{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.277 visninger | Oprettet:

til jer enlige mødre! {{forumTopicSubject}}

her står jeg så og har min første weekend uden mine to solstråler og føler allerede nu som om det bare er det der store tomme sorte hul...
jeg savner dem inderligt og mangler dem her hos mig....

har været lidt i byen med nogle veninder her i eftermiddag men føler mig bare slet ikk i stødet eller humøret til det...

hjælp mig hvad skal jeg gøre...??!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  til jer enlige mødre!
  • #1   30. aug 2013 Hvis jeg var i din situation ville jeg nok bare være hjemme med nem mad, film og bare tillade mig selv at græde hvis det er det jeg vil osv.

  • Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #4   30. aug 2013 Ville også gøre som Trine - hvis det er det, du føler du har brug for...
    Jeg forestiller mig den der scene i "Den eneste Ene", hvor hun sidder i sengen med alverdens lækre ting, og bare sidder og tuder...
    Åh, hvor har man bare lyst til at give hende et kram!

    Kan du evt. invitere en veninde over?


  • #5   30. aug 2013 Nanna... nej de er i byen som sagt...!!! jeg er bare mig helt uden nogen...

    tak for alle jeres input piger... jeg håber bare den her weekend går hurtigt så jeg har snart har mine to solstråler hos mig igen.


  • #6   30. aug 2013 Jeg ville simpelthen sætte mig ned i sofaen, under dynen, med noget lækkert at spise og drikke og så tillade mig selv at være røv ked af tilværelsen og synes det hele er noget forbandet lort. Det er der brug for engang i mellem. Og tro mig - der er en anden side!

    Det er en ringe trøst nu, men folk har stået i din situation mange gange før dig, og er alle kommet over på den anden side, og det gør du også! Men ligenu er livet bare uretfærdigt og trist, og det skal der også være plads til.

    Kram herfra smiley smiley


  • #7   30. aug 2013 som de andre piger siger så tag en stor tude dag og det er mere end tilladt og sidde og ha ondt af sig selv og har du et rigtig godt forhold til dine forældre så snup din dyne under armen og overnat hos dem smiley

  • #8   30. aug 2013 Sabrina gid jeg ku det...

    men min eks mand og børnene er liie nu hos min far og hans kone og jeg har intet med min mor og gøre... så er som sagt overladt til mig selv og min egen elendighed...

    men tak alle i skønne kvinder for jeres input jeg vil sætte mig med en film lidt slik og min cola også bare ha det af røv til og forhåbenligt falde i søvn på et eller andet tidspunkt.


  • #9   30. aug 2013 Diana øv øv. men husk nu at ja det er sur røv nu men lover det bliver bedre, og hvis du heller ikke har børnene hjemme i morgen så spørg en veninde om i ikke skal holde pyjamas party og bestille mad ude fra og rå hygge, det gjorde jeg med min bedste veninde smiley

  • #10   30. aug 2013 Øv:-( de første mange weekender jeg var alene sad jeg i mørket og krammende min hund.. Virkelig ynkeligt! Men.. Alle har brug for en periode at være nede i... Brug tiden på at få slappet af og blive udhvilet så du er klar til dine børn kommer hjem...det er svært men bliver til sidst lidt en positiv ting at man har hver 14 dag helt for sig selv.
    Held og lykke


Kommentér på:
til jer enlige mødre!

Annonce