{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.006 visninger | Oprettet:

græder voldsomt om natten {{forumTopicSubject}}

min bette bebs på 6 mdr har de sidste 2 dage ikke villet sove om natten han græder meget og er meget urolig
jeg har meget svært ved at trøste ham medmindre jeg rejser mig og går rundt hvilket jeg ikke gør om natten

han plejer at vågne for at spise og han halvsover som regel og han er lige til at lægge i liften igen men de sidste par dage er han begyndt og græde når jeg lægger ham tilbage
jeg har ladet ham ligge i min seng men han vågner hver halve time og er urolig og græder meget han virker ikke til at have ondt han har også fået problemer med at falde i søvn om aftenen igen nu var det ellers begyndt at gå godt og ha faldt i søvn efter 5-15 min men nu varer det igen nogle timer

hvad kan der være galt sidne han ikke vil sove om natten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  græder voldsomt om natten
  • #1   2. okt 2008 tja.. tænder eller ørene, det eneste som har været galt ved os.. , men er han snottet eller syg /feber?

• #2   2. okt 2008 Det har jeg prøvet med Lærke, nogle gange vågnede hun og græd som prylet.

Ja nu griner I nok, men jeg købte sådan en drømmefanger, da vi mente det var mareridt der gjorde at hun vågnede. Og ja nu har den hængt over hendes hovede i ca 2 mdr og tror hun har vågnet 1 enkelt gang skrigende. Så her hjælper den.

• #3   2. okt 2008 Prøv evt at hæve hovedgærdet, det kan evt også hjælpe.

• #4   2. okt 2008 sådan er Anton når han får tænder , og han har nr 4 på vej - måske er det det ??

• #5   2. okt 2008 jeg kan ikke se hans tænder så er ikke sikker på det er det måske

ja han er lidt snottet men det har han været før den bette uden den reaktion

ørene fik vi tjekket hos en ørerlæge for ikke ret lang tid siden hun sagde de var pæne

det eneste som dog virker bedst er at han ligger på mig om natten håber det er bedre i nat man får næsten ikke sovet

• #6   2. okt 2008 Mon ikke han er kommet ind i seperationsfasen, hvor det går op for babyen at han/hun ikke er en del af moren, men er sig selv og at det er det der giver ham angst?

• #7   2. okt 2008 Jane P

ja det er også en mulighed da det er mest om natten han gør sådan men han er dog ikke meget for at være hos folk han ikke ser meget

har dine børn haft dette?
    og hvordan var deres reaktion?

• #8   2. okt 2008 jeg har selv det problem lige for tiden vågner min datter med et skrig og vi kan ikke få hende til at sove igen kun hvis hun kommer inde til os også vil hun ligge så tæt på mig som hun kan komme til men hun vil helst ligge på min mave hun er næsten 14måneder

• #9   3. okt 2008 min søster på snart 6 mdr vågner også og græder vildt og er svær at få til at sove og mugger og er meget mere utrøstelig og da jeg passede hende sagde jeg også til min mor at jeg ikke forstod det for sådan plejede hun ikke at være.

min mor sagde at det er fordi hun er ved at få tænder. De er ikke synlige endnu men sundhedsplejersken tjekkede og den var god nok, det er på vej ned og er vidst stadig oppe i gummerne men de er på vej til at bryde igennem, så det var derfor men det gør det jo ikke nemmere med hende den lille

• #10   3. okt 2008 tak for jeres svar

Kommentér på:
græder voldsomt om natten

Annonce