{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

blefri nu eller senere? {{forumTopicSubject}}

hej piger,

min søn er 2år og 7mdr , han har de sidste par weekender gået på sin potte. igår og idag har han ikke haft ble på - og ej heller haft uheld smiley (så stolt jeg er af ham)
det er ham der bestemmer at han ikke gider have ble på, vi er heldigvis blevet enige om at han sover med ble *Gg* (ej i ved hvad jeg mener, self er det mig der bestemmer det)

dvs 2 dage uden ble og uden uheld i de vågne timer...
han har ferie i en uge, er det nu jeg skal kører på ? lade ham blive blefri? eller skal jeg vente til han er ældre?

hvornår sover børn uden ble? (gennemsnits alder?)
hvad siger jeg til dagplejemoderen når han skal afsted uden ble?

jah det er første gang jeg prøver det her c'',) håber i kommer med noget erfarring

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blefri nu eller senere?
  • #1   17. okt 2011 hvis drengen ikke ønsker ble på så hjælp ham med at få den væk... han er moden til det nu og det bare om at hjælpe og støtte ham... mon ikke DP vil hjælpe med at vedligeholde blefriheden smiley evt. kan han jo bare have ble på når han er ude og lege da det kan være svært at nå ind og tisse ind mand får tøjet af osv. smiley klø på og støt ham i alt det der er godt for ham smiley

• #2   17. okt 2011 Jeg har absolut ingen erfaring på området endnu (prinsessen er kun to uger gammel *g*) Men ja, du skal da så meget prøve at gøre ham blefri nu. Hvis i har ferie, og har muligheden for det, så skal det da udnyttes når han også gerne selv vil det.

Goooo Magnus blefri!!! smiley

• #3   17. okt 2011 Min søn på 2år og 5 mdr kommer også selv og siger til hver gang han skal på potte, han vil dog gerne ha sin ble på igen, det får han for jeg forlanger ikk han skal være blefri nu og hvis han har det bedst med det er det fint ind til vidre smiley Hvordan har din søn med og gå uden ble?

• #4   17. okt 2011 Synes helt bestemt han skal undvære bleen når det er ham selv der beer om det smiley han har jo haft positiv oplevelse med det indtil videre.. Tror da dp vil være helt med på det... Synes det er rigtig flot han selv har sagt nej til bleen, held og lykke med det smiley

• #5   17. okt 2011 nu mor til 4: kan godt følge dig i det med ble ude. men arbejder selv i institution og det har hjulpet mange med at slippe bleen da det var et nederlag hver gang de var ude (især om vinteren) da de så kom til at tisse i bleen... men kan sagtens følge dig i det du skriver smiley

• #6   17. okt 2011 hvor er i søde piger- så kører jeg på ... da han skulle sove til middag lavede han i bleen bagefter- dvs han har ikke lavet stort på potten, men mon ikke det kommer ? smiley

og hvordan når vi er ude? hvad gør i andre? altså handler osv?

mulle- det er ham der ikke vil have ble på , han siger nej ble og at han vil have bokseshoorts på smiley så tror han er helt tryg ved det?

nu mor til 4, ja syntes han er hardcore, min mor, stedfar, søster og lillebror var her hele dagen igår da han overhovedet ikke ville have ble på , selv midt i de bedste lege kom han og sagde at nu skulle han tisse- super flot, så har hverken fået mere vasketøj eller våde gulve *Gg*

• #7   17. okt 2011 nu mor til 4, jep, fra formiddag til sengetid ( altså med ble på i middagsluren) smiley ! helt frivilligt- han tvinger mig til det hehe..

susanne er blevet syg så han er hjemme hele ugen da jeg ellers blev tilbudt dagpleje plads i stenstrup smiley men henrik skal heldigvis arbejde fra kl 18 - 01 smiley

• #8   17. okt 2011 nu mor til 4, ja smiley hvad så når vi handler? potten kan da ikke tages med i alle butikker ? (;

• #9   17. okt 2011 jah det må ligge fast i bilen så (;

• #10   17. okt 2011 De har toiletter i de fleste butikker, men ellers vil jeg sige vent lidt med St tage ham med ud ìg handle, hvis det altså kan lade sig gøre. Bare til han har fået lidt mere styr på det. Vores søn kom også selv og sagde at han ikke ville have ble på mere der var han 2,5 år. Om natten havde han ble på til han var 2,7år altså ca 2 måneder efter han stoppede med ble om dagen.

• #11   17. okt 2011 Af med bleen når han nu selv vil det.
    Altså med hjælp kan de jo sagtens sidde på et wc, så det gjorde vi når Anabell var med ude at handle

• #12   17. okt 2011 vi har lige været det igennem. da hun stadig var i dp kunne hun ikke gå uden ble kun hjemme, hun huskede ikke at gå på toilettet der nede der skete for meget, men da hun startede i bh prøvede vi fordi hun ikke gad ha bleen på og det er gået over alt forventning hun har ikke haft et eneste uheld kun hjemme utrolig nok. hun har lidt selv valgt turen da hun selv har smidt bleen når hun er kommet hjem, her skete det ganske naturligt, de nætter hun ikke vil ha ble på får hun lov at sove uden og sjovt nok ingen uheld men når hun sover med ble er der altid tis i bleerne.

• #13   17. okt 2011 jeg vil sige go for it smiley nu du siger han selv virker klar og gerne vil så er det da bare at klø på smiley victor kom også selv og sagde han ikke ville mere (han var 3) og så havde han et par uheld i en 14 dages tid.

ved ikke hvad gennemsnitsalderen er for natble, victor har ikke haft ble om natten siden den dag han kom og sagde han ikke ville bruge den mere og han gad ikke have den på om natten så jeg tænkte fuck det så får han lov at slippe og så må vi se smiley og han har kun haft 2 uheld om natten og det er over 1 år siden han smed den smiley han står op hver nat og tisser på toilettet smiley

ved ikke hvad dp mor siger, men håber da hun siger han er dygtig og hun er med på at støtte "projektet" smiley

• #14   17. okt 2011 ang når vi er ude og handle havde jeg i starten altid ekstra tøj med hvis uheldet skulle være ude, ellers har jeg bare sat vognen og så er vi gået ud af butikken og fundet et diskret sted han kunne tisse (det er jo det praktiske med drengebørn;)

• #15   18. okt 2011 godmorgen piger- vi forsøger os med kun ble på under søvn, og så må vi altså se med det der handlen, tænker at han ikke vil på et stort wc *Gg* vi får se

han kom ind til os kl 7,10 og sagde at han skulle tisse smiley dejligt

Kommentér på:
blefri nu eller senere?

Annonce