{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.609 visninger | Oprettet:

Hvordan ved man at det er slut med børn:) {{forumTopicSubject}}

Godmorgen derude:)
Hvordan ved man at man ikke skal have flere børn? Min datter er 7 uger og kan på ingen måde forstille mig aldrig at Være gravid og opleve endnu en fødsel og et lille individ komme til verden og kan stadig ikke få mig til at sælge noget , men rent praktisk er det smart at stoppe nu ? Vidste i da i var færdige med børn og hvordan?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan ved man at det er slut med børn:)
  • #1   24. maj 2014 Min kærestes vil gerne have 4 så han er slet ikke afvisende smiley men man skal jo stoppe på et tidspunkt

• #2   24. maj 2014 Jeg venter nr. 2 og ved da allerede nu at vi ikke skal have flere efter ham her. Jeg føler bare at to børn er nok til os og har ikke lyst til at bruge de næste mange år på småbørn, bleer og søvnløse nætter. Vil også gerne finde et job jeg er glad for og måske videreuddannelse mig og derfor tænker jeg at det bliver nemmere når vi er færdige med småbørnsperioden.

• #3   24. maj 2014 Jeg var overbevist om at vi skulle have to børn. Men nu bliver Clara snart 3, og nu er jeg sikker på der ikke kommer flere. Ganske enkelt fordi jeg/vi ikke har lyst til flere.

Så, så længe du er i tvivl, så er i jo nok ikke helt færdige. smiley

• #4   24. maj 2014 Lysten til en bebs mere vil nok altid være der, men her er det slut når betteskid kommer..resten må være til låns:)

• #5   24. maj 2014 Man skal jo aldrig sige aldrig, men jeg venter mig pige nr. 2, og er ret overbevist om at vi ikke skal have flere børn. Vi har snakket om at min mand skal lade sig sterilisere, men på den anden side, man ved ikke om man sidder om 10 år og ønsker sig en efternøler.

• #6   24. maj 2014 Nej, det kan man aldrig vide. Jeg er da også ret sikker på, at hvis vi skulle få lavet en upser efter nr. 2 her, så ville vi beholde. Men vi har ikke planer om eller lyst til at få flere umiddelbart. Og om ti år er mine unger så store, at jeg forestiller mig jeg bare vil nyde det så meget, at jeg ikke ville gide starte forfra med en lille ny smiley

• #7   24. maj 2014 jeg venter nr 2 til august og min mand og mig er enige om vi ikke skal have flere efter lillebror. Jeg har heller ikke lyst til flere. men synes det virker til du ikke er helt sikker, så synes måske du bare skal få p-piller eller hvad du nu bruger, indtil du er helt sikker

• #8   24. maj 2014 Jeg var helt overbevist om jeg ikke skulle have flere efter min Nr 2
    Ganske enkelt fordi jeg ikke kunne forstille mig flere børn med den mand og jeg havde det fint med mine to mirakler
    .
    Da jeg mødte min kæreste. Var vi ret hurtigt inde på at han ville have lov at opleve At blive biologisk far.
    Vi har en sammen nu. Og jeg kunne brændende godt tænke mig en Nr 4.
    Men han syntes vi har nok smiley
    Jeg har dog ikke gået af med noget af prinsens ting. Det er jeg ganske simpelt ikke klar til. smiley

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #9   25. maj 2014 Man er ikke i tvivl. Jeg tog min beslutning under graviditeten og blev stereliseret ved fødsel (pks)..
    Efterfølgende er min livmoder så blevet fjernet, så alle veje er lukket og det er en lettelse smiley

Kommentér på:
Hvordan ved man at det er slut med børn:)

Annonce