1.507 visninger
|
Oprettet:
Hvordan ved man, at man er skruk? {{forumTopicSubject}}
Ja, hvordan ved man det, og er det alle, der bliver det?
Med alle tænker jeg på alle dem, som får børn, ikke dem som fravælger det.
Hvordan oplevede i det?
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 159
Det er svært at forklare hvordan jeg oplever det, jeg har bare en følelse indeni der siger BØRN NU!! :o)
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Men efter jeg blev gravid har reaktionen fra ALLE i min omgangskreds været "det har du jo også gerne ville længe" eller "det kommer ikke bag på mig, du vil jo så gerne have børn"..
Og sådan har jeg bare ALDRIG tænkt på mig selv.. Så jeg var nok meget meget mere skruk end jeg egentlig selv vidste?..
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
Men tror bare kroppen ved og man selv ved hvornår det er nu og det rigtige tidspunkt... Jeg har ikke været et sekund i tvilv om jeg gerne ville ha og hvornår det skulle være...
Når man så er blevet gravid, tror jeg alle spørg sig selv om det nu er det rigtige tidspunkt alligevel og om man nu blir en god mor eller far....
Men vi har ikke været et sekund i tvivl og slet ikke da det lykkes...
tror de fleste kan mærke det kroppen og ved hvornår det er
feb 2011
Følger: 1 Følgere: 6 Emner: 11 Svar: 29
Jeg har slet ikke den følelse I fortæller om. Og har aldrig haft den tanke, at selvfølgelig skulle jeg have børn på et tidspunkt.
Når mine veninder venter sig og får børn, så glæder det mig, jeg passer dem med glæde og leger med dem.
Men jeg er ikke skurk, og har ikke den følelse af, at nu skal der være.
Men omvendt har jeg det heller ikke sådan, at jeg har afskrevet at få børn.
Jeg er faktisk rigtig meget i tvivl, om vi skal have børn eller ej.
Grunden til, at det begynder at rumstere er vores alder. Vi bliver ikke ligefrem yngre
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
Men ja, hos mig er det bare at jeg savner den gravide mave, spændingen der er ved at gå og være gravid... Og så i det hele taget vil jeg gerne have mange børn, og kan næsten ikke vente til at få flere jeg kan give al min kærlighed til.... Får helt kuller når jeg ser eller hører om nogen der er gravide, eller når jeg ser en dejlig lille baby...
feb 2011
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 159
Pengene er der heller ikke lige nu, og mit humør er noget lort, så en baby mere må vente.
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
men vi må jo bare glæde os til vi en gang skal have en mere... jeg har dog sagt at der max skal være 2 år mellem Isa og lillebror/søster....
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Man ser babyer OVERALT eller gravide damer. Annoncer for babytøj, børneudstyr... ja alt med babyer.
Din mave trækker sig sammen og man udbryder et "NUUUUUUUUuuuuuuuuuurh" når der er en baby i nærheden.
Du kan finder på de vildeste undskyldninger for at dikke dikke. (Jeg bruger min datter som er vild med babyer:D)
Behøver jeg at sige at jeg er SKRUK??
S
to the
K
to the
R
to the
U
to the
K
!
!
!
feb 2011
Der er jeg ikke helt enig.
Jeg synes faktisk, jeg ser gravide, babyer, barnevogne mv. alle vegne i øjeblikket.
Men alligevel har jeg ikke den tanke, at nu vil jeg have børn...
apr 2008
For jeg har før haft det på samme måde og der ville jeg bestemt ikke have børn, men blev spurgt ofte om det ikk snart var tid...
Eller hvis jeg troede jeg var gravid og bestemt ikke liiiige have tid, overskud osv til det..
feb 2011
Nej der er faktisk ikke nogle, som presser på. Vi har et vennepar, som kommer med lidt hentydninger. Det er fordi de venter, og synes det kunne være hyggeligt..
Jeg tror det, som måske presser mig er alderen.
apr 2008
feb 2011
Du har sikkert ret. For det er da pga. alderen, at jeg overhovedet er begyndt at tænke i din baner. Uanset hvornår (hvis vi gør) beslutter os, så vil jeg være 29 inden vi bliver forældre. Og det synes jeg er ved at være gammelt må jeg indrømme.
apr 2008
Jeg har altid villet være ung mor, og det blev jeg også med den første, men den næste kommer først om nogle år.
feb 2011
Det er helt korrekt, at det er et personligt valg. Men jeg synes, at når man runder de 30, og man endnu ikke har fået det første, så er tiden ved at løbe fra en.
Sådan har jeg altid synes.
apr 2008
Men vil du gerne have børn og har det bare ikke passet eller hvordan?
feb 2011
Jeg ved ikke, om jeg vil have børn. Det er lidt der det ligger.
Det ville passe fint ind.
Jeg har været sammen med kæresten i 6 år, vi er begge uddannet og med godt job, vi har hus, som vi næsten er færdige med at sætte i stand, og to små hunde. Så egentlig passer det fint ind.
Jeg ved bare ikke, om jeg har lyst til et barn. Det er en lidt mærkelig situation, jeg befinder mig i.
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Tror ikke det er en lægevidenskabelig diagnose.
Hvordan ved man, at man er skruk?