{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Emma skriger = Mor her skriger !!! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har ellers haft den mest fantastiske datter (som jeg nok egentlig stadig har :P)på 3½ måned , men hun er simpelthen blevet SÅ umulig og en værre skrigeunge mildt sagt hver eneste aften .....

Hun er træt , det er tydeligt , men det har aldrig nogensinde været et problem i sådan en grad før !

Jeg kunne hyle - hun skriger og skriger og skirger i en uendelighed - eller ihvertfald 1-1½ time inden hun overgir sig .
Hun bliver puttet i løbet af dagen og sover bedre og bedre ..

Årh piger , hvad fanden kan det være ?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Emma skriger = Mor her skriger !!!
  • #1   8. okt 2011 er det fordi hun kan være sulten ??? ammer du ????

  • #3   8. okt 2011 Nej hun får flaske - NAN HA , og kommer af med det hun skal og hun virker ikke som om hun har ondt i maven .
    Hun trækker ikke benene op osv ..

    ÅRH ! Jo men synes bare ikke der skulle komme en nu altså ....


  • #5   8. okt 2011 min emma gør det samme kort fortalt.

    hun sover ca 8-10 timer om natten uden vågne,
    så får hun morgenmad og tøj på og vi snakker og leger, så bir hun halv træt op af formiddagen og får enlille tår så falder hun i søvn og sover ca 30 min også leger vi og hygger også får hun middags flaske og kommer ud i barnevogen og sover 1-2 timer så får hun mad og sover ikk mere så ved 17-18 tiden græder hun og skriger som besat så hun næsten ikk trækker vejret og efter ½-1 time så falder hun i søvn og sover et par timer og vågner op og er glad iigen og får mad og hygger lidt inden vi går i seng..

    men jeg skammer mig for i dag råbte jeg af hende at hiun skulle lukke røven og blev så ked af det bag efter .. men jeg tænker osse der noget galt men ved bare ikk hvad for som din emma så virker det ikk som om hun har ondt og har prøvede trykke hende på ørene for se om det dem der driller men nej der er det ikk



  • #7   8. okt 2011 ja oki - tilbyder du hende mad når hun har disse ture ???

    Men ja man skal igennem nogle ture desværre - udviklingsperioederne (spring) de er jo hårde for de små babyer smiley så de bliver trætte..


  • #8   8. okt 2011 http://www.mama.dk/Baby/Udvikling/Naar-dit-barn-tager-et-tigerspring.aspx

    fant lige det her ved søg e på tigerspring det viste jeg ikk det hed nu får jeg rigtig dårlig samvittighed men det hjalp og læse det bare så mange ting man skal lære som 1 gangs mor syntes det svært nogen gange


  • #9   8. okt 2011 Jeg føler SÅ meget med dig, det er SÅ forfærteligt!!!!

    Du skal selvfølgelig lige være sikker på hun ikke fejler noget, hvis det ikke er tilfældet, så kan jeg varmt anbefale små gule ørepropper, de lukker ikke alt lyd ude, så du kan stadig høre hende, men du bliver ikke så sindsyg af at høre på hendes gråd. Du kan derved bedre bevare roen, og hun bliver derfor mere rolig.

    En anden ide, er at i laver "skiftehold" hvor du tager den første del af aftenen, hvor din mand kører, og omvendt. så er man frisk når man kommer hjem - og man har overskud til at tage en "vagt" igen næste dag - for husk, det er måske kun få uger af dit liv det vil stå på - men ved det er uendeligt langtid når man står i det.


  • #10   8. okt 2011 Jeg tænker umiddelbart om hun når at blive FOR træt, altså overtræt? De "kloge" siger at man faktisk skal prøve at putte dem tidligere end man plejer, fordi rigtig mange børn når at blive overtrætte før forældre får dem puttet. Jeg har selv rigtig god erfaring med det! Det kan dog være en kunst at finde lige nøjagtig det rigtige tidspunkt at putte.

    Ellers vil jeg også tilslutte mig de andre, at børn har perioder hvor de er svære at putte. Gør hvad der føles rigtigt og godt for dig! www.sovecoach.dk

    Et besøg hos en kiropraktor og/eller ørelæge kunne også være et forsøg værd!


  • #11   9. okt 2011 har kun lige skimtet og kl er bæ så er ikke helt frisk hihi, men det er perioder de får, liva har en nu også (9mdr) og det er hver aften inden hun skal sove og det er skide hårdt og man er ved at eksplodere, men når alt er forøgt, må man bare bide det i sig, bevare roen og tænke at på et tidspunkt så er de så udmattede de falder i søvn (bare rigtig svært/hårdt når den tid først kommer 3 til 4 timer inde i skrigeriet)

    metoden der fungere hos os lige pt er at jeg sidder mig i sengen sammen med hende(hun sover i vores seng) så vi sidder mave mod mave og hendes hovede er ved mit bryst og så synger jeg rolige godnatsange (lidt svært at holde takt og tone i alt skrigeriet, men det beroligere både mig og hende) mens jeg klapper hende roligt i numsen (klap i numsen har altid beroliget hende - altså små rolige klap smiley og så er det bare at ramme det tidspunkt man kan lægge hende fra sig uden hun vågner i et skrig og man starter forfra:)


Kommentér på:
Emma skriger = Mor her skriger !!!

Annonce