{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.455 visninger | Oprettet:

hvordan siger man det? {{forumTopicSubject}}

Altså jeg havde egentlig bestemt mig for at vente med at sige det til min familie, til abort ikke var en mulighed mere..
Men jeg er ret sikker på min mor på et tidspunkt ikke kan holde sin kæft mere ? Og så var det jeg tænkte om det ikke var bedre bare at sige det.. til min mormor?.. Fordi hun nok er den der hurtigst vil støtte op omkring det, når hun har haft nogle dage til ligesom at ''bearbejde det''..

Jeg er udmærket godt klar over hendes reaktion hun vil blive sur og fortvivlet og tja sige jeg er total lam og at jeg skal tænke mig om og sådan. og det vil da gøre mig ked a det, meget.. men jeg skifter ikke mening a det..

Men så var det jeg tænkte.. Hvorfor f***** skal jeg sige det ? Hun bor en times tid væk i bil, og derfor må det blive over telefonen.. så jeg tænker kan man ikke bare ringe og sige 'Hey mormor.. nu skal du høre! Jeg vil lige starte med at sige jeg har taget en beslutningen og selvom jeg ved mange vil være imod mig, er det den rigtige beslutning for mig og min familie.. og jeg HAR tænkt det igennem.. Men altså jeg er gravid og fandt ud a det igår, men har haft en ide om det længe så det er noget der er tænkt igennem og snakke med Sp og kommunen om og de støtter begge op omkring min beslutning.. det ikke noget jeg gider at diskutere for det helt seriøst ikke det jeg har brug for men synes du skulle vide det.. ''

Hun vil helt sikkert afbryde mig mange gange, og så må jeg jo sige 'lad mig lige blive færdig' ..

Og så tænker jeg hun får lov til at snakke ud, og så siger jeg efter en ordentlig skideballe fra hende til mig, at jeg har truffet min beslutning og at jeg ikke ønsker at snakke med dem før de har accepteret det er som det er ?

Er det helt vild meget forkert ?
Har også overvejet at skrive et brev til hende xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan siger man det?
Kommentér på:
hvordan siger man det?

Annonce