{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.181 visninger | Oprettet:

Jeg er rasende?!?!?!?! :'( {{forumTopicSubject}}

Jeg fik i sidste uge, af vide af en af pædagogerne, at hun havde snakket med en fra kommunen, da jeg var blevet meldt for det ene eller andet. Hun måtte ikke få af vide hvad det var. Men hun var så blevet udspurgt en hel masse om min søn.

Nu har jeg så den sidste uges tid gået og tænkt over hvad pokker jeg var meldt for. Brevet kommunen havde sendt, var sendt retur af posten pga manglende navn på postkassen :s

Jeg havde så imidlertidig spurgt min veninde om det var hende der havde gjort det. Hun sagde det ikke var hende, og kunne slet ikke forstå at jeg kunne tro at det var hende.

Idag fik jeg så endelig brevet.................
og TAAAADDDDAAAAA - den eneste der kan have meldt mig, er min såkaldte veninde, som pure nægtede at det var hende.

Jeg er mildest talt rasende, ked af det og mega meget skuffet over at hun ikke var voksen nok, til at sige det til mig, uden at blande kommunen ind i det. OG nægter at det var hende, når jeg endda spørger hende.

Ja sorry havde bare brug for at komme ud med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er rasende?!?!?!?! :'(
  • #1   15. jul 2010 Ej det lyder da bestemt heller ikke rart... smiley
    Må man spørge hva du er meldt for så? smiley


  • #2   15. jul 2010 Fik du så i vide hvad du var meldt for ?
    jeg har en episode der minder lidt om det, bare det var til dyrenes beskyttelse (:

    Jeg boede oven på en, som gik med min hund når jeg var på arbejde.
    da hun ikke selv havde hund, og min kun var hvalp (så han kunne ikke holde sig) spurgte hun om lov og det fik hun så. det betød så hun havde ne nøgle til min lejlighed da hun jo hentede ham der oppe. Tristan var en mega aktiv hund, og kunne bare ikke være alene så han havde meget med toiletpapir hvis man ikke stillede det væk s; når hun meldte mig så til dyrenes beskyttelse fordi hun mente ikke 'han fik kærlighed nok' i min verden er det meget normalt at man arbejder, og derfor kan man stadig godt have hund. når han ringede så ud til min mormor. og snakkede med mig, og ville ikke sige hvem det var. men kunne jo høre på alt det var hende, da det skulle være en med adgang til min lejlighed (der var kun hende & min familie) og en der havde min mormors nummer (: så snakkede med hende, og hun benægtede også.. men efter nogle dage snakkede hun over sig. og NØJ hvor jeg flippede ud. !

    Ham manden sagde dog også at det var en sund og glad hund, og det eneste han manglede var lidt opdragelse (omkring at være alene hjemme) er dog kommet a med ham, da jeg synes han skulle et sted hen hvor der var mere plads (:

    Men pointen er, den dag idag selvom det oveer et halvt år siden. går der stadig rygter om jeg er dyrplager s:


  • #3   15. jul 2010 Hold op en veninde!! Hvad har hun meldt dig for??

  • #4   15. jul 2010 ud over det skal det lige siges, hun viste ham manden ind i min lejlighed uden jeg var hjemme. det skide ulovligt og det må han slet ikke.

    Hendes undskyldning var at han truede med politiet.
    men det sagde han, aldrig var sket. men at hun havde ringet og sagt jeg var hjemme blabla. og at han kørte med det samme, og så sagde hun da han kom 'hun er lige gået, men jeg skal ud og gå med ham nu. så¨kan du da se ham? hun har sagt det ok' :s der havde jeg ikke været hjemme hele dagen da jeg var på arbejde s:


  • #5   15. jul 2010 Citeret fra brevet står der : "Der hvor I bor er ulækker, flyder med kattelort, opvask og gammelt tøj"

    Hvis det flyder med kattelort når begge kattekillinger flittigt benytter kattebakken, og ikke laver uheld andre steder - så ved jeg snart ikke smiley

    Opvasken - tjaa, er da ikke ALTID den bedste til at sætte i opvaskeren, og det er en lille lorte opvasker, der næsten ingenting kan være i.

    Gammelt tøj der flyder - hmm, jeg var igang med at sortere tøj der hhv. skulle sælges og ned til mødrehjælpen - så ja, det lå i bunker på gulvet ;S

    og generelt ulækkert - hvor mange lever helt ærligt klinisk rent ? :S Det gør hun ikke engang selv :s


  • #6   15. jul 2010 ved godt det ikke har noget med noget at gøre.
    men når man ved man er uskyldig bliver man total sur/skuffet.
    for man stoler jo virkelig på dem !

    Ved ikke hvordan du har det bedst. men jeg har det bedst med at konfrontere folk, og det gør jeg så (: især hvis der ikke er hold i anklagerne s:


  • #7   15. jul 2010 Maria.

    Jeg tror det meget vigtigt der er rent og ryddeligt ?
    ikke at jeg skal dømme dig eller noget, hvis kattene ikke laver uheld kan det være det menes der lugter meget a kattebæ? ved selv hvordan det er at have killinger hehe xD og opvaske maskine tror bare det og hanke op i sig selv? og det med tøj, jamen hvis det en engangs forstilling går det nok.

    Men igen jeg tror det vigtigt der er pænt og ryddeligt. ikke klinisk rent.
    men rent. kommunen kommer nok bare på nogle besøg og du skal ind til nogle samtaler ? så tager de den der fra, og ser hvad de synes der er behov for (:

    Igen jeg dømmer ingen, men ved hvordan det forgår sådan noget.
    da min mor aldrig rigtig har været renlig anlagt (:


  • #8   15. jul 2010 Nadiaa

    Der er ryddeligt, og rent nok - men ikke klinisk rent.

    Tja, der står i brevet at de har modtaget anmeldelsen pr mail, så går ikke udfra at der er "forståelses-fejl" fra kommunens side.

    Det med opvaskemaskinen, kommer og går i perioder smiley så det ved jeg godt. smiler. men så vidt jeg mindes, så var der lavet lagsagne, og fadet fylder over halvdelen af maskinen, så gryder, bestik og tallerkner kan ikke være der samtidig.

    Og tøjet, ja det var en engangsforestilling, som du selv skriver smiley


    Men håber da at det bare er såen det kommer til at foregå.


  • #9   15. jul 2010 Maria.

    Ja.. nogle overdriver bare helt vildt.
    det gjorde hende der boede under mig, jo sådan set også.
    men det gik heldigvis i sig selv igen, fordi der ikke var noget i vejen (:

    Men hvis det bare er tomme rygter går det også i sig selv igen ;D
    tror jeg helt sikkert, i mellem tiden ville jeg tage en snak med din ''veninde'' og forklare hende en ting eller to, der i blandt at hun aldrig skal vise sig hos dig igen.
    (Hvis det var mig altså)


  • #10   15. jul 2010 ja men hvis det er killinger de kan alså godt lave noget uden for kattebakken fodi det glemmer det når de leger det gør vores ihverfald selv om de godt ved hvordan man bruger bakken

  • #11   15. jul 2010 Nadiaa

    Ja det vil jeg da bestemt håbe på.

    Har i første omgang blokeret hende på msn, slettet hende som ven på facebook, og når hun så henvender sig - får jeg sagt til hende hvad der skal siges..
    Og nej, hun skal satme aldrig ind i mit hjem igen - det er sikkert og vidst!


    Liane
    Det ved jeg godt. Men i de 2-3 uger jeg nu har haft dem, har den ene tisset 1 gang udover i kattebakken og det var de første par dage. Udover det bruger de altid kattebakken. Jeg har aldrig(udover den ene gang) fundet efterladenskaber - så hvis hun har, uden jeg har fundet det efterfølgende, ville jeg godt nok blive forbavset over. ;o)


  • #12   15. jul 2010 Maria.
    Jamen kan godt forstå du bliver sur i hvertfald, det også svinsk.


  • #13   15. jul 2010 tror jeg heller ikk hun har for man opdageder det ret hurtigt:)

  • #14   15. jul 2010 SYNES GODT NOK AT DER HAR VÆRET MANGE EPISODER MED SÅKALDTE "VENINDER" DER MELDER HINANDEN HERINDE SYNES AT DET ER NOGET MÆRKELIGT NOGET OG DTE ER SYND OG SKAM.. FOR I STEDET KUNNE KOMMUNEN BRUGE TIDEN PÅ DE FAMILIER DER VIRKELIG HAR BRUG FOR DET.... JEG HAR OPLEVET DET SAMME HVOR MIN TIDLIGERE SUNDHEDSPLEJERSKE HENVENDTE SIG TIL KOMMUNEN (½ ÅR EFTER HUN VAR STOPPET VED MIG) FORDI AT HUN HAVDE HØRT NOGLE RYGTER, MEN KOMMUNEN VAR PÅ BESØG EN GANG OG SÅ BLEV JEG FRIFUNDET ELLER HVA MAN SIGER SS

  • #15   15. jul 2010 Ja syns også der er alt for meget af det smiley

    Jeg kunne også sagtens melde hende for alle de ting hun har gjort, og fortælle manden nogen små ting som han bestemt ikke ved noget om - men jeg nænner samtidig heller ikke at gøre det - og syns det er så lavt ! Så hellere forsøge at snakke med vedkommende .. og bruge kommunen som aller aller aller sidste nødløsning, hvis det er absolut nødvendigt


  • #16   15. jul 2010 Maria.
    Der er heller ingen grund til at synke til hendes stadie.
    dog synes jeg alle har ret til at vide om utroskab mm. og omkring kommune, melder jeg kun hvis jeg direkte mener det til skade for børnene og jeg efter snak ikke har set forbedring. (:


Kommentér på:
Jeg er rasende?!?!?!?! :'(

Annonce