{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

Hvor længe?? (emne om far der ikke er intra) {{forumTopicSubject}}

Min datters biologiske far, har selv valgt ikke at være en del af sin datters liv længere..
Første halvår af 2008, så han hende 4 gange... Hele 2009 så han hende 4 gange, og hele 2010, så han hende en gang, i marts måned..
Jeg har været meget large, og tilbudt ham og hans kæreste at bo ved os når de vil se hende (de er fra sjælland, vi er fra nordjylland), så de ikke skal til og betale hotel osv. - Ville jo bare gerne isabella så sin far og lærte ham at kende. Men uanset hvad jeg gjorde, skete der intet. Vi har været på sjælland 3 gange i år, for at besøge isabellas farmor, som gerne vil være en del af hendes liv.. Jeg ringede til isabellas far og spurgte om han så var intra i at se hende når vi var der. det var han ikke..
SÅ, nu tænker jeg.. Isabella vil jo kunne blive adopteret af min kæreste (ham som jeg skal have resten af mine børn med og ser hele vores fremtid med), men kun med underskrift fra isabellas biologiske far...
MEN, er det ikke noget med, at hvis isabellas far ikke har set hende i et vis antal år eller noget, så kan hun godt adopteres alligevel eller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor længe?? (emne om far der ikke er intra)
  • #2   10. jun 2011 mon ikk han skriver under hvis han alligevel ikk vil se hende *? han slipper jo for børnebidrag ..

  • #3   10. jun 2011 tror sku ikke han vil skrive under..
    Det tog mig halvandet år, før han skrev under på jeg fik den fulde forældremyndighed.. jeg spurgte ham mange gange om hvorfor han ikke bare skrev under, nu han alligevel ikk var en del af hendes liv, og han svarede med at uanset hvad, var hun jo hans..
    Man er jo ikke far, bare fordi man leverer en klat (undskyld min direkte måde), men bare fordi han gjorde mig gravid, gør det ham jo ikke til en ordenlig far.. du er i mine øjne først far, når du ser dit barn, og interesserer dig.. det gør han jo slet ikke..
    dog er han super nærig, så kan godt være han kunne overtales til at skrive under når han ved han sparer pengene.. ved ikke..
    var spådan han skrev under på jeg fik den fulde forældremyndighed.
    Sagde til ham, at skrev han ikke under, gik jeg i statsamtet og fik det gjort så han skulle til at se sin datter der, ved overvåget samkvem, for jeg syns det var synd.. og når han så skulle komme og se hende til det overvåget samkvem de få timer hver anden uge, skulle han jo også selv betale og tage til jylland for det.. HOV jamen det gad han da ikke.. det blev jo mange penge.. så han skrev under...


  • #5   10. jun 2011 tania, nej lige præcis.. så slipper benjamin for det..

  • #6   10. jun 2011 linda.. ja netop.. det har vi snakket om.. og det ville han med glæde gøre.. som han siger, ville vi jo ikke gifte os hvis ikke det var fordi vi ville være sammen altid.. skulle vi nu gå hen og gå fra hinanden og jo har fået flere børn sammen, skal isabella self også med over til ham hver anden uge.. han ser jo isabellas som hans, og ville jo helst ikke isabellas biologiske far dukkede op om tre år og sagde at nu vil han godt lege far.. isabella er min pige, siger han jo self..

  • #7   10. jun 2011 linda... har faktisk lige haft ringet til hendes biologiske far, og hørt ham af..
    Han sagde det havde han ikke lige tænkt over, men at det var noget han gerne ville tænke over.. Når han siger sådan, kan det gå begge veje.. Selvom han hældte mest til at sige nej, ville han stadig sige han ville tænke over det.. Han skider på hvordan vi har det herhjemme.. kan han holde det kørende som han gør, så gør han det..
    Jeg ringede så også lige til statsamtet.. og de siger, at for det er muligt at lave sådan en adoption, skal man self være gift, og have faderens underskrift.. dette vidste jeg.. MEN, så siger de man også skal have boet sammen med ham der skal adopterer, i 4-5 år..? det syns jeg da aldrig at have hørt noget om..
    spurgte hende så om det virkelig kunne være rigtigt, hvis isabellas biologiske far jo skrev frivilligt under, om det så havde noget med at gøre om hvor længe vi har boet sammen, mig og den "nye", og det ville hun så ikke udtale sig om


  • #8   10. jun 2011 han siger det er 2 år? har de boet sammen 2 år så eller mere?

  • #9   10. jun 2011 gider du prøve at høre ham når du snakker med ham igen?
    og barnet han skal adopterer, skriver også bare under uden probs?


  • #10   10. jun 2011 haha nej, mente også med de jeg skrev at manden der skulle adopterer barnet... men fik skrevet det helt forkert haha


Kommentér på:
Hvor længe?? (emne om far der ikke er intra)

Annonce