{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

At sove i eget værelse {{forumTopicSubject}}

Da Malik blev født boede vi i en 2 værelses lejlighed, så naturligvis sov han i vores soveværelse...
Han startede med at sove ved siden af mig, på gulvet i sin lift i de første ca 3 mdr. Så rykkede han over i sin vugge, stadig ved siden af mig og så fik vi en tremmeseng til ham..
Var godtnok træt af at ha' en baby liggende i vores soveværelse til sidst.. Det var så trættende at liste ind og ud og altid være stille stille stille ...

Da Malik var et ½ år , flyttede vi i rækkehus og han fik sit eget værelse ....
Og hvor er det dog skønt !

Nu er der en lille på vej igen ( Malik når at blive 22 mdr når nr 2 melder sin ankomst ) Og den skal selvfølgelig starte med at sove i vores værelse.
Når tiden så er rigtig er planen at Malik og den lille skal ha' vores store soveværelse og vi flytter ind på hans lille værelse..
( Det skal først være når den lille er måske omkring et års tid , eller når vi synes at nu er de begge klar )



Hvordan har i det med at ha' den lille boende i jeres soveværelse ?
Og jeg mener selvfølgelig ikke mens de er helt små og nyfødte, men efter X-antal måneder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sove i eget værelse
  • MIT M
    MIT M Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 57
    #1   13. apr 2008 Fint den store var 15 måneder da han blev sendt ud, hvilket var af nød og ikke lyst, der kom altså en baby, så der var ikke så meget at gøre.

    Den mælmste var omkring 9 måneder, hun røg ud fordi vi ikke kunne sove for hinanden, hun vågnede af mandens snorken og jeg vågnede af at hun vågnede, så hun røg ind til storebror.

    Den yngste, får lov at blive lige så længe det er muligt, dvs genere det værgen os eller hende så kan nhun såmen sagtens blive både 2 og 3 år, før hun bliver smidt ud.

    Det der med stille, det "forstår" jeg ikke, det er ikke et problem vi har haft med nogen af vores unger (ud over at den melmste ikke kunne sove for mandens snorken, men han overdøver så også en lastbil der kører forbi lige uden for vinduet, så forstår nu godt hun ikke kunne sove fra det) den yngste kan slet ikke sove hvis der ikke er larm, aller aller helst skal flimmerkassen køre, slukker jeg den, går der max 30 min så vågner hun, der bliver simbelthen for stille, så jeg regner faktisk med at der går år før hun bliver sendt ind for sig selv, og til den tid regner jeg entligt med at hun starter med at komme ind til hendes søster, af den simble grund at det må være super utrugt at blive bedt om at sove helt alene når man i over et år (fra graviditeten til man er stoppet med natamning) har lagt så man stort set konstant har rørt ved mor.


  • #2   13. apr 2008 Er nu heller ikke frivilligt at vi var stille smiley , men som Bonnie P også nævner så er der jo forskel på børns lydfølsomhed...
    Jeg droppede også at han sov ude i haven til middag, for han vågnede let når nogen gik forbi på den anden side af hækken ( Vi bor i Rækkehusområde med små haver ) og så kunne han ikke falde i søvn igen...
    Nu hvor han har sit eget værelse sover han trygt og fast hele natten så det har fungeret bedst for os alle smiley

    Bonnie - Vi brugte heller ikke vågelys/natlampe før Malik var over 1 år. Men han begyndte at være urolig om natten og efter jeg købte et lille vågelys, faldt han helt til ro.. Nok mest fordi at han kan se hvor han er ( Han har nemlig ikke noget imod at ligge i sengen og være vågen, så ligger han bare og snakker lidt for sig selv )


  • susanne p
    susanne p Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 40
    #3   14. apr 2008 sarah kom ind til sig selv da hun var 3 mdr,

    hun var vand til at det kun var mor og hende der var i soveværelset da farmand var på nathold, men så kom han på aftenhold og kom hjem om natten og det forstyrrede sarah så hun kom ind på sit værelse ved siden af og har haldrig sovet beder og det passede os fint.
    vi venter en lillesøster til juli og hun skla også være ind ved os de første mdr og længere vis hun har behov for det, men ellers skal hun også ind til sig selv, deres værelser ligger ved siden af soveværelset


  • #4   14. apr 2008 Min sover inde på sit eget værelse, det har han gjort fra han var 1 måned... Kan ikke se hvorfor han skal sove inde hos os. Og hvis vi får en til bliver det også på eget værelse han/hun skal sove....

  • #5   14. apr 2008 vores datter sov inde på sit eget værelse fra hun var 2mdr og det går super duber, det er der hun sover bedst og har mest ro.

  • #6   14. apr 2008 Vores søn sov i sin lift fra dag 1 til han var 3 mdr. gammel, hvor han så flyttede ind til sig selv, da vi ikke mente at det var nødvendigt at han skulle sove inde hos os nu, hvor han var blevet det ældre. Så får man også mere ro omkring en og man skal ikke være bange for at larme selvom at min søn har et godt sove hjerte.

Kommentér på:
At sove i eget værelse

Annonce