{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Til jer enlige {{forumTopicSubject}}

Hvordan får I det til at hænge sammen??
Problemmet er at vores forhold længe har været rigtig skidt og jeg har længe ikke haft nogle følser for min kæreste, nu er det bare også begyndt at gå udover børnene da jeg slet ikke kan holde ud at være i nærheden af ham og mit humør bliver elendigt. Har længe ville stoppe forholdet, men hvad der har holdt mig tilbage har været vores 2 fælles børn på 11 måneder og 2 ½. Men nu er det så langt ude at jeg ikke magte det mere, min store bekymring er bare hvordan jeg får det hele til at hænge sammen? Jeg er på su, og er færdiguddannet her til januar, jeg ville skulle have et hus med 2 børneværelser+have og jeg ville også være nødsaget til at have bil. Men hvordan ville jeg nogensinde have råd til det og råd til at kunne klare mig alene med to små børn??
HJÆLP råd søges......Hvordan for I råd??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til jer enlige
  • #1   3. jul 2011 hvorfor er du nødsaget til hus... ?

jeg gik fra hus på 200 til lejlighed på 80 og man kan altså få rigtig fine lejligheder somer store nok til dig og to børn.

ud over det når du er på su vil du få dobbelt su og dobbelt boligstøtte.
    plus børnepenge fra faderen.

• #2   3. jul 2011 så er man jo nød til at priotere, tror da det er de færreste der står som enlige på SU eller nyuddannet, og har råd til hus med have + bil.

• #3   3. jul 2011 hvorfor skal det være hus og have...tvivler på du kan ha råd til det plus bil...kan da fint bo i en stor lejlighed......