1.362 visninger
|
Oprettet:
Far vil ikke... {{forumTopicSubject}}
Hejsa!
Er der nogen af jer der har erfaringer med at far ikke vil aflevere barnets ting retur efter han har været på weekend.
Jeg har problemer med at faderen til mit barn er begyndt at nægte at levere de ting tilbage, som han har låne med hjem, når han har samvær.
Jeg har mistet lidt undertøj og sokker - det kan jeg leve med. Med sidste gang nægtede han at levere knægtens klapvogn retur.
Hvad gør jeg ved det?
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 63 Svar: 400
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 3 Emner: 18 Svar: 345
Jeg ville tage en snak med ham og hjælper det ikke så gå videre med det...Det kan jo ikke passe hvis det jo er dine ting..
aug 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
Jeg skal i statsamtet d. 30 for at få afklaring på en masse ting, da der er mange problemer. Så glæder mig til at få lidt ro omkring det hele.
Jeg har fortalt barnets far, at det er sønnike han straffer.
Jeg har desværre en mistanke om, at de har beholdt den, så de er fri for at købe en ny til dem selv. Så kan de bruge den til hans nye papdatter imens min søn ikke er på weekend dernede..
aug 2008
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 63 Svar: 400
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Der er HANS problem at han ikke kan finde ud af at aflevere tingene retur- så må han tage følgene.!
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 126 Svar: 482
Ved desværre ikke hvad du kan gøre, men har godt hørt om det før, min søsters ex-mands bror gjorde det samme....når han afleverede ungerne hos deres mor, skulle de tage alt tøjet af, for han skulle have det med hjem igen....og han ville vist heller ikke aflevere nogle ting, som moderen havde givet med....altså for faen, kan man ikke se længere end til sin egen snude....det er sgu da med til at præge børnene....i en negativ retning.
Det er trist.....håber du finder ud af noget.
aug 2008
Jeg har jo heller ikke råd til at blive ved med at købe nyt. Nu har jeg jo lige mistet en emaljunga klapvogn. Og de er jo ikke de billigste på markedet...
Men nu er statsforvaltningen kontaktet og så må jeg afvente svar..
feb 2010
ellers må du melde den stjålet, så dækker din forsikring tabet.!
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
feb 2010
feb 2010
så det jo ikk selvtægt
så smser hun bar når den er hentet. hej, jeg har hentede min klapvogn som jeg glemte i søndags.
aug 2008
Men det ender med at jeg må tage mit eksempel med i statsforvartaltningen, så må de træffe en afgørelse. Det må være det rigtige at gøre.
Far vil ikke...