4   2. maj 2011 Mette: Ja det var lidt det jeg var ude efter, om cyklusen bliver normal igen, når det stopper med at bløde.

    Ditte mor: Blev din cyklus så slet ikke normal igen men du var på p-piller? Jeg har altid taget p-piller og har aldrig haft problemer, men jeg er så pokkers dårlig til at huske dem og derfor valgte jeg p-staven i stedet for.


  • #5   2. maj 2011 Venter på miraklet.-

    Bare fordi du har haft en grim oplevelse er det jo ikke noget alle har (: ?
    man kan også få grimme oplevelser ved Spiral, p-piller osv.

    TS ..

    Jeg har haft Pstav inden jeg blev gravid, og tror bare din krop skal vænne sig til det og tilpasse sig ^^ Jeg ville også give det et par uger (:
    Da jeg havde min fik jeg ikke min mens i 2 år ca. og så var der et halvt år hvor jeg pletblødte fordi den ikke fungerede optimalt mere, så fik den ud (: Jegvar rigtig glad for mig, og ville til hver en tid anbefale den (:


  • #6   2. maj 2011 Nadiaa mor til charmetrolden:
    Det er da dejligt at høre at du har været glad for din, det glæder mig smiley Men når man har villet være gravid i de sidste 4 år, og ikke kan blive det pga skidtet er blevet væk, og virker i 4 år mere end de 3-5 år man siger den kan virke, ja så er det nok ikke lige noget jeg vl anbefale. den sidder stadig et sted i min krop, men er gudskelov holdt op med at virke.


  • #7   2. maj 2011 sandra
    jo den blev normal men jeg stoppede først med at bløde efter de 3 mdr.
    jeg har ikke før haft blødnings problemer med p-piller.

    men det er andre ting der gør at jeg ikke kan tåle dem det er ikke pga blødningerne, selv om det da selvfølgelig gjorde at jeg var virkelig træt i de 3 mdr smiley


  • #8   2. maj 2011 venter på..

    Jeg forventer heller ikke at du vil anbefale den, det forstår jeg da godt du ikke vil.. Påpeger også bare at man jo aldrig er sikker på prævention Det jo forskelligt hvordan kroppen reagere og sådan (:


  • 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 39
    #9   27. feb 2013 jeg har haft min i fem år .... og har ikke set skyggen af mens i fem år ..... og er så lykkelig over den ! .. da den blev skiftet efter 3 år havde jeg lige pletblødning den første uge. ellers er det den bedste løsning for mig ...

    jeg har ærligt . aldrig hørt om at den kan blive væk i kroppen ! .. jeg kan mærke min . og har jeg hele tiden kunne. min anden kan jeg mærke tydeligere end den første. og mener bare hvis man er lidt obs på sig selv, holder man vel øje med om den begynder at vandre eller noget .....


Kommentér på:
p-stav

Annonce