{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

Hvordan gør I? (med børn tæt på hinanden) {{forumTopicSubject}}

Ja der kommer jo til, at være 2 år og 2 måneder imellem Frank og søster/bror. Så tænker jeg på gåture, korte som lange. Frank er ikke gammel nok, til at kunne gå hele vejen, hvis vi er ude på en længere gåtur. Jeg har så set lidt på søskendesæder og de her ståbræt til barnevogn. Men der er lidt delte meninger om, hvor godt det er.

Hvad har I gjort?

Ps. Frank er en ret stor af sin alder, i forhold til vægt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan gør I? (med børn tæt på hinanden)
  • #1   7. jul 2011 Vi har købt et søskende sæde.. Men nu må vi se hvordan det kommer til at gå.

Jeg har 21 dage til termin. og der blir ca 22 måneder imellem dem.

jeg er nu mere nervøs for jaloxi fra den store af.

• #2   7. jul 2011 Jeg køber en søskende vogn, men også et sæde.
    Simpelthen fordi når vi skal være væk længe ska, Nena have mulighed for at kunne sidde ordentlig og sove.. Men når jeg feks. bare hurtigt skal i spar eller andet er det praktisk at smække hende på sædet. her vil der så også kun være ca 14 måneder (:

• #4   7. jul 2011 der blir 18 mdr mellem Anna og den bette her og jeg skal os bare have et søskende sæde og hvis vi skal på tur må både barnevognen og klapvognen med for Anna skal os have mulighed for at sidde/ligge godt smiley

når de blir større vil jeg købe en tvillinge klapvogn så de kan sidde ved siden af hinanden....

• #5   7. jul 2011 Der er 17 måneder mellem Viktor og Klara og til at starte med havde vi en søskendevogn hvor Viktor kunne sidde i den ene side og klara stod i lift i den anden side..:)

Da hun var omkring 6 måneder købte jeg en alm klapvogn og et ståbræt til Viktor..:)

Det har været fint for os og nogle gange da Klara er blevet større har jeg lagt sædet helt ned og sat hende helt i toppen og så kunne viktor sidde nede ved fodstøtten..:)

• #6   7. jul 2011 Vi har 17 mdr mellem vores og er utrolig glade for vores tvillingeklapvogn :0)

• #7   7. jul 2011 jeg havde et ståbrædt det brugte jeg meget, for man skal også tænke på hva barnevogn man har og om den kan bære et sæde, fygtede at min ikke var stabil nok.. men er glad for vi valgte stå brædtet

• #8   7. jul 2011 Christina..

det nemlig også det jeg frygter med Sædet, tror min barnevogn vil komme til at hænge helt vild s:

Berit og..

jae det også sådan en søskende vogn jeg skal have, den er simpelthen genial og dækker alt ind (: der er et fint liggemål i Barnevogns kassen også (81 mener jeg) og når det så bliver sommer er hun gammel nok til klapvogn som også kan ligges helt ned. Til Nena har jeg købt en lyserød kørepose så hun er tryg og varm i de kolde måneder også smiley

• #9   7. jul 2011 Man kan også købe et "skateboard" til at sætte på jorden imellem barnevogn og håndtaget, så kan det store barn stå på det istedet for at sidde oven på barnevognen

• #10   7. jul 2011 Mine er der 19mdr imellem..

Og vi har haft 2 klapvogne til vores..

men ellers hvad med en tvillinge vogn, hvor de både kan ligge ned og sidde op ??

• #11   7. jul 2011 vi har søskende sæde og det er jeg rigtigt glad for

• #12   7. jul 2011 vi kommer til at have 2 år og 4 mdr mellem vores, og vi regner med at købe et ståbræt...

men nu har marcus også det sidste halve år gået rigtigt meget selv, han går altid selv i dagpleje og hjem igen i brugsen længere ture med dagplejen og også for det meste hvis vi feks er ude at ose, så tror slet ikke det bliver et problem, og skal vi gå rigtigt lange ture tager vi bare både barnevogn og klapvogn med, men tror ikke det bliver ret tit, jeg tænker også lidt måske at have babypigen i bæresele indemellem hvor han så kan komme op at sidde lidt, helt afhængig af hvor det er henne, vejr osv.... vi vil slet ikke overveje søskendevogn, da vi mener det for vores vedkommende er penge ud af vinduet, fordi han netop er så glad for at gå selv, og vi mener også han skal have lov at gå alt det han har lyst til og kan selv... desuden har vi også muligheden at tage cykelanhængeren med nogen steder bare med næsehjulet på..

• #13   8. jul 2011
    Vi kommer til at have 16 måneder mellem vores, smiley Og vi har valgt at købe en teutonia team cosmo tvillingevogn, hvor Agnes kan sidde i klapvognsdelen i den ene side, som også kan ligges ned hvis hun skal sove, .. Og baby kan ligge i en blød lift ved siden af, men hvor der også er klapvognsdel i, så når baby bliver større sidder de ved siden af hinanden smiley

Det er vigtigt for mig at jeg kan have dem begge to med på tur alene, og de begge har muligheden for at sidde eller sove smiley

Jeg regner dog med at bruge en Kativig MPD pose, i stedet for en blød lift til baby smiley

• #14   8. jul 2011 Bare vær opmærksom på, at det ikke er alle barnevogne der kan tåle et søskendesæde. Dem der ikke er lavet med en ramme, men kun hænger på midten risikerer at blive skæve af den vægt søskendesædet + barn belaster med.

Kommentér på:
Hvordan gør I? (med børn tæt på hinanden)

Annonce