{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Ondt i ørene. {{forumTopicSubject}}

Isabella er 9 mdr og har haft noget med ørerne siden hun var ca 6 mdr. Der sagde lægen at hun havde indsunkede trommehinder og skulle måske have lagt dræn hvis det fortsatte. For en måneds tid siden havde hun mellemørebetændelse og siden hun havde det har hun sovet sindsygt dårligt. Jeg kan hører på hende hun har ondt også om dagen tager hun sig til ørerne og græder . Er meget pyldret hele tiden og sover også rigtig dårligt til middag. Idag var vi til ørelægen og han sagde at hun havde væske i ørene men han ville ikke ligge dræn da det var ved at være sommer og folk automatisk blev raske ?? Undskyld mig, hvad er dog det for noget at sige? Så sagde jeg til ham at hun har ondt når hun ligger og så sagde han at det ikke var ørerne.. Øhhhh... Undskyld er du ørelæge??!! Dernæst sagde han, nååår men hun smiler jo, så sover hun nok meget godt..
Øhhh nej!! Vi har iik sovet ordenligt i en måned..

Skulle bare lige hører jeres erfaringer med dette? Jeg har ringet til lægen og bedt om en tid, som jeg har fået imorgen og ellers må jeg til en anden ørelæge.. Så skal jeg lige hører jer med dræn.. Kan hun godt få det når hun er 9 mdr og burde der ikke være noget at gøre nu ? Hun sover med hovedet højt.. Men hun har ondt.. Vi sidder med hende ca. 1 time - 1½ time hver aften med en grædende baby. Det kan iik være rigtig. Noget er der galt ! Normalt vågner hun og snakker, nu vågner hun i et skrig..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i ørene.
  • #1   18. maj 2011 altså de deler jo ikke dræn ud til højre og venstre ;o) marcus havde nærmest kronisk mellemørebetændelse fra han var 5 mdr gammel, og kom mange gange på penicillin, da han var 8 mdr kontaktede vi ørelægen som gav ham en chance mere med penicillin og ellers hed det dræn, og ja da han var 10 mdr fik han så dræn i ;o) normalt giver de ikke dræn før barnet er 1 år eller mere, men er det meget vildt så får de det tidligere.

    umiddelbart lyder det ikke til at din datter endnu er "kandidat" til dræn hvis hun kun har haft MØB 1 gang, men har hun væske på ørene kan jeg jo så ikke forstå at hun ikke får en gang penicillinl eller dråber.

    Marcus tabte for snart 2 mdr siden det ene dræn, men da det er sommeren vi går i møde er han blevet fritaget for nyt dræn indtil der evt. skulle blive problemer igen, og så får han et nyt i der, ørelægen regner med at han nok skal have nyt i efteråret igen da han sandsynligvis ikke kan undvære det om vinteren, så det er altså normalt nok at de ikke bare sådan lige sætter dræn i om sommeren.

    god bedring med datteren, jeg ville også lige snakke med lægen hvis hun sover rigtigt skidt..


  • #2   19. maj 2011 Min søn fik dræn i 1. gang da han var 1 år og så igen da han blev 2 år. Han er nu 2½ og har fra ca 10 mdr døjet med ørerene og væske og for højt tryk. Han har aldrig fået penicillin mod det men ørelægen har aldrig været i tvivl om han sku have dræn.

    Han væsker stadig ud af ørerne når han er forkølet så ingen tvivl om han stadig har brug for dræn.

    Nogle gange vil de godt se tiden an nogle måneder inden de sætter dræn i, men dårlig nattesøvn i så lang tid er jo heller ikke holdbart.

    Uanset hvad så synes jeg det var en dum måde at takle det på af ham at sige sådan!


Kommentér på:
Ondt i ørene.

Annonce