{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.308 visninger | Oprettet:

Baby og søvn? {{forumTopicSubject}}

Leon har de sidste par dage været meget vågen og sulten hver 2 time smiley Pyh

Men i dag er han monster træt. Han sov fra ca. kl.2 i nat til 7.35 og fra lidt i 9 til 13.15, fra 14.30 til 15 og fra ca.16 til 19.

Nu er han så lige faldet i søvn på sofaen mens jeg prøvede på at underholde ham da han var ret sur, men vår åbentbart kedelig smiley

Er det normalt de svinger så meget i søvn fra dag til dag?

I går sov han mellem 20min og 1 time mellem hans måltider så kan slet ikk forstå det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baby og søvn?
  • #1   17. jun 2011 det gør vors lille pige også den ene dag er hun rigtig meget vågn og den anden dag sover hun rigtig meget ... dehar vel ikke noget søvn mønster endnu smiley

• #2   17. jun 2011 Babyer får først en rytme omkring 3 mdr. selv derefter kan den i de første år skifte flere gange.

• #3   17. jun 2011 var han ikk 7 uger? så kan du godt lige så stille og roligt begynda a ind arbejde en rytme og fast rutine..

det kan godt være du skal ligge ham selv om han ikk virker træt og nogen gange vække selv om han sover.. nu ved jeg jo ikk hvordan du/ i gør og hvordan jeg hverdag ser ud..

men det er noget med a gøre de samme ting i samme rækker følge hverdag så han får ind arbejdet nogen rutiner så han ved når der sker sådan og sådan så det tid til det og det .. :=) børn har rigtigt godt a det..

der står masser om det på nettet..

• #4   17. jun 2011 men ja som mette skrive kan du ikk forvente det går som smurt i endnu men jo hurtiger du begyndre jo hurtiger vil han lære det og det er dejligt når de får det..

men hver 2 time han er sulten er helt normalt for nogen børn det var lasse oz..

• #5   17. jun 2011 Ja han er 8 uger i morgen smiley

Vi havde ellers en ok rutine indtil for et par dage siden smiley Håber vi kan komme ind i den igen smiley Den kunne self. svinge med et par timer men han spiste ca. hver 3-4 time så det var bare dejligt smiley

• Stine M
    Stine M Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #6   19. jun 2011 Bliver lige nødt til at skrive noget.... Børn er forskellige.. Nogle får hurtigere en rytme end andre.

Jeg har en datter på 8 måneder - og hun har ingen rytme overhovedet.. min veinde har en pige på 11 måneder som heller ikke har en rytme, men en anden veninde har en på 10 måneder - og ham kan man næsten stille et ur efter!!!

Børn er så forskellige...:)

• #7   19. jun 2011 Hihi tror jeg har fundet ud af hvorfor det lige skiftede sådan smiley

Er ret sikker på det er fordi han lige har taget et tigerspring smiley I går var også en fredelig og dejlig dag hvor han sov en del og var i super godt humør smiley Og det ser ud til i dag bliver lige sådan smiley Han tror dog at vi først skal sove kl.2 om natten smiley

Kommentér på:
Baby og søvn?

Annonce