{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Ingen overskud overhovedet {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften liger har jeg slet ingen overskud.. jeg går godt nok på arbejde og hente den bitte, men når jeg så kommer hjem falder jeg totalt sammen i sofaen og det nemmeste for mig har været noget hurtigt mad, rug brød eller noget der er lavet i forvejen fra fryseren , tja.. ellers er det pizza manden. jeg er så træt jeg bare ikke kan hænge sammen.. igår var vi en tur i stor center fordi min mor ville give michela en builde a bear bamse.. bagefter tog mig og michela hjem til min kærestes far og jytte.. det gik fint, men da jeg kom jeg var total træt..
Så tænkte jeg at idag skulle jeg igang med at gøre rent... da jeg kun får tid til det i weekenderne... men er faktisk ikke videre.. har været nede og handle i formiddags og da michela sov, sov jeg også.... og nu står jeg der at jeg ikke okrer at lave aftens mad... tja.. havde ellers handlet ind til det og til æbelkage men nej det gider jeg bestemt ikke lave.. suk
så jeg ringer efter pizza manden og ja jeg ved godt det ikke er sundt for den bitte...

jeg er gravid 12 uger henne, tager de vitaminer jeg skal tage... er der mere man kan gøre?
Manden er der ikke til at hjælpe han har rejse arbejde og er ikke hjemme for det meste.
kan man ikke få et skud enegi et eller andet sted?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen overskud overhovedet
Kommentér på:
Ingen overskud overhovedet

Annonce