{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.438 visninger | Oprettet:

baby født sidst august og tøj {{forumTopicSubject}}

jeg har kigget lidt på hvad vi skal have fat i af tøj til babypigen, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af med overtøj, sidst i august kan det jo være varmt, men det kan også være koldt, ved ikke om vi bare skal købe en lille jakke til hende, eller om hun skal have en dragt, hvad ville i købe??? jeg regner med hun starter i en str 56 med overtøjet, så det holder jo heller ikke vildt længe før hun igen skal have nyt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  baby født sidst august og tøj
  • #1   27. maj 2011 jeg ville nok købe en fleece dragt

  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #3   27. maj 2011 min søn er fra slutningen af aug. og er en meget varm dreng. men havde en fleece jakke til ham... og en dragt når ikke var lidt koldere i vejret...

  • #5   27. maj 2011 Min dreng er født d. 31/8, jeg købte en fleecedragt i str. 62, så selvom han "svømmede" lidt i den til at starte med, så kunne den holde indtil han skulle have noget varmere på

  • #6   27. maj 2011 vi har en dragt til at ligge i str 62 men sys bare den ser meget stor ud til en nyfødt... men kan da godt være jeg lige skulle slå koldt vand i blodet og se når vi kommer tæt på hvad vi får brug for he he, sys bare efter jeg kom til at rode rundt i alle de ting vi har og sådan så er jeg bare blevet helt vild for at få tingene i hus nu ;o) har ellers slet ikke haft den store trang til at købe noget, eller få styr på det, men da vi så kom igang med at flytte rundt og lave orden på overetagen, så kom jeg jo også til at rode med de ting og ja så kom lysten, plus at der har bare været så meget med bryllup og konfirmationer her den sidste tid, så nu er tiden også til det ;o)

Kommentér på:
baby født sidst august og tøj

Annonce