687 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "p-stav"
p-stav
Jeg fik for lidt over en måned siden sat sådan en p-stav i armen og fik efter 2 uger så min mens, for første gang siden min fødsel (fødte 26/1/). Mit problem er så at jeg stadig har min mens og har n...
Jeg fik for lidt over en måned siden sat sådan en p-stav i armen og fik efter 2 uger så min mens, for første gang siden min fødsel (fødte 26/1/). Mit problem er så at jeg stadig har min mens og har n...
Skrevet af: Sandra H - 2. maj 2011
P-stav?
Hej tøser jeg var til lægen idag for at få en rezept til en p-stav, da jeg ikke orker at tage p-piller eller noget andet. og kæresten nægter at tage kondom på, og har gjordt sån han ikke gider hvis ...
Hej tøser jeg var til lægen idag for at få en rezept til en p-stav, da jeg ikke orker at tage p-piller eller noget andet. og kæresten nægter at tage kondom på, og har gjordt sån han ikke gider hvis ...
Skrevet af: Mor til Oliver og Merle-My - 6. jan 2011
Spar penge på din forsikring
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Håber det er ok
jun 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
Min ene veninde havde konstant mens da hun havde p-stav og fik den derfor fjernet. Min anden veninde pletblødte konstant.
Har også hørt de kan vandre?!
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 68 Svar: 572
Jeg skal selv ha spiral, den anbefalede min læge..
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
jun 2008
Følger: 15 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 315
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 164
Jeg klager ikke.. MEN jeg har IKKE styr på min mens.. overhovedet..
den kommer måske engang imellem - her på det sidste..
men har så ikke haft mens de første 2 år .. :o)
p-stav..