{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

er så rasende idag {{forumTopicSubject}}

som nogen af jer ved, så har jeg en ex mand som nægter alt samarbejde vedr vores fælles piger.
jeg har både været i amtet og i retten, vi har stadig fælles forældre myndighed og han skulle samarbejde. han nægter stadig alt og amtet siger hele tiden de ikke er dommer... idag fik jeg brev fra amtet ang han vil ha den fulde forældre myndighed og beskylder mig for at være ligeglad og at jeg konstant kører en hetz/chikane mod ham på nettet...WHAT tænkte jeg, jeg prøver alt for at få lov til at se el snakke med min piger og han nægter alt.
nogen siger at hvis man har været i retten vedr forældre myndighed så kan man ikke søge forfra i amtet om at få den fulde, og hvad med alle hans beskyldninger ? kan jeg ik kræve at få beviser eller slipper han endnu engang med at lyve ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er så rasende idag
  • #2   6. nov 2008 han flyttede med dem dengang jeg ville skilles uden jeg vidste det, han valgte at flytte fra sjælland til syd jylland, så han har dem boende hvor jeg kæmper for at se dem eller snakke med dem

  • #3   6. nov 2008 Lalila : Hold da op ..
    Sorry jeg siger det men det lyder som noget man kun ser på film ..
    Det må være virkelig hårdt for dig smiley


  • #4   6. nov 2008 pernille , nej har jeg ikke... har kæmpet i over 1år både med amtet og retten. de smider bolden til hinanden hele tiden og min ex laver hele tiden uro så sagen starter på ny konstant.

    lulle...lige præcis sådan har jeg det også.


  • #5   6. nov 2008 Laila : Det forstår jeg sq godt smiley
    Øv os ..
    Må man spørge hvor gamle pigerne er ?


  • #6   6. nov 2008 ifølge lovgivningen i statsforvaltningen skal de vare tage barnets tav det gør det bestemt ikke lige nu de skal følge op på sagen har selv været i kamp med min ex om vores datter og de tog det meget alvorligt. når i har fælles forældremyndighed skal du havde samværd hvor han skal betale transporten den ene vej..

    man kan godt tag i retten eller statsforvatningen selv om man har været i retten før men det betyder ikke sagen ændres fra nyværende form.

    jeg synes du skal sende et anbefalet brev til ham gem en kopi til dig selv med at du ønsker samværd osv så har du bevis ellers snak over mail der kan du gemme både indkommende og udgående post det kan også bruges..

    du er velkommen til at skrive hvis du har flere spørgsmål. som sagt har været en del igennem selv både amt og ret


  • #7   6. nov 2008 har gemt mails og alle ting jeg har prøvet..
    hvergang vi er ved at fastsætte noget så finder han på nyt og sagen skal så atter engang behandles og hvergang siger amtet de ikke er dommere..... det der irri mig er at han kan få lov til at lyve uden han skal bevise hans påstande..
    har også en undersøgelse igang imod ham fra kommunens side af og dermed får flere ting på ham.
    men jeg bliver ked hvergang amtet ikke hjælper mig eller tænker hvad der er bedst for pigerne.

    den store er 7 år og den mindste 5.

    han overholder heller ikke tlf aftale som er gennemført fra amtets side af, men når jeg klager over det siger de de ikke er dommer.

    føler hele tiden jeg render panden imod muren


  • #8   6. nov 2008 smiley det er noget skidt ..,

  • #9   6. nov 2008 Laila- ifg de nye regler i amtet, MÅ han IKKE nægte dig at s dine piger...Ej heller ikke hvis amtetb har tastsat samkvem.. så kan du få dine ørn udleveret af fogedretten.. dvs du med fogedret, politi og dig selv kan hente dine piger..
    Hvis du har lyst kan jeg være dig behjælpelig privat smiley
    Send bare en pb..


  • #10   6. nov 2008 lena problemet er at når vi er ved at fastsætte noget så finder han på nyt... syntes amtet hele tiden har givet ham snor og lad ham lave numre hele tide, til sidst røg vi retten og de sagde vi skulle starte forfra i amtet igen... frem og tilbage hele tiden

  • #11   6. nov 2008 Hvad om du får dig en advokat? En der ikke er beskikket, men en rigtig god advokat. Snak med din bank, og lkån penge til at køre en sag mod ham...

  • #12   6. nov 2008 Laila, du er klar over du sådan set lige har ivet ham bevis for du kører hetz nod ham på nettet her?

    Hvis jeg var dig ville jeg oprette mig på ny i nyt navn med nye billeder de her steder.


  • #13   6. nov 2008 kan ike se at det skulle være hetz at fortælle om hvordan tingene ligger.... for så hetzer vi jo alle hinanden hele tiden...

  • #14   6. nov 2008 Laila>> hAR DU EN advokat?
    Jeg vil smadder gerne hjælpe dig, kender amtet´s lovgivning ret got.. har hjulpet en del.. men for at ku hjælpe er jeg nødt til at kende mere til sagen.. jeg v godt det kan virke mystisk at en fremmed tilbyder hjælp og vil se/høre om sagens akter, men jeg er villigtil at hjælpe, samt formulere modbesvarelser til amt og din x smiley


  • #15   6. nov 2008 men som sagt.. send en pb så kan vi tage den i privat

  • #16   6. nov 2008 lena l...hiver fat i dig

  • #17   6. nov 2008 uanst hvad kan statsforvaltningen gå ind over og fast sætte samværd det skal de hvis de finder belæg for det evt efter en børnesagkyndig undersøgelse.

  • #18   6. nov 2008 Laila, du beskylder ham for at lyve, det er sådan set injurier, hvis du ikke kn bevise det.

    Det er ikke for at være neativ, det er et godt råd. Du ved jo ikke om han sidder og læsr med her og så kan bruge det mod dig *S*


  • #19   7. nov 2008 maria... jeg kan bevise han ikke er ærlig.


Kommentér på:
er så rasende idag

Annonce