{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Er jeg for gammel... {{forumTopicSubject}}

Jeg ved næsten godt hvad svaret er, men jeg vover pelsen og spørger alligevel.

Min mand og jeg mødte hinanden sent. På det tidspunkt var Daniel, som jeg har med fra et tidligere forhold, 2 år.
Da Søren ogb jeg havde været sammen omkring 1 år blev vi enige om at få et barn sammen, det blev så Camilla.

Vi har snakket om at få en mere, jeg vil også gerne have en til, men jeg ved ikke rigtig hvor klogt det er.
Jeg er 38 år, dvs jeg skal igennem en masse prøver jeg egentlig ikke har lyst til. Samtidig vil jeg gerne have et barn mere.

Hvad synes I er jeg for gammel? Mine menstruationer er stadg regelmæssige, der er ingen tegn på overgangsalder, men jeg er jo snart 40 år. Selv føler jeg mig ikke for gammel.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg for gammel...
  • #1   15. sep 2008 38? Nej det er absolut ikke for gammel. Så længe du selv kan producere et barn ser jeg intet forkert i at du får flere børn.

• maybrit r
    maybrit r Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 9
    #2   15. sep 2008 Hej Tina P

Nej da du er da ikke for gammel..har selv en lille på 18 mdr og er også 38år..så kom du bare igang SS

• #4   15. sep 2008 jeg sys heller ikke du er for gammel.;O) så bare kom igang.. -smiil-.

• #5   15. sep 2008 min mor fik min søster da hun var 37-38år synes det er okay... så bare spring på manden

• #7   15. sep 2008 hvis du selv mener at have overskud til en teeanger om 13år så klø på.
    jeg syntes personligt at jeg i en alder af 28 er blevet for gammel. da min mor fik mig og min lillesøster i en alder af 31 og 34 og hun syntes selv hun var for gammel til teeangere da min søster kom godt igang med hendes teenanage år. :-)´
    Men ok... hun have 4 før mig smiley

Når... men bare husk at tænke frem i tiden ike kun nu. barnet bliver jo en teenager engang. HVis du er sikker på det nok skal gå, så få dig da et barn med den mand du elsker. kunne ikke forestille mig noget skønnere. smiley

• #8   15. sep 2008 syntes bestemt ikke du er for gammel..

• #9   15. sep 2008

kender nogen der først har fået deres børn efter de begge var fyldt 40... de skulle jo lige møde hinanden først....

syns ikke du er for gammel.... syns bare det slemt når kvinder der er over 50 får kunstig befrugtning og alt muligt...

• #10   15. sep 2008 jeg var 40 da jeg fik Anton- det er det bedste jeg har gjort - jeg nyder det så meget og jeg bilder mig ind at Anton må kunne mærke hvor ønsket han er og hvor meget overskud vi har at give af.
    var jeg 38 fik jeg sgi en mere !!!!

• #12   15. sep 2008 jeg synes det er dejligt når nogle i den alder får endnu.... så held og lyk... vi glæder os bestemt alle på der er gevinst

• #13   15. sep 2008 Nej jeg synes absolute ikke du er for gammel, og jeg synes at hvis lysten til et til barn er der skal man også følge den. Min stedmor fik min yngste lillesøster som 44-årige og hun er sund og rask:o) Jeg er meget glade for at min far og stedmor har beriget mit liv med to skønne lillesøstre som snart kan kalde sig mostre i en alder af 12 og 9 år:o)

• Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #14   15. sep 2008 hihi gammet pjat:-) Min mor blev gravid med mig da hun var 38 så kom du bare igang.

• #15   15. sep 2008 Min ærlige mening er ja du er for gammel, tænker at når barnet er 10 er du næsten 50, har du overskud til en på 10 når du bliver 50, måske, måske ikke.. Synes du skal nøjes med de to dejlige unger du har..
    MEN omvendt vil jeg sige, hvis du mener at du har overskud til et barne mere nu og også om 10 år ja så skal du da bare gå i gang.. Men min ærlige mening er ja du er for gammel..

Men jeg er også super 4 kantet og mener ikke folk over 30 burde få børn.. Ved der er mange som gør det men jeg kunne ALDRIG finde på det..

Men held og lykke hvis du skulle vælge at forsøge at få en bette mere =o)

• #16   15. sep 2008 Uhh Christine du er godt nok hård. Det er jo ikke alle der er heldig at have fundet den eneste ene, før de er fyldt de 30, man kan altid være på den grønne gren, og have en stærk mening når man selv har fundet en at dele livet sammen med i en forholdsvis tidlig alder, så jeg synes da godt nok du er MEGET for firekantet:-(

• #17   15. sep 2008 hvis du ikke selv føler dig for gammel så er du det da ikke... mnge får da børn i din alder... og som nogen siger så hvis du selv kan klare det, så er der vel ikke et problem i det...

• #18   15. sep 2008 Mia har altid sagt at jeg ville have børn før jeg fyldte 25 og hvis ikke jeg havde fundet manden der så var det bare ærgelig, så skulle jeg ingen børn have.. Og det kan alle i min omgangskreds bevidne at jeg har sagt og ment.. Men ja jeg er firkantet hvad det angår..

• #19   15. sep 2008 Jeg har det sådan at, kan jeg ikke blive gravid nu, er det bare ærgerligt, så har jeg 2 dejlige børn. Jeg har ikke brug for hormonbehandlinger, men det frister da med et barn mere. Jeg ville bare ønske jeg ikke skulle igennem alle de prøver af fosteret, som man skal når man er over 35 år. De afskrækker mig en del.

• #20   15. sep 2008 når du har det sådan tror jeg du vil fortryde forevigt hvis ikke i gør forsøget, så jeg ville da bare komme igang hvis jeg var dig

• #21   15. sep 2008 Tina P: Er det så omfattende med disse prøver? Jeg ved godt de anbefaler en at få taget en fostervandsprøve, da der jo er en øget risiko for downsyndrom når man er over de 35, men hvad mere skal man igennem, moderkagebiopsi eller?

• #23   15. sep 2008 jeg ville ikke gøre det... jeg ville tænke på at barnet får "gamle" forældre, og børnebørn, er ik sikkert i når at møde... jeg er glad for at jeg har fået min dreng nu, så jeg kan være "ung" med ham og have masser af energi og tid.
    når man når de 30 sys jeg også at man skal til at tænke lidt på hvad det vil betyde for barnet og en selv i fremtiden...

men selvf. hvis du føler for det og i er enige, så lyt ikke til mig, men gør hvad i føler for og selvf. vil jeres barn blive elsket ligemeget hvad. held og lykke med hvad tiden jer bringer smiley

• #24   15. sep 2008 min svigermor er lige fyldt 40. og hun har da en datter der er 2½ år gammel.. man er ikk ældre end hva man er i sind smiley

personligt har jeg altid sagt at når jeg er fyldt 25. vil jeg ikk ha flere børn, og alle har altid sagt til mig at jeg nok sku ændre mening og få efter jeg er fyldt 25. og jeg er blevet ved med at sige nej jeg skifter ikk mening..

Men jo jeg har da skiftet mening, men nu har jeg valgt at holde fast fordi de andre ikk ska vide de har fået ret smiley

min mor har da også en veninde som har fået en dreng han er 7 eller 8 år nu ka jeg ikk huske helt men hun blir snart 45.. sååå nej man er kun gammel hvis man føler sig gammel i sind smiley

• #25   15. sep 2008 nej du er slet ikke for gammel. min mor fik sin den sidste for 3 år siden, hun var 40 der.. og så var det slut.. men 38 er heelt normalt! smiley held og lykke

• #26   15. sep 2008

hvis du kan få et barn til og virkelig ønsker det... så syns jeg helt klart du skal gøre det...

• #27   16. sep 2008 Nej du er ikke for gammel! Min mor er 44 og har lige fået en lille en mere med min far så jeg har en herlig lillesøster på 5 mdr. Hende i mit album, og hold da op min mor nyder endelig at have fået det barn hun længe har ønsket sig, men min far syntes ikke han ville mere efter 3 børn så hun måtte bare drømme. Så flyttede jeg og min søster flytter nok om et halvt år så min far gik endlig med til det alligvel efter min mors plagen i 13 år, og hvor er hun glad for det.
    Hvis du tænker over det så er du jo ikke langt fra den ideelle alder at få børn i som er mellem 25 og 35 år så 3 år fra eller til er da ligegyldigt, du er jo næsten indenfor den perfekte grænse alligevel, og desuden har naturen selv sat en stopper for hvornår den synes det er bedst at man stopper og der er nok ca. 10 år til alligevel så det er jo lang tid.

Der er så mange der får børn i den alder i dag, det er normalt. I dag klarer vi os bedre og kan sagtens gøre sådan så jeg ser intet problem i det, og jeg synes ikke man er gammel i 30'erne! Du har kun et liv så udlev dine drømme og desuden vil barnet jo nok være lykkelig for det hvis du en dag spørger det alligevel.

Tror også det er sundt for barnet at det har nogle forældre der er mere stabile og ikke så flyvske så det bliver et mere selvsikkert barn, så det har helt klart en del positive sider ved det.
    Min kærestes mor var vidst 39 da hun fik ham, og 37 da hun fik det første barn.

synes bare du skal klø på, det er da ikke noget du skal tænke over, det er helt normalt. da min søster skulle døbes for 2 mdr siden var der en dreng der os skulle døbes og de forældre var 45 og 49 og det var deres første så havde det været unormalt havde det jo været yngre forældre de sad overfor

• #28   20. sep 2008 hey:D
    jeg syntes godt du kan få et barn mere min mor var 39 da hun blev gravid med mig og 40 da hun fødte mig:D kan da godt se at hun nok er meget ældre end mine tidligere klasse kammerater´s mødre men har altid haft det godt med at have en noget ældre mor og det er tit de ældre mødre ved en del mere en de noget yngre. smiley så jeg siger da go for it:D spring på manden og giv den gas:D

Kommentér på:
Er jeg for gammel...

Annonce