{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

Sår - Piller i dem {{forumTopicSubject}}

Kasper fik et lille sår på hånden, som nu bare er blevet kæmpe, og mege betændt/rødt.
Han kan simpelthen ikke la vær at pille i det, og får han plaster på ryger det efter en time for at han kan pille i det igen.
Så har i nogen forslag, og evt nogen gode cremer jeg kan smøre det med for at få det til at hele hurtigere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sår - Piller i dem
  • #1   12. aug 2011 en aloe vera creme hjælper altid til hurtigere heling... det skal dog siges at godt kan svie en lille smule på ham... ud over det så hvis han ikk holder op med og pille så sys jeg du evt skal finde en måde og få den forbundet på til såret er helet så godt så han ikk kan pille det op igen...

• #2   12. aug 2011 enig med diana, hvis man køber aloe vera gelly sviger det da ikke ?? det køler bare smiley det produkt der er det der startede alle de kopi mærker, aloe vera for ever living produkts , . kan kun købes ved private forhandlere smiley findes ikke i butikkerne.-svier ikke, det er en køle gel, den er så "neutral" at den kan anvendes som glidecreme,,

køber man i matas osv ja så sviger det fanme, den der hedder gel, det er afprøvet (på solskoldet skuldre og av for satan) - vil stærkt fraråde det da det ikke har noget med det orginale produkt at gøre -

og ja så få det forbundet

• #3   12. aug 2011 mor til skønne magnus den gel kan altså godt svide jeg har altid kun brugt ægte aloe vera fra forhandleren... jeg brugte det på min arm som teenager da jeg lavede ting ved mig selv som ingen bør og du kan bande på det sved..... men oki det kan da selvfølgelig også være mig der er meget sart hvad ved jeg... tænker bare at hvis jeg sys det svier så må det da også føles som svien for et lille barn...

• #4   12. aug 2011 Har sådan en aloe vera gel som jeg har købt på apoteket en dag jeg blev solskoldet, havde slet ikke tænkt på at bruge den- så tak piger.
    Også tror jeg jeg vil prøve at forbinde det natten over, så det kan få fred.

• #5   12. aug 2011 maja giv oss en opdatering på hvorn det går med det... håber ikk han sys det er alt for ubehageligt..

• #6   12. aug 2011 benecorte skal haves ved lægen men er godt

• #7   12. aug 2011 diana- ja jeg bruger den selv , også da jeg var lille, osv den sviger ikke - den køler... der er kommet flere forhandlere til , makeup firmaer laver det ,, dog er det kun aloe vera forever living produkts jeg snakker om ... ikke alle de andre

maja - hvor er du sød , håber ikke den sviger

• #8   12. aug 2011 fucidin creme kan du få ved din læge .. 2 dage skulle det gerne være meget meget bedre ..
    Hilsen hende der har en dreng med EKSTREM børne eksem som han piller i ..

• #9   12. aug 2011 Lullee- Fucidin creme, er det ikke det man bruger mod børnesår os?

Det er bare træls han piller sådan i hans sår, han er 3 ½ og forstår jo udemærket når vi siger han ikke skal, og også hvorfor- men han kan bare ikke dy sig.

• #10   12. aug 2011 Puh hvor så det ud da vi hentede ham i børnehaven. Ringede til lægen, for sys det ligner der er gået børnesår i det. Men som han sagde hvis vi kom i dag og fik lavet en podning på det, har vi ikke svar før mandag. Så han lavede en recept på fusidin creme for en sikkerheds skyld, som vi skal bruge 3 gange om dagen, også hvis det ikke var blevet bedre mandag skulle vi ringe igen

Kommentér på:
Sår - Piller i dem

Annonce