{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Vil ikke spise fast føde :( {{forumTopicSubject}}

Mike er her de sidste par dage begyndt at nægte at spise fast føde. Han spiser omkring en halv portion og så bliver han ked af det. Ikke hidsig, men ked af det. Kan det være tænder der er på vej? Han vil gerne have væske og vælling. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke spise fast føde :(
  • #2   26. sep 2011 Den er helt normal.

• #3   26. sep 2011 uha har det samme problem, havde endelig fået min søn til at spise grød 3 gange om dagen og nu er vi så nede på 2 IGEN, han synes åbenbart mors mælkebar er bedre smiley Kan få ham til at spise lidt hvis det er kold mad, altså kold grød og kold kartofler smiley

• #4   26. sep 2011 Jeg ville oz lade han spise hvad han har lyst til, i en begrænset periode selvf, og sikre han stadig får sine vitaminer osv, men gør han jo oz pr han får vælling ect..
    Jeg ville ikke være nervøs, når du sir han stadig drikker, tror alle ørn får disse perioder, og ja, de til at få grå hår af, men altså helt normalt..
    Prøv ned forskelligt mad, og måske nye ting, hvis det er en tand der driller, kan det spændende ved at prøve noget nyt, tit få dem til at glemme smerten lidt.
    Men bliv nu ikke frustreret hvis det ikke ender ud i at en tand bryder igennem, det kan godt være tænderne der trykker allligevel, det betyder ikk nødvendigvis den snart kommer frem.

Kommentér på:
Vil ikke spise fast føde :(

Annonce