949 visninger
|
Oprettet:
ondt i ørene {{forumTopicSubject}}
Jeg har en søn på 6½ mdr som gør tegn til at han har ondt i hans øre.. Vi var igår ved læge men her fik jeg svaret at han er en glad dreng (var han i den tid vi var der), så han ville ikke trykmåle ham..
Han lægger hovedet til den ene side ret meget, tager sig til ørene, vågner tit om natten, sætter i et skrig hvis han bliver lagt på ryggen (dog ikke når han ligges på maven), når vi ligger ham på ryggen kaster han hovedet bagover og spænder helt op i kroppen så han står på hæle og hovedet..
Nogen der han haft børn med ondt i ørene som kan fortæle mig hvordan de var ??
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 213
Han tager sig også til ørerne, klør gerne meget i dem, bliver meget pylleret, vil ikke ligge ned.
Kunne godt lyde som om han døjer med ørerne, hvis jeg var dig ville jeg ringe til en ørelæge, jeg kontaktede også først min læge som sagde at der ikke var noget at se, men kunne mærke noget var galt, og tog selv initiativet til ørelægen, hvilket har vist sig at være klogt, simon har fået prikket hul på trommehinden 3 gange, og fik så lagt dræn i januar i år.
Så hvis din mistanke er der, så tøv ikke med at kontakte dem.
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 121 Svar: 550
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 213
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 13 Svar: 418
vores vågnede efter max tre kvarters søvn.. både dag og nat.. har nu dræn i for anden gang.. super dejligt:-)
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 707
Ring til en ørelæge, de alm. læger har ikke forstand på ørebørn, ring heller idag end mandag, der kan være meget lang ventetid.
Imellem tiden, så køb saltvandsnæses-dråber, hæv sengen, og hold hænder og fødder varme hele tiden!
(Når du ringer til ørelægen, kan du overdrive en smule, så får man en tid lidt hurtiger)
ondt i ørene