{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.928 visninger | Oprettet:

Søvn nat og dag for baby. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Min lille datter på 4 uger har indtil nu sovet 6 timer om natten, men nu er hun begyndt at vågne hver 3 time. Jeg står selvfølgelig op og giver hende mad.

Men hun tager hen på eftermiddagen denne lur på 6 timer...
Har hun byttet lidt rundt på dag og nat? Og hvor meget ved en baby det? Og kan jeg evt gøre noget?
Jeg ville være ked af at vække hende, da jeg menere hun bare skal sove sig stor smiley

Nogen siger de ikke har faste rutiner endnu, så det kommer vel igen? Lige meget hvornår hun falder i søvn om aften plejer hun at vågne ved 4-5 tiden, men nu vågner hun bare lige en ekstra gang inden.

Det betyder ikke det helt store at hun vågner, for det kommer da forhåbenligt igen, det er da hårdt at stå op mange gange om natten, men det andet er det bare en fornøjelse smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søvn nat og dag for baby.
  • #2   31. aug 2010 de skal nok finde ud af efterhånden hvad der er nat og dag.vigitig at der om natten foregår så lidt aktiviteter og at der ikke boliver pludret og snakket for mmeget om natten

• #3   31. aug 2010 Når det er nat og hun vågner, snakker vi ikke og lyset er slukket... sådan at det er lidt kedeligt...

Freya kommer i nattøjet ved 20 tiden, når hun altså er vågen smiley og så falder hun i søvn ved mig. Hun har sovet til kl 5 om natten og fået lidt mad og sovet 3 timer mere og det vilæe jeg gerne tilbage til, men det kommer nok..

Tak for jeres svar... smiley

Kommentér på:
Søvn nat og dag for baby.

Annonce