1.022 visninger
|
Oprettet:
Hvordan gør I? (med børn tæt på hinanden) {{forumTopicSubject}}
Ja der kommer jo til, at være 2 år og 2 måneder imellem Frank og søster/bror. Så tænker jeg på gåture, korte som lange. Frank er ikke gammel nok, til at kunne gå hele vejen, hvis vi er ude på en længere gåtur. Jeg har så set lidt på søskendesæder og de her ståbræt til barnevogn. Men der er lidt delte meninger om, hvor godt det er.
Hvad har I gjort?
Ps. Frank er en ret stor af sin alder, i forhold til vægt.
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 58 Svar: 159
Jeg har 21 dage til termin. og der blir ca 22 måneder imellem dem.
jeg er nu mere nervøs for jaloxi fra den store af.
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Simpelthen fordi når vi skal være væk længe ska, Nena have mulighed for at kunne sidde ordentlig og sove.. Men når jeg feks. bare hurtigt skal i spar eller andet er det praktisk at smække hende på sædet. her vil der så også kun være ca 14 måneder (:
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
når de blir større vil jeg købe en tvillinge klapvogn så de kan sidde ved siden af hinanden....
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Da hun var omkring 6 måneder købte jeg en alm klapvogn og et ståbræt til Viktor..:)
Det har været fint for os og nogle gange da Klara er blevet større har jeg lagt sædet helt ned og sat hende helt i toppen og så kunne viktor sidde nede ved fodstøtten..:)
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 765
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
det nemlig også det jeg frygter med Sædet, tror min barnevogn vil komme til at hænge helt vild s:
Berit og..
jae det også sådan en søskende vogn jeg skal have, den er simpelthen genial og dækker alt ind (: der er et fint liggemål i Barnevogns kassen også (81 mener jeg) og når det så bliver sommer er hun gammel nok til klapvogn som også kan ligges helt ned. Til Nena har jeg købt en lyserød kørepose så hun er tryg og varm i de kolde måneder også
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 187 Svar: 1.478
Og vi har haft 2 klapvogne til vores..
men ellers hvad med en tvillinge vogn, hvor de både kan ligge ned og sidde op ??
jun 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 4 Emner: 17 Svar: 178
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
men nu har marcus også det sidste halve år gået rigtigt meget selv, han går altid selv i dagpleje og hjem igen i brugsen længere ture med dagplejen og også for det meste hvis vi feks er ude at ose, så tror slet ikke det bliver et problem, og skal vi gå rigtigt lange ture tager vi bare både barnevogn og klapvogn med, men tror ikke det bliver ret tit, jeg tænker også lidt måske at have babypigen i bæresele indemellem hvor han så kan komme op at sidde lidt, helt afhængig af hvor det er henne, vejr osv.... vi vil slet ikke overveje søskendevogn, da vi mener det for vores vedkommende er penge ud af vinduet, fordi han netop er så glad for at gå selv, og vi mener også han skal have lov at gå alt det han har lyst til og kan selv... desuden har vi også muligheden at tage cykelanhængeren med nogen steder bare med næsehjulet på..
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Vi kommer til at have 16 måneder mellem vores, Og vi har valgt at købe en teutonia team cosmo tvillingevogn, hvor Agnes kan sidde i klapvognsdelen i den ene side, som også kan ligges ned hvis hun skal sove, .. Og baby kan ligge i en blød lift ved siden af, men hvor der også er klapvognsdel i, så når baby bliver større sidder de ved siden af hinanden
Det er vigtigt for mig at jeg kan have dem begge to med på tur alene, og de begge har muligheden for at sidde eller sove
Jeg regner dog med at bruge en Kativig MPD pose, i stedet for en blød lift til baby
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Hvordan gør I? (med børn tæt på hinanden)