1.291 visninger
|
Oprettet:
til jer enlige mødre! {{forumTopicSubject}}
her står jeg så og har min første weekend uden mine to solstråler og føler allerede nu som om det bare er det der store tomme sorte hul...
jeg savner dem inderligt og mangler dem her hos mig....
har været lidt i byen med nogle veninder her i eftermiddag men føler mig bare slet ikk i stødet eller humøret til det...
hjælp mig hvad skal jeg gøre...??!!
nov 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 444
dec 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
Jeg forestiller mig den der scene i "Den eneste Ene", hvor hun sidder i sengen med alverdens lækre ting, og bare sidder og tuder...
Åh, hvor har man bare lyst til at give hende et kram!
Kan du evt. invitere en veninde over?
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 211
tak for alle jeres input piger... jeg håber bare den her weekend går hurtigt så jeg har snart har mine to solstråler hos mig igen.
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 26 Svar: 349
Det er en ringe trøst nu, men folk har stået i din situation mange gange før dig, og er alle kommet over på den anden side, og det gør du også! Men ligenu er livet bare uretfærdigt og trist, og det skal der også være plads til.
Kram herfra
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 211
men min eks mand og børnene er liie nu hos min far og hans kone og jeg har intet med min mor og gøre... så er som sagt overladt til mig selv og min egen elendighed...
men tak alle i skønne kvinder for jeres input jeg vil sætte mig med en film lidt slik og min cola også bare ha det af røv til og forhåbenligt falde i søvn på et eller andet tidspunkt.
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
aug 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20
Held og lykke
til jer enlige mødre!