{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

Kirsten G
Kirsten G
Tilmeldt:
31. aug 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Far vil ikke... {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Er der nogen af jer der har erfaringer med at far ikke vil aflevere barnets ting retur efter han har været på weekend.

Jeg har problemer med at faderen til mit barn er begyndt at nægte at levere de ting tilbage, som han har låne med hjem, når han har samvær.
Jeg har mistet lidt undertøj og sokker - det kan jeg leve med. Med sidste gang nægtede han at levere knægtens klapvogn retur.
Hvad gør jeg ved det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Far vil ikke...
  • #1   11. aug 2011 jeg vil ta den op med statsamtet

  • #2   11. aug 2011 sig du vil have den retur eller meld ham til politiet for tyveri

  • #4   11. aug 2011 Det er simpelhen utrolig at man kan få sig selv til det....

    Jeg ville tage en snak med ham og hjælper det ikke så gå videre med det...Det kan jo ikke passe hvis det jo er dine ting..


  • Kirsten G
    Kirsten G Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   11. aug 2011 Jeg har talt med en kammerat ved politiet - han mener ikke jeg kan melde ham for tyveri, da jeg selv har udleveret den. Det kan dog anmeldes som chikane.

    Jeg skal i statsamtet d. 30 for at få afklaring på en masse ting, da der er mange problemer. Så glæder mig til at få lidt ro omkring det hele.

    Jeg har fortalt barnets far, at det er sønnike han straffer.
    Jeg har desværre en mistanke om, at de har beholdt den, så de er fri for at købe en ny til dem selv. Så kan de bruge den til hans nye papdatter imens min søn ikke er på weekend dernede..


  • Kirsten G
    Kirsten G Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   11. aug 2011 Det er jo ikke mine ting, men barnets ting Emil og Freya, men barnets..

  • #7   11. aug 2011 hvis det er dit navn der står på kvitteringen til klapvognen må man da kunne melde det som tyveri på en eller anden måde

  • #8   11. aug 2011 du har kun pligt til at give tøj med, så det gør du jo gøre i fremtidne, tag billeder af det, og tag billeder når du får hjem, (dokumention), stats forv, kan gå ind og sige han skal betale for det du ikke får retur.! og i fremtiden giver du ham intet med.!
    Der er HANS problem at han ikke kan finde ud af at aflevere tingene retur- så må han tage følgene.!


  • #9   11. aug 2011 Åhhhh hvor er det inhaverende at skulle trækkes med sådanne en mand.
    Ved desværre ikke hvad du kan gøre, men har godt hørt om det før, min søsters ex-mands bror gjorde det samme....når han afleverede ungerne hos deres mor, skulle de tage alt tøjet af, for han skulle have det med hjem igen....og han ville vist heller ikke aflevere nogle ting, som moderen havde givet med....altså for faen, kan man ikke se længere end til sin egen snude....det er sgu da med til at præge børnene....i en negativ retning.

    Det er trist.....håber du finder ud af noget.


  • Kirsten G
    Kirsten G Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #10   11. aug 2011 Jeg vil jo så nødig ramme vores søn, men jeg er da lidt bange for at sende ting med næste gang.
    Jeg har jo heller ikke råd til at blive ved med at købe nyt. Nu har jeg jo lige mistet en emaljunga klapvogn. Og de er jo ikke de billigste på markedet...
    Men nu er statsforvaltningen kontaktet og så må jeg afvente svar..


  • #11   11. aug 2011 du ved hvor de bor, i hus lejlighed ? ka du ikke gå ned og hente den i kælder, have andet ? eller sende en anden.
    ellers må du melde den stjålet, så dækker din forsikring tabet.!


  • #12   11. aug 2011 hende c : det hjælper ikk noget hun selv henter den .. det er selvtægt og det er værrer end at han ikk vil udlevere den :S

  • #13   11. aug 2011 nej, det er hendes, hun har papir på den, hun har bar glemt den der hjemme jo.. smiley

  • #15   11. aug 2011 hun har jo bar glemt den smiley
    så det jo ikk selvtægt smiley
    så smser hun bar når den er hentet. hej, jeg har hentede min klapvogn som jeg glemte i søndags.


  • Kirsten G
    Kirsten G Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #16   12. aug 2011 Tak søde piger for de mange indlæg og forslag.

    Men det ender med at jeg må tage mit eksempel med i statsforvartaltningen, så må de træffe en afgørelse. Det må være det rigtige at gøre.


Kommentér på:
Far vil ikke...

Annonce