627 visninger
|
Oprettet:
Sigrid og Clara's mor elsker sine frække prinsesse
5. sep 2008 Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
5. sep 2008 Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Børn og alkohol?? {{forumTopicSubject}}
Udledt af anden tråd i forum har jeg et par spørgsmål ang alkohol og babyer.
Hvad er jeres holdning til at drikke et par øl når man har spædbørn?
Er det okay at have et par venner på besøg som f.eks Roy og Kat havde i vores første barn (kort efter fødslen havde de besøg af to af deres kammerater og fik nogle øl)?
Hvornår er det okay at få passet sit barn for at komme ud?
Hvor ofte er det ok at få passet sit barn for at komme ud?
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Lige uden om emnet - kæft din hund Tippe er sød ;D
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
Jamen så længe man ammer er det ikke ok at drikke. Heller ikke bare en øl. Er man holdt op med at amme, er det en anden sag. HVis så blot den ene part holder sig ædru hvis der skulle ske noget.
Jeg mener ikke det er muligt at få sit barn passet så længe man ammer. Men ellers ville jeg vel synes det er ok når baby er 4-6 mdr. Min mand kom i går til at foreslå at få passet Max når vi skal en uge på ferie til oktober '09 - altså om et år. Jeg kiggede bare underligt på ham, og spurgte om han seriøst mente jeg skulle undvære min søn i en hel uge. Så det sagde jeg nej tak tik.
Det skal siges at den ferie er med mine svigerforældre i anledning af min svigerfars fødselsdag. Og det kunne jo gopdt tænkes at de gerne vil have deres første barnebarn med på ferie...
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
men tror det bliver sværer nu hvor man får nr to, for så er der to der skal passes, og man vil gerne have de skal passes samme sted, og det er der ik ret mange der orker. smil
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
og man ska jo heller ikk drikke sig fuld når den lille er der,
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
Hvad er jeres holdning til at drikke et par øl når man har spædbørn? altså en enkelt er vel ikke noget problem, HVIS man ikke ammer, jeg ammer stadig arthur og har intet alkohol rørt i den tid (og selvf. heller ikke under graviditeten)
Er det okay at have et par venner på besøg som f.eks Roy og Kat havde i vores første barn (kort efter fødslen havde de besøg af to af deres kammerater og fik nogle øl)? mener det er ok med en øl eller et glas vin til maden, at drikke bare for at drikke og blive fuld synes jeg ikke hører sammen med børn
Hvornår er det okay at få passet sit barn for at komme ud? jeg ville ikke selv gøre det med et barn under 1 år, medmindre det var lige i nærheden så jeg kunne køre hjem og amme så vil jeg nok sige ca ½ år
Hvor ofte er det ok at få passet sit barn for at komme ud? det kommer vel an på én selv, vores bliver nok passet af farmor og farfar ca 4 gange om året
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Ja
Og Ja
Sålænge at man stadig har overskuddet når bæbse vågner
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 16
Børn og alkohol??