{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Til jer enlige {{forumTopicSubject}}

Hvordan får I det til at hænge sammen??
Problemmet er at vores forhold længe har været rigtig skidt og jeg har længe ikke haft nogle følser for min kæreste, nu er det bare også begyndt at gå udover børnene da jeg slet ikke kan holde ud at være i nærheden af ham og mit humør bliver elendigt. Har længe ville stoppe forholdet, men hvad der har holdt mig tilbage har været vores 2 fælles børn på 11 måneder og 2 ½. Men nu er det så langt ude at jeg ikke magte det mere, min store bekymring er bare hvordan jeg får det hele til at hænge sammen? Jeg er på su, og er færdiguddannet her til januar, jeg ville skulle have et hus med 2 børneværelser+have og jeg ville også være nødsaget til at have bil. Men hvordan ville jeg nogensinde have råd til det og råd til at kunne klare mig alene med to små børn??
HJÆLP råd søges......Hvordan for I råd??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til jer enlige
  • #1   3. jul 2011 hvorfor er du nødsaget til hus... ?

jeg gik fra hus på 200 til lejlighed på 80 og man kan altså få rigtig fine lejligheder somer store nok til dig og to børn.

ud over det når du er på su vil du få dobbelt su og dobbelt boligstøtte.
    plus børnepenge fra faderen.

• #2   3. jul 2011 så er man jo nød til at priotere, tror da det er de færreste der står som enlige på SU eller nyuddannet, og har råd til hus med have + bil.

• #3   3. jul 2011 hvorfor skal det være hus og have...tvivler på du kan ha råd til det plus bil...kan da fint bo i en stor lejlighed......

• #4   3. jul 2011 jeg bor i hus med to børn og har bil det hænger fint sammen og er på fagforeningen. jeg får så de der 11.000kr hver 3 mdr i børnepenge og dem smider jeg ind på mit buget, så har jeg flere penge til mig selv om måneden.

• #5   3. jul 2011 ja hus eller lejlighed var egentlig ligemeget..Tænkte bare mest hus, da der skulle være 2 børneværelser + have (har hund) Hvor meget kan man få i boligstøtte??

• #6   3. jul 2011 det kommer helt an på lejen og din indtægt hvo meget du kan få..

man kan godt få en billig 3 værelses med tilladelse til hund, hunde kan godt bo i en lejlighed, langt de fleste hunde bliver mere aktiveret af at bo i en lejlighed, fordi de ikke bare bliver lukket ud i haven smiley

• #7   3. jul 2011 hov 4 værelses smiley

• #8   3. jul 2011 Ville nødig af med bil, da vi pt. bor uden bor uden for byen, så jeg ville højst sandsynlig kun kunne finde noget inde i byen og jeg vil nødig have mine børn skulle skifte dagpleje, så ville skulle have bil for at kunne aflevere

• #9   3. jul 2011 Ville man kunne sidde i en husleje på 9000,- ?? Koster nemlig det jeg har kigget på. Priotere have meget højt, både for børnene men også for min hund som er vant til at rende meget ude

• #10   3. jul 2011 Det kommer jo an på hvad du tjener smiley Men som enlig forsørger får man jo også en del ekstra tilskud, så du ville måske godt kunne få det til at køre rundt smiley

• #12   3. jul 2011 da jeg var alene sad jeg for 8000,- incl forbrug, dagpleje koster jo næsten intet som enlig (kommer self an på indtægt) boligsikring hvis hus/lejlighed passer til jer størrelses mæssigt , børnepenge fra faderen og forhøjet børnepenge hver kvartal

vi havde ikke problemer med at sidde der selvom billigere ikke havde gjort noget smiley syntes du for din egen skyld skal finde noget billigere end 9000,- i ren husleje ( det kommer igen an på din indtægt)

• #13   3. jul 2011 synes at 9000 lyder vildt hvis dete r ren husleje det højeste du kan få i bolisikring er 3200 uanset hvor høj huslejen er. det fik jeg ihvertfald at vide..

• #14   4. jul 2011 Hold da op, folk har høje forventninger ..
    Jeg er enlig mor på SU, jeg får udbetalt 6800 kr i mdr og 9000 kr er fuldstændig urealistisk for mig ,,
    Jeg sidder med en husleje på 6000 kr nu, og det kan nok kun lige hænge sammen ,,

• #15   4. jul 2011 Puha syntes godt nok det er svært smiley vi bor pt. i et lækkert hus på 170 km2 med to kæmpe haver. jeg er på su, så det er kæresten som tjener pengene her. Det er godt nok børnene som jeg tænker meget på i det her, men gud hvor er det svært at leve sammen med en som man ingen følser har for

Kommentér på:
Til jer enlige

Annonce