{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.124 visninger | Oprettet:

Fortæl hvad i....? {{forumTopicSubject}}

Ja, fortæl mig lige hvad i har fundet gennem tiden, som i har syntes var uundværlige når det kommer til jeres børn, geniale ting som bare har hjulper jer, som andre måske kunne gavne af at høre...

Fx,
- Vi har syntes at en "sove pose" den med lynlås var genial da Theo sparkede hans dyne af altid,..
- Uld undertøj
- Bio-strath (urte dråber)

Ja, kom med jeres tricks, måske andre kunne gavne fra jeres erfaringer og køb...

Tænker bare, man hører mange gange en masse gode tips og fif's, om hva der kan gøre tingene lidt lettere i ens hverdag, hvor man bare tænker YES, det skal jeg ud og ha mig, det kunne være løsningen på mit/vores problem...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fortæl hvad i....?
  • #1   26. sep 2011 Ville lige dele en side som jeg syntes er ralevant for denne tråd smiley

    www.babygear.dk

    De har rigtig mange gode ting


  • #3   26. sep 2011 Gulerodscreme fra netto..:D

    Min datter har svær børneeksem og lider meget under tør hud og udslæt på hele kroppen!
    En weekend hvor de havde været ved deres far havde de smurt hende med denne creme på hele kroppen.. Hendes hud var rigtig fin da hun kom hjem så jeg prøvede også at købe en og smørre videre, vupti og hun er blød som en baby igen..:)

    Hun har ALDRIG haft så lækker en hud som hun har nu, selvfølgelig kan der stadig komme lidt røde plamager men stort set er det hele væk..:)

    SKØØØØNT


  • #6   26. sep 2011 Gitte:

    Tak det vil jeg da lige prøve! Godt nok lider min datter heldigvis ikke af børneeksem, men det gør jeg selv. Er så uheldig at jeg er en af de meget meget få der er fortsat med at have det i voksenalderen, så den tror jeg da selv lige jeg prøver at købe.
    Hedder den noget bestemt?




  • #7   27. sep 2011 Jeannie:
    Så er vi to..:) Jeg har det også stadig..:/ Dog ikke så slemt!!!

    Det er en stor rund bøtte som hedder gulerodscreme med gulerodsekstrakt..:) Tror den kostede 30-40,-..

    Jeg synes ikke at det rigtig virker på mig, men jeg kan heller ikke tåle parfume og det er der altså i..


Kommentér på:
Fortæl hvad i....?

Annonce