er så rasende idag {{forumTopicSubject}}
som nogen af jer ved, så har jeg en ex mand som nægter alt samarbejde vedr vores fælles piger.
jeg har både været i amtet og i retten, vi har stadig fælles forældre myndighed og han skulle samarbejde. han nægter stadig alt og amtet siger hele tiden de ikke er dommer... idag fik jeg brev fra amtet ang han vil ha den fulde forældre myndighed og beskylder mig for at være ligeglad og at jeg konstant kører en hetz/chikane mod ham på nettet...WHAT tænkte jeg, jeg prøver alt for at få lov til at se el snakke med min piger og han nægter alt.
nogen siger at hvis man har været i retten vedr forældre myndighed så kan man ikke søge forfra i amtet om at få den fulde, og hvad med alle hans beskyldninger ? kan jeg ik kræve at få beviser eller slipper han endnu engang med at lyve ????
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 33 Svar: 282
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
Sorry jeg siger det men det lyder som noget man kun ser på film ..
Det må være virkelig hårdt for dig
maj 2008
lulle...lige præcis sådan har jeg det også.
mar 2008
Øv os ..
Må man spørge hvor gamle pigerne er ?
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
man kan godt tag i retten eller statsforvatningen selv om man har været i retten før men det betyder ikke sagen ændres fra nyværende form.
jeg synes du skal sende et anbefalet brev til ham gem en kopi til dig selv med at du ønsker samværd osv så har du bevis ellers snak over mail der kan du gemme både indkommende og udgående post det kan også bruges..
du er velkommen til at skrive hvis du har flere spørgsmål. som sagt har været en del igennem selv både amt og ret
maj 2008
hvergang vi er ved at fastsætte noget så finder han på nyt og sagen skal så atter engang behandles og hvergang siger amtet de ikke er dommere..... det der irri mig er at han kan få lov til at lyve uden han skal bevise hans påstande..
har også en undersøgelse igang imod ham fra kommunens side af og dermed får flere ting på ham.
men jeg bliver ked hvergang amtet ikke hjælper mig eller tænker hvad der er bedst for pigerne.
den store er 7 år og den mindste 5.
han overholder heller ikke tlf aftale som er gennemført fra amtets side af, men når jeg klager over det siger de de ikke er dommer.
føler hele tiden jeg render panden imod muren
mar 2008
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 132
Hvis du har lyst kan jeg være dig behjælpelig privat
Send bare en pb..
maj 2008
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
okt 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 55
Hvis jeg var dig ville jeg oprette mig på ny i nyt navn med nye billeder de her steder.
maj 2008
jul 2008
Jeg vil smadder gerne hjælpe dig, kender amtet´s lovgivning ret got.. har hjulpet en del.. men for at ku hjælpe er jeg nødt til at kende mere til sagen.. jeg v godt det kan virke mystisk at en fremmed tilbyder hjælp og vil se/høre om sagens akter, men jeg er villigtil at hjælpe, samt formulere modbesvarelser til amt og din x
jul 2008
maj 2008
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
okt 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 55
Det er ikke for at være neativ, det er et godt råd. Du ved jo ikke om han sidder og læsr med her og så kan bruge det mod dig *S*
maj 2008
er så rasende idag