{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.565 visninger | Oprettet:

Er rasende... {{forumTopicSubject}}

Som nogen ved, fik Oliver lavet en biopsi af endetarmen den 18 august. Vi fik besked på at vi ville få svar, og at de ikke kunne sige hvornår svaret ville ligge der.

Nå men vi tager hjem og venter... og venter... og venter.
Jeg er i mg med en sygeplejerske fra kræftafdelingen på OUH, og hun sagde i torsdags(3 uger efter) da vi var sammen, at hun ikke kunne forstå der ikke var svar nu, for det plejer max at tage 14 dage. Så hun syndes jeg skulle ringe til dem. Det har jeg så gjort, men det er først lykkes mig at komme igennem idag.

Nå men jeg snakker med en dame, og jeg siger jeg ikke kunne forstå vi intet havde hørt, det er nu 4 uger siden imorgen. Nej det kunne hun godt forstå, det er da også underligt siger hun, for der ligger et svar, det kan jeg se, siger hun. Men det må hun ikke give mig, så nu venter jeg på at lægen skal ringe.
Er bare så gal over der skal gå så længe, og især når svaret har ligget der et stykke tid.
Jeg er ved at gå til i frygt for at han skal opereres igen, hvad nu hvis der ikke kan opereres og de er nød til at lave en midlertid stomi for at tarmen kan få ro. Jeg er bare så bange, og kan slet slet ikke finde ro nu, så nu må han godt ringe...
Undskyld det blev langt, men det var rart at få ud...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er rasende...
  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #1   14. sep 2011 Kan godt forstå du er sur. Håber de snart ringer.

  • #2   14. sep 2011 åh nej kender det alt for godt, her er de også mega langsomme til at ringe og give svar.. Så når vi venter ja så ringer jeg bare konstant til dem, for så glemmer de os ikke hehe..